Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVier keer per week zuipen en snuiven om 'kuttijd' door te komen

Vier keer per week zuipen en snuiven om 'kuttijd' door te komen

39 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetalGuy zei:
Nee, eerder afgenomen. En ik vind het eerlijk gezegd prima zo. Komend weekend hebben m'n vrouwtje en ik wel voor het eerst samen xtc in de planning. We hebben allebei die week toch een week vrij, dus dat komt goed uit ivm herstellen. :smiley:
Klik om te vergroten...
Lekker man, klinkt als een gezzelig en leuk plan voor aankomend weekend, dat word genieten met je vrouw! 👌🏼💊🙂 komt inderdaad goed uit die week vrij daarna, dat kan je wel gebruiken na een goeie X session 👍🏼

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#2
FineCrystalline zei:
Lekker man, klinkt als een gezzelig en leuk plan voor aankomend weekend, dat word genieten met je vrouw! 👌🏼💊🙂 komt inderdaad goed uit die week vrij daarna, dat kan je wel gebruiken na een goeie X session 👍🏼
Klik om te vergroten...
We hadden het ook zo gepland. Voor haar is het de allereerste keer. Dus het wordt als het goed is genieten. Ze ging enkele weken terug ook uitstekend op LSD terwijl ik voor haar aan het tripsitten was. 🥰
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetalGuy zei:
We hadden het ook zo gepland. Voor haar is het de allereerste keer. Dus het wordt als het goed is genieten. Ze ging enkele weken terug ook uitstekend op LSD terwijl ik voor haar aan het tripsitten was. 🥰
Klik om te vergroten...
De eerste keer xtc is toch wel altijd het beste zeggen velen, zelf heb ik dat ook, nooit meer dat gevoel kunnen krijgen van de eerste keer mdma in m'n systeem.
Ze gaat sowieso een onvergetelijke ervaring hebben en hopelijk gaat ze het leuk vinden, maar dat komt wel goed toch. Ik kijk er naar uit om te horen hoe je vrouw haar eerste keer X heeft ervaren ✌🏼.
LSD, machtig spul zo ver ik weet, nooit gebruikt, maar denk dat ze wel een mooie ervaring rijker is aan de lsd, sws met jou als tripsitter nearby 👍🏼
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik grijp wel wat vaker naar mijn LSD, maar daar blijft het dan ook bij. Ik ben gestopt met de uppers, ik kan er niet meer tegen. Benzo's alleen na de trip om te slapen. Wiet, zoveel ik maar kan😅
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik gebruik sinds corona wel iets meer, maar dat kan ook komen omdat ik nu net een beetje in aanraking kom met drugs en aan het genieten ben. Maar ik hou het sowiezo alleen bij weekenden.

En wat jullie ook zeiden over doorhalen op drank of drugs: ik doe dst zelf ook liever op drugs. Ben zelf veel scherper en met drank word ik vaag. Plus mijn katers zijn met drank veel erger dan met drugs.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#6
whitesugar zei:
Ik gebruik sinds corona wel iets meer, maar dat kan ook komen omdat ik nu net een beetje in aanraking kom met drugs en aan het genieten ben. Maar ik hou het sowiezo alleen bij weekenden.

En wat jullie ook zeiden over doorhalen op drank of drugs: ik doe dst zelf ook liever op drugs. Ben zelf veel scherper en met drank word ik vaag. Plus mijn katers zijn met drank veel erger dan met drugs.
Klik om te vergroten...
Ik drink helemaal niet meer, verschrikkelijk die katers🤭. Ik trek het niet en ik verander in een drankduivel😅. Als ik rum drink wordt ik letterlijk een piraat😂.
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#7
whitesugar zei:
Ik gebruik sinds corona wel iets meer, maar dat kan ook komen omdat ik nu net een beetje in aanraking kom met drugs en aan het genieten ben. Maar ik hou het sowiezo alleen bij weekenden.

En wat jullie ook zeiden over doorhalen op drank of drugs: ik doe dst zelf ook liever op drugs. Ben zelf veel scherper en met drank word ik vaag. Plus mijn katers zijn met drank veel erger dan met drugs.
Klik om te vergroten...
Ik gebruik sinds corona ook meer, en in mijn geval komt dat doordat ik geen werk meer heb en hobbies niet echt meer kan doen, dus nu minder afleiding heb waardoor ik weer meer aan problemen en bullshit denk en dan meer drugs gebruik om afgeleid te zijn, en ofcourse fijn te voelen. Wel alleen in het weekend ook maar een stuk meer in het weekend dan voorheen.
Vaak ook een binge van vrijdag avond tot zondag nacht / maandag ochtend, en daar moet ik even mee stoppen eigenlijk.
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#8
FineCrystalline zei:
De eerste keer xtc is toch wel altijd het beste zeggen velen, zelf heb ik dat ook, nooit meer dat gevoel kunnen krijgen van de eerste keer mdma in m'n systeem.
Ze gaat sowieso een onvergetelijke ervaring hebben en hopelijk gaat ze het leuk vinden, maar dat komt wel goed toch. Ik kijk er naar uit om te horen hoe je vrouw haar eerste keer X heeft ervaren ✌🏼.
LSD, machtig spul zo ver ik weet, nooit gebruikt, maar denk dat ze wel een mooie ervaring rijker is aan de lsd, sws met jou als tripsitter nearby 👍🏼
Klik om te vergroten...
Ja, daar sluit ik me bij aan. Alhoewel de laatste keer xtc voor mij al jaren geleden is en ik me altijd netjes aan de driemaandenregel heb gehouden moet dat geen probleem zijn. Wel heb ik een 3-MMC verslaving gehad, wat ook een serotonineslurper is, maar daar ben ik ook al meer dan twee jaar vanaf. Ik weet echter niet hoe dat zal uitpakken, maar omdat ik xtc altijd op feesten en in gezellige huiskamersettings heb gebruikt zal dat geen verdere problemen opleveren. Mocht dat wel het geval worden, dan heb ik mijn omgeving die mij een spiegel kunnen voorhouden omdat zij ook allemaal op de hoogte zijn. Ik zal na de "bewuste nacht" iig in het kort samenvatten hoe en wat. Ik ben niet zo goed in het schrijven van tripreports. 😬😅

Kan er iig nu al naar uitkijken en alle liefde die zal vloeien! 🥰
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetalGuy zei:
Ja, daar sluit ik me bij aan. Alhoewel de laatste keer xtc voor mij al jaren geleden is en ik me altijd netjes aan de driemaandenregel heb gehouden moet dat geen probleem zijn. Wel heb ik een 3-MMC verslaving gehad, wat ook een serotonineslurper is, maar daar ben ik ook al meer dan twee jaar vanaf. Ik weet echter niet hoe dat zal uitpakken, maar omdat ik xtc altijd op feesten en in gezellige huiskamersettings heb gebruikt zal dat geen verdere problemen opleveren. Mocht dat wel het geval worden, dan heb ik mijn omgeving die mij een spiegel kunnen voorhouden omdat zij ook allemaal op de hoogte zijn. Ik zal na de "bewuste nacht" iig in het kort samenvatten hoe en wat. Ik ben niet zo goed in het schrijven van tripreports. 😬😅

Kan er iig nu al naar uitkijken en alle liefde die zal vloeien! 🥰
Klik om te vergroten...
Ik ben blij voor je dat die 3-mmc achter de rug is 🙌🏼 stay strong!
Ja laten we hopen dat voor jou ook de xtc goed zal uitpakken, zal hopelijk geen probleem moeten zijn aangezien je xtc niet vaker doet in 3 maanden tijd.
Ook altijd fijn dat jou omgeving er van op de hoogte is, en zo te hulp kan schieten als het ff niet loopt zoals jij wilt.👌🏼
Hahaha maak je maar geen zorgen over je tripreport hoor, niks moet! Ik denk dat ik zelf ook niet echt een mooi report zou kunnen neerzetten, heb er ook nog nooit een geschreven.
Ik zie het report wel verschijnen als je er toch eentje maakt.👌🏼

Ohhh ohhh die liefde aan de X, wat een heerlijk gevoel is dat, lekker knuffelen!
Lichaams contact voelt dan heilig kan je wel zeggen.😄 word een mooie avond heb ik het gevoel! 🥰🥳
T
Trippy langkousLid
01-01-2024, 00:00
#10
GeEFmEDiEShIzzLe zei:
Ik drink helemaal niet meer, verschrikkelijk die katers🤭. Ik trek het niet en ik verander in een drankduivel😅. Als ik rum drink wordt ik letterlijk een piraat😂.
Klik om te vergroten...
Ik dronk vorig jaar best veel toen er net corona was. Vooral in de zomervakantie. Had toen een periode dat ik oplaatst wel 2 keer per week redelijk veel dronk, ben toen ook gaan minderen omdat ik dacht dit gaat de verkeerde kant op..

Maar ik drink nu ook bijna nooit meer veel en toen ik laatst een avond weer wat meer gedronken had had ik best een erge kater.. ik kies nu dus ook liever voor drugs dan drank.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#11
whitesugar zei:
Ik dronk vorig jaar best veel toen er net corona was. Vooral in de zomervakantie. Had toen een periode dat ik oplaatst wel 2 keer per week redelijk veel dronk, ben toen ook gaan minderen omdat ik dacht dit gaat de verkeerde kant op..

Maar ik drink nu ook bijna nooit meer veel en toen ik laatst een avond weer wat meer gedronken had had ik best een erge kater.. ik kies nu dus ook liever voor drugs dan drank.
Klik om te vergroten...
Ja, luister naar je lichaam zou ik zeggen, forceer niets! Die binge weekeinden zijn funest voor lichaam en geest, ik kan dat niet meer. Ik wil het ook niet meer. Ik sta liever fris op na wat psychedelica gebruikt te hebben. Dat is echt mijn ding nu. ❤️
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#12
FineCrystalline zei:
Ik ben blij voor je dat die 3-mmc achter de rug is 🙌🏼 stay strong!
Ja laten we hopen dat voor jou ook de xtc goed zal uitpakken, zal hopelijk geen probleem moeten zijn aangezien je xtc niet vaker doet in 3 maanden tijd.
Ook altijd fijn dat jou omgeving er van op de hoogte is, en zo te hulp kan schieten als het ff niet loopt zoals jij wilt.👌🏼
Hahaha maak je maar geen zorgen over je tripreport hoor, niks moet! Ik denk dat ik zelf ook niet echt een mooi report zou kunnen neerzetten, heb er ook nog nooit een geschreven.
Ik zie het report wel verschijnen als je er toch eentje maakt.👌🏼

Ohhh ohhh die liefde aan de X, wat een heerlijk gevoel is dat, lekker knuffelen!
Lichaams contact voelt dan heilig kan je wel zeggen.😄 word een mooie avond heb ik het gevoel! 🥰🥳
Klik om te vergroten...
Yes! En altijd eerlijk blijven is natuurlijk de kortste klap. Als ik iets heb geleerd over drugsgebruik is dat je er altijd over eerlijk moet zijn. Iedereen weet het van mij en ze waarderen het allemaal dat ik er zo eerlijk over ben. Dat is ook mijn redding geweest van na die periode.😊

Ik weet hoe dat voelt! 😍 En omdat m'n vriendin en ik nu nog steeds helemaal idolaat van elkaar zijn, kijk ik er zo naar uit.🥰🥰🥰
M
MetalGuyLid
01-01-2024, 00:00
#13
FineCrystalline zei:
Ik gebruik sinds corona ook meer, en in mijn geval komt dat doordat ik geen werk meer heb en hobbies niet echt meer kan doen, dus nu minder afleiding heb waardoor ik weer meer aan problemen en bullshit denk en dan meer drugs gebruik om afgeleid te zijn, en ofcourse fijn te voelen. Wel alleen in het weekend ook maar een stuk meer in het weekend dan voorheen.
Vaak ook een binge van vrijdag avond tot zondag nacht / maandag ochtend, en daar moet ik even mee stoppen eigenlijk.
Klik om te vergroten...
Stay strong! 💪🏼❤️ Effe doorzetten met laten staan en het komt goed.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Vorig jaar tijdens de eerste lockdown was m'n gebruik redelijk toegenomen, vooral coke. Daar heb ik dan wel ff bewust bij stilgestaan en sinds vorige zomer gebruik ik, drugs in het algemeen, net een pak minder dan tot vorig jaar.
F
FineCrystallineLid
01-01-2024, 00:00
#15
MetalGuy zei:
Yes! En altijd eerlijk blijven is natuurlijk de kortste klap. Als ik iets heb geleerd over drugsgebruik is dat je er altijd over eerlijk moet zijn. Iedereen weet het van mij en ze waarderen het allemaal dat ik er zo eerlijk over ben. Dat is ook mijn redding geweest van na die periode.😊

Ik weet hoe dat voelt! 😍 En omdat m'n vriendin en ik nu nog steeds helemaal idolaat van elkaar zijn, kijk ik er zo naar uit.🥰🥰🥰
Klik om te vergroten...
Dat is zeker een heel goed ding om te doen, bij mijn ouders is het ook bekend, sinds mijn vader mij heeft verteld dat ik het moet melden als het fout gaat.
Als je gebruikt zonder dat anderen er vanaf weten en het gaat fout, dan zal je snel in de knoop zitten met je eigen problemen, inderdaad daarom beter om eerlijk te zijn, zodat je er niet alleen voor staat als het fout gaat.

Jou vriendin zal het meemaken, ga ook zeker lekker genieten van elkaar die dag! Create great memories! Gaat zeker lukken denk ik 🙂

MetalGuy zei:
Stay strong! 💪🏼❤️ Effe doorzetten met laten staan en het komt goed.
Klik om te vergroten...
Ik zal mijn best doen, ik heb onlangs nog een bezoekje gebracht bij de huisarts en het een en ander uitgelegd over hoe ik mij voel en waar ik de laatste tijd tegen aan loop. Ik zal doorzetten! Dankjewel voor dat bericht!
Jij ook sterk blijven man, en 3m jou de baas niet laten zijn. Komt goed! 💪🏽
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
De eerste lockdown heb ik mezelf kapot gesnoven (letterlijk...) en nu gebruik ik eigenlijk vrijwel niets, op een paar benzo’s na.
R
Ramon den haagLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
De eerste lockdown heb ik mezelf kapot gesnoven (letterlijk...) en nu gebruik ik eigenlijk vrijwel niets, op een paar benzo’s na.
Klik om te vergroten...
Ik pas mijn gebruik aan op de maatregelen van het kabinet. Zo gaat er niks open in Nederland en gaan bij mij de neusgaten open,ben ik net begonnen gaan ze weer veranderen van strategie. Echt ik weet t niet meer haha. Nou ik zeg ik neem er nog 1,de enerlaatste🙃😂
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ramon74 zei:
Ik pas mijn gebruik aan op de maatregelen van het kabinet. Zo gaat er niks open in Nederland en gaan bij mij de neusgaten open,ben ik net begonnen gaan ze weer veranderen van strategie. Echt ik weet t niet meer haha. Nou ik zeg ik neem er nog 1,de enerlaatste🙃😂
Klik om te vergroten...
Nooooog eeeeeentje dan!! 🤪
M
MyLittlePonyPackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vorig jaar ben ik de eerste paar maanden van Corona ( maart tot en met mei) idd wel meer gaan gebruiken dan dat ik de maanden ervoor deed. Toen was ik nog vrijgezel en kon ik opeens niet meer naar hardcorefeesten om daar los te gaan. Al vrij snel kwamen ervoor in de plaats livestreams in het weekend, en dat resulteerde eigenlijk al vrij snel in elk weekend dan maar in mijn eentje thuis gebruiken, livestreams kijken en heel veel online ouwehoeren. En soms gebruikte ik ook wel gewoon doordeweeks als ik me kut voelde of wat meer energie wilde hebben.

Toen ik in mei een relatie met mijn vriend kreeg (die ik begin maart op mijn laatste hardcorefeest voordat alles dichtging had ontmoet) ging mijn gebruik al heel snel weer een stuk naar beneden. We gebruikten wel af en toe samen in het weekend (gemiddeld 2x per maand), maar alleen gebruiken deed ik eigenlijk niet meer en toen heb ik ook maandenlang zelf niks in huis gehad.

Vanaf november/december is ons gebruik weer toegenomen en in die tijd zaten we samen veel aan de 3MMC vooral. In die tijd ging het ook slechter met mijn vader die in januari is overleden. Tijdens de weekenden samen kon ik alles even vergeten en genieten. Maar sinds het overlijden van mijn vader, dus sinds februari eigenlijk is het wel echt weer uit de hand gelopen. Zowel samen met mn vriend gebruikten we eigenlijk elk weekend wel wat ( coke, pep, 3mmc, mdma) en geleidelijk aan maakten we de weekenden steeds langer door de dag erna nog wat te nemen tegen de brakheid. En sindsdien ben ik ook wel weer alleen pep gaan gebruiken. En mn vriend had nog 3 weken vakantie voordat hij met zijn nieuwe baan begon waardoor we het "er nog even van wilden nemen samen"

Mn vriend heeft nu sinds 2 weken dus een nieuwe fulltimebaan waardoor we elkaar veel minder kunnen zien en waardoor hij eigenlijk niet echt meer kan gebruiken in het weekend. Dus nou is het afgelopen 2 weekenden wel gelukt om samen nuchter te blijven. Maar het eerste weekend heb ik van vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag voordat hij kwam wel alleen gebruikt. En dit weekend is hij vanochtend vroeg weggegaan en zit ik sinds vanmiddag aan de pep. Ik had op zich eigenlijk verwacht dat ik nog veel meer zou gebruiken wanneer hij begon met zijn nieuwe baan, maar op zich valt het redelijk mee dus. Maar morgen heb ik zelf intake bij verslavingszorg omdat ik het ook niet zo onder controle heb als ik zou willen. Maar dat komt nu eigenlijk niet echt meer door Corona maar meer door andere oorzaken dus.
G
GeEFmEDiEShIzzLeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Perenijsje zei:
Vorig jaar ben ik de eerste paar maanden van Corona ( maart tot en met mei) idd wel meer gaan gebruiken dan dat ik de maanden ervoor deed. Toen was ik nog vrijgezel en kon ik opeens niet meer naar hardcorefeesten om daar los te gaan. Al vrij snel kwamen ervoor in de plaats livestreams in het weekend, en dat resulteerde eigenlijk al vrij snel in elk weekend dan maar in mijn eentje thuis gebruiken, livestreams kijken en heel veel online ouwehoeren. En soms gebruikte ik ook wel gewoon doordeweeks als ik me kut voelde of wat meer energie wilde hebben.

Toen ik in mei een relatie met mijn vriend kreeg (die ik begin maart op mijn laatste hardcorefeest voordat alles dichtging had ontmoet) ging mijn gebruik al heel snel weer een stuk naar beneden. We gebruikten wel af en toe samen in het weekend (gemiddeld 2x per maand), maar alleen gebruiken deed ik eigenlijk niet meer en toen heb ik ook maandenlang zelf niks in huis gehad.

Vanaf november/december is ons gebruik weer toegenomen en in die tijd zaten we samen veel aan de 3MMC vooral. In die tijd ging het ook slechter met mijn vader die in januari is overleden. Tijdens de weekenden samen kon ik alles even vergeten en genieten. Maar sinds het overlijden van mijn vader, dus sinds februari eigenlijk is het wel echt weer uit de hand gelopen. Zowel samen met mn vriend gebruikten we eigenlijk elk weekend wel wat ( coke, pep, 3mmc, mdma) en geleidelijk aan maakten we de weekenden steeds langer door op maandag nog wat te nemen tegen de brakheid. En sindsdien ben ik ook wel weer alleen pep gaan gebruiken. En mn vriend had nog 3 weken vakantie voordat hij met zijn nieuwe baan begon waardoor we het "er nog even van wilden nemen samen"

Mn vriend heeft nu sinds 2 weken dus een nieuwe fulltimebaan waardoor we elkaar veel minder kunnen zien en waardoor hij eigenlijk niet echt meer kan gebruiken in het weekend. Dus nou is het afgelopen 2 weekenden wel gelukt om samen nuchter te blijven. Maar het eerste weekend heb ik van vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag voordat hij kwam wel alleen gebruikt. En dit weekend is hij vanochtend vroeg weggegaan en zit ik sinds vanmiddag aan de pep. Ik had op zich eigenlijk verwacht dat ik nog veel meer zou gebruiken wanneer hij begon met zijn nieuwe baan, maar op zich valt het redelijk mee dus. Maar morgen heb ik zelf intake bij verslavingszorg omdat ik het ook niet zo onder controle heb als ik zou willen. Maar dat komt nu eigenlijk niet echt meer door Corona maar meer door andere oorzaken dus.
Klik om te vergroten...
Alvast heel veel succes morgen. Goed dat je van jezelf inziet wat je problemen zijn en hulp zoekt.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."