Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDit is nog maar het begin - Joe Rogan en Michael Osterholm over Corona

Dit is nog maar het begin - Joe Rogan en Michael Osterholm over Corona

38 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
LoveSexDreams zei:
maar aan de andere kant zijn de doden natuurlijk te verwaarlozen op het totale plaatje
Klik om te vergroten...
We zullen er vast niet allemaal aangaan nee. De zwaksten eerst. Met inbegrip van sommige drugsgebruikers :wink:
nl.wikipedia.org

Spaanse griep - Wikipedia

nl.wikipedia.org nl.wikipedia.org

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb 2 oud collega's van mij in Italië.
Deze hebben nu óók corona.
Het gaat niet zó goed met ze heb ik zojuist vernomen.
De Italiaanse mensen houden zich slecht aan de 2 Weken binnenblijven regel.
Wat een klotebende.
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben benieuwd hoe Nederlanders reageren. Ik vind het idee van een lockdown echt helemaal niks. thuis zitten in je eentje in een klein appartement... Jakkes. Ik hoop dat het niet zo ver komt. Ik vond de laatste 3 dagen thuis blijven al super saai.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Joe Rogan is super!
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik zit sinds gister flink te hoesten... heb ik nu carona?
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rivalrie zei:
Ik zit sinds gister flink te hoesten... heb ik nu carona?
Klik om te vergroten...
Ja.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ganggang💯 zei:
Ja.
Klik om te vergroten...
Nice. Even langs wat oude werkgevers lopen.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Rivalrie zei:
Nice. Even langs wat oude werkgevers lopen.
Klik om te vergroten...
Ga ook even langs die k*'t waar ik voor werkte. Ik ben nog altijd van plan een envelop vol glitters naar haar te sturen 😈
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ganggang💯 zei:
Klik om te vergroten...
De VID werkt niet bij mij.
Maar ik ga vanavond toch de hele podcast kijken.
Thx.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#11
inner_search zei:
De VID werkt niet bij mij.
Maar ik ga vanavond toch de hele podcast kijken.
Thx.
Klik om te vergroten...
Dit ligt aan je browser of apparaat wat je gebruikt, werkt bij mij wel.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Net Oo werk nog een paar gehad die me wijs probeerde te maken dat het maar een griepje was...

Dit probleem word door velen zwaar onderschat.
Als we nu geen DRASTISCHE maatregelen treffen dan lijkt de kans op globaale besmetting van een zeer groot percentage van de bevolking niet uitsluitbaar.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#13
benzzzy zei:
Net Oo werk nog een paar gehad die me wijs probeerde te maken dat het maar een griepje was...

Dit probleem word door velen zwaar onderschat.
Als we nu geen DRASTISCHE maatregelen treffen dan lijkt de kans op globaale besmetting van een zeer groot percentage van de bevolking niet uitsluitbaar.
Klik om te vergroten...
Een vriend van me zijn vader is brandweer commandant.
Die stuurde hem gistere dat hij al wat moest beginnen hoarden wat dat eind deze maand of vroeger drastische maatregelen getroffen gaan worden in België als het tol omhoog gaat..
Ik doe alvast vanavond men inkopen voor een jaar 🤣 :sunglasses:
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ach geef iedereen gewoon het virus.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Je kunt 4000 euro krijgen voor corona injecties BTW.

Houd Wss wel in dat je een maand lang vol met naalden zit.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
www.ad.nl

Gezocht: vrijwilligers die zich willen laten besmetten met coronavirus

Britse wetenschappers zijn op zoek naar enkele vrijwilligers die ze mogen besmetten met het coronavirus in het kader van een klinisch onderzoek. Focus van dat onderzoek? Het nieuwe coronavirus, Covid-19, verslaan met behulp van een adequaat vaccin.
www.ad.nl www.ad.nl
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#17
zucht. Corona corona corona.
Je kan wel weer zien hoe bang mensen zijn voor de dood. Ik vraag me echt af hoe ver het zal doorschieten met de paniek er omheen. Als het straks in Afrika uitbreekt dan is het kansloos om het te stoppen. Stiekem hoop ik er een beetje op. Ik wil eigenlijk wel kijken of ik er tegen op gewassen ben.
Misschien moet ik het niet te hard denken. Straks denkt het universum. Fuck jou sterf.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#18
Martinus zei:
zucht. Corona corona corona.
Je kan wel weer zien hoe bang mensen zijn voor de dood. Ik vraag me echt af hoe ver het zal doorschieten met de paniek er omheen. Als het straks in Afrika uitbreekt dan is het kansloos om het te stoppen. Stiekem hoop ik er een beetje op. Ik wil eigenlijk wel kijken of ik er tegen op gewassen ben.
Misschien moet ik het niet te hard denken. Straks denkt het universum. Fuck jou sterf.
Klik om te vergroten...
Ik denk juist dat het onderschat wordt. Ik acht het wel mogelijk dat binnen een week of 2 NL op lockdown staat.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Volgens bepaalde niet nader te noemen bronnen, is dit virus ontsnapt uit een research lab in wuhan. Gemaakt door mens dus.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#20
Rivalrie zei:
Volgens bepaalde niet nader te noemen bronnen, is dit virus ontsnapt uit een research lab in wuhan. Gemaakt door mens dus.
Klik om te vergroten...
Zoals alle rommel: made in China. :sweatsmile:

Maar serieus: Het begint nu toch vrij ernstig te lijken allemaal. Het zal mij ook niet verbazen dat wij hier in NL binnen heel korte tijd in lockdown gaan.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."