Valt mee ik , ken wel groepen die nu in het weekend 3 dagen gebruiken en op school of werk bij aan het komen zijn en in het weekend er dan weer tegen aan gaan.
1x gedaan met defqon en voelde me 2 weken erna pas de oude, niet voor mij weggelegt.
Een circle waar je denk ik niet echt in wil komen tezitten
Als het om alcohol gaat , 12 dagen volgehouden op 'zuip' vakantie(s) maar dan heb je nog zeker 1 week erna last van trilhandjes kan ik je vertellen.
Merk wel dat ik eerder een drug pak dan eerder in plaats van een glaasje alcohol , misschien ook omdat ik me dan iets meer onder controle kan houden en niks doms of ongecontroleerd eruit gooi . Dat doe ik bijvoorbeeld wel als ik stomdronken ben...dan kan er wat uitfloepen wat dan niet bedoeld is.
En natuurlijk omdat we nu niet opstap kunnen!
Hahaha ja mooi hΓ¨ dat je vaak al aan ze kan zien dat ze het wild hebben gehad. π€£
Zo 2 weken erna pas de oude!? Goed hard gegaan dan, ik kan denk ik wel zeggen dat het dan een top dag was op defqon π₯³
Mdma gebruikt die dag?
Hahaha ja de tril handjes komen mij bekend voor, zuip vakanties.. moet er niet niet meer aan denken haha, misselijk wakker worden midden in de nacht, alles eruit gooien π voor de rest natuurlijk momenten creΓ«ren die in de boeken kunnen, maar zo veel en zo lang achter elkaar drinken, nee dat is mooi geweest π ik had ook dat ik gewoon een beetje begon te transpireren als ik nog niet dronken was, alsof dat al een afkickverschijnsel was ofzo.π
Ja ik heb ook dat ik sneller drugs zou kiezen boven alcohol, evengoed als ik bier drink komt er vaak een envelopje coke tevoorschijn haha maar kies toch vaker voor drugs. Indd ook omdat ik dan meer helder ben en alles onder controle kan hebben, althans, zo voelt het dan haha.
Met alcohol al zoveel stomme dingen gedaan 1π
π€£
Ja weer opstap kunnen gaan.. zoo wat kijk ik daar weer naar uit zeg, dat speelt ook een grote rol in meer drugs gebruiken vind ik ja, het nu elke keer bij vrienden thuis, of in een loods op privΓ© terrein bier zuipen, snuiven en slikken.
Ik ben wel weer toe aan een koud biertje op een terras, of lekker los gaan op een feest/festival, ik denk iedereen wel ondertussen haha.