#1
Is dat nog een ding?
Ik haat ding
Wie cargamelt dat?
Doe je mee?
Weerwolven?
Ik haat ding
Wie cargamelt dat?
Doe je mee?
Weerwolven?
Ja. Ik had een geweer toen met zilveren kogels genoemdWeert, wat een wonderlijke wereldstad hè?
Waren geweren al opgeworpen als weerzinwekkend weerwapen?
Heb je de memo gemist? We zijn 1 januari begonnenStil hier, is net alsof de weerwolven iedereen al te grazen hebben genomen![]()
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in WeertIk weet niet of weerwolvenweer nou weerwolven weert of weerwolven werft, het zou werelds zijn als we weer een weergaloze weerwolven weerder in ons midden werven.
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
Geen idee. Nooit geweest. Heb die plek altijd geweertdWeert, wat een wonderlijke wereldstad hè?
Maar als jij het zegt. Het proberen weertmaar don’t underestimate Weert. 🤜
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.Je bent een dag te vroeg!
Vorig jaar begon je op 13 januari ook al iets over weerwolven hahaha
I'm in!
En jullie?
@FredKroket
@Proxima
@Druktemaker
@PsyTekz (Ohja kut, die was ook vertrokken...)
@Eve's drop
@Roze Olifant
@ImpotenteGiraffe (leef je nog? Waar ben je gebleven dan?)
@Cerberus
@De Zandman
@De Zeemeerman
En het valt te proberen:
@Geneesmiddel (ook weg?)
Ik vind dit eigenlijk ook wel een spelletje voor @StraffeNeel met zijn pietpraat over kroketten en lijmklemmen.
Is dit ook iets voor jullie?
@Kordie
@Jazz35
@De Dunne
@Manu76
@annihilation
@Zeehond
@Hippie Langwaus
Ongetwijfeld heb ik mensen getagged die al lang niet meer actief zijn of ben ik mensen vergeten die wel heel actief zijn. Ik zou zeggen, tag maar raak.
Ik heb geprobeerd een boel actieven te taggen in elk geval.
Denk dat ik het doorkrijg 😀...Weert, wat een wonderlijke wereldstad hè?
Waren geweren al opgeworpen als weerzinwekkend weerwapen?
OnwaarScheelt: ik ook niet
Ik destijds ook niet. Maar als je maar genoeg onzin uitkraamt, zit je een heel eind in de goede richting.Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
+1!Ik stem overigens voor een versie met dagen van 24u (en dus ook nachten)
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Dat is zeker waarIk destijds ook niet. Maar als je maar genoeg onzin uitkraamt, zit je een heel eind in de goede richting.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."