#1
Misschien even 1 van de vele video's checken van de mensen die daar met vele beloftes naartoe gelokt zijn en nu vastzitten in die hellhole.
Volgens mij zit je hier in NL vele malen beter. Enige dat ik me kan bedenken dat beter is in Canada, is de natuur.
Is Canada -buiten South Park- zo vreselijk?

