#1
Dat je het weet: als je wel eens cocaïne gebruikt, is het jouw schuld dat er mensen gemarteld worden! 🙄
www.nu.nl
OM in zaak rond martelcontainer: 'Dit is achterkant van recreatief cocaïnegebruik'
Het Openbaar Ministerie (OM) heeft zich maandag in de rechtbank van Amsterdam gericht tot recreatieve gebruikers van cocaïne. Volgens justitie is de rechtszaak die draait om een martelcontainer een voorbeeld van de gevolgen van drugsgebruik.