#1
Loop maar weer wegWauw. Langste streak ooit zonder :angryface: Thanks!😘
Oke, oplossingen: ik ga eerst slapen nu
Loop maar weer wegWauw. Langste streak ooit zonder :angryface: Thanks!😘
Oke, oplossingen: ik ga eerst slapen nu
Ik lag al. En lach al.Loop maar weer weg
Met die frequentieWe kunnen het ook aanpassen natuurlijk - de dagen en nachten een week laten duren of elke 48 uur ipv 24. Ik wil me ook graag opwerpen als verhalen schrijvert!
Maar goed. Daar zijn wel deelnemers voor nodig😜
Levensecht en slow motion in 1 zinMisschien wel meer richting levensecht maar dan in slow motion.
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in WeertIk weet niet of weerwolvenweer nou weerwolven weert of weerwolven werft, het zou werelds zijn als we weer een weergaloze weerwolven weerder in ons midden werven.
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
Geen idee. Nooit geweest. Heb die plek altijd geweertdWeert, wat een wonderlijke wereldstad hè?
Maar als jij het zegt. Het proberen weertmaar don’t underestimate Weert. 🤜
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.Je bent een dag te vroeg!
Vorig jaar begon je op 13 januari ook al iets over weerwolven hahaha
I'm in!
En jullie?
@FredKroket
@Proxima
@Druktemaker
@PsyTekz (Ohja kut, die was ook vertrokken...)
@Eve's drop
@Roze Olifant
@ImpotenteGiraffe (leef je nog? Waar ben je gebleven dan?)
@Cerberus
@De Zandman
@De Zeemeerman
En het valt te proberen:
@Geneesmiddel (ook weg?)
Ik vind dit eigenlijk ook wel een spelletje voor @StraffeNeel met zijn pietpraat over kroketten en lijmklemmen.
Is dit ook iets voor jullie?
@Kordie
@Jazz35
@De Dunne
@Manu76
@annihilation
@Zeehond
@Hippie Langwaus
Ongetwijfeld heb ik mensen getagged die al lang niet meer actief zijn of ben ik mensen vergeten die wel heel actief zijn. Ik zou zeggen, tag maar raak.
Ik heb geprobeerd een boel actieven te taggen in elk geval.
Denk dat ik het doorkrijg 😀...Weert, wat een wonderlijke wereldstad hè?
Waren geweren al opgeworpen als weerzinwekkend weerwapen?
OnwaarScheelt: ik ook niet
Ik destijds ook niet. Maar als je maar genoeg onzin uitkraamt, zit je een heel eind in de goede richting.Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
+1!Ik stem overigens voor een versie met dagen van 24u (en dus ook nachten)
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Dat is zeker waarIk destijds ook niet. Maar als je maar genoeg onzin uitkraamt, zit je een heel eind in de goede richting.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."