#1
Ik wil wel mee doen, maar de leven is wel druk tegenwoordig; dus ik hoop dat ik wel alles mee kan krijgen 🌚
Ik heb de slappe langnek even ingeseindJe bent een dag te vroeg!
Vorig jaar begon je op 13 januari ook al iets over weerwolven hahaha
I'm in!
En jullie?
@FredKroket
@Proxima
@Druktemaker
@PsyTekz (Ohja kut, die was ook vertrokken...)
@Eve's drop
@Roze Olifant
@ImpotenteGiraffe (leef je nog? Waar ben je gebleven dan?)
@Cerberus
@De Zandman
@De Zeemeerman
En het valt te proberen:
@Geneesmiddel (ook weg?)
Ik vind dit eigenlijk ook wel een spelletje voor @StraffeNeel met zijn pietpraat over kroketten en lijmklemmen.
Is dit ook iets voor jullie?
@Kordie
@Jazz35
@De Dunne
@Manu76
@annihilation
@Zeehond
@Hippie Langwaus
Ongetwijfeld heb ik mensen getagged die al lang niet meer actief zijn of ben ik mensen vergeten die wel heel actief zijn. Ik zou zeggen, tag maar raak.
Ik heb geprobeerd een boel actieven te taggen in elk geval.
DruktemakerIk wil wel mee doen, maar de leven is wel druk tegenwoordig; dus ik hoop dat ik wel alles mee kan krijgen 🌚
Ik wil wel mee doen, maar de leven is wel druk tegenwoordig; dus ik hoop dat ik wel alles mee kan krijgen 🌚
Scheelt: ik ook nietJaa datzelfde heb ik ook haha
Ik heb bij lange na niet meer zoveel tijd als de laatste keer dat ik mee speelde.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."