#1
Ja.Ik zit sinds gister flink te hoesten... heb ik nu carona?
Nice. Even langs wat oude werkgevers lopen.
Ga ook even langs die k*'t waar ik voor werkte. Ik ben nog altijd van plan een envelop vol glitters naar haar te sturen 😈Nice. Even langs wat oude werkgevers lopen.
De VID werkt niet bij mij.
Dit ligt aan je browser of apparaat wat je gebruikt, werkt bij mij wel.De VID werkt niet bij mij.
Maar ik ga vanavond toch de hele podcast kijken.
Thx.
Een vriend van me zijn vader is brandweer commandant.Net Oo werk nog een paar gehad die me wijs probeerde te maken dat het maar een griepje was...
Dit probleem word door velen zwaar onderschat.
Als we nu geen DRASTISCHE maatregelen treffen dan lijkt de kans op globaale besmetting van een zeer groot percentage van de bevolking niet uitsluitbaar.
Ik denk juist dat het onderschat wordt. Ik acht het wel mogelijk dat binnen een week of 2 NL op lockdown staat.zucht. Corona corona corona.
Je kan wel weer zien hoe bang mensen zijn voor de dood. Ik vraag me echt af hoe ver het zal doorschieten met de paniek er omheen. Als het straks in Afrika uitbreekt dan is het kansloos om het te stoppen. Stiekem hoop ik er een beetje op. Ik wil eigenlijk wel kijken of ik er tegen op gewassen ben.
Misschien moet ik het niet te hard denken. Straks denkt het universum. Fuck jou sterf.
Zoals alle rommel: made in China.Volgens bepaalde niet nader te noemen bronnen, is dit virus ontsnapt uit een research lab in wuhan. Gemaakt door mens dus.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."