Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWeerwolven

Weerwolven

47 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zanza zei:
Wauw. Langste streak ooit zonder :angryface: Thanks!😘

Oke, oplossingen: ik ga eerst slapen nu
Klik om te vergroten...
Loop maar weer weg
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#2
ljuv zei:
Loop maar weer weg
Klik om te vergroten...
Ik lag al. En lach al.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#3
nu al genieten dit
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#4
ljuv zei:
We kunnen het ook aanpassen natuurlijk - de dagen en nachten een week laten duren of elke 48 uur ipv 24. Ik wil me ook graag opwerpen als verhalen schrijvert!

Maar goed. Daar zijn wel deelnemers voor nodig😜
Klik om te vergroten...
Met die frequentie
(minimaal 48, liefst 72) doe ik graag mee ! Het lukt me wel om me daar aan te comitten. Is ook fijner voor de schrijvers, hoewel die natuurlijk niet incidenteel voor een last minute verrassing komen te staan.
Verandert wel de dynamiek ten opzichte van het dagelijkse spel. Misschien wel meer richting levensecht maar dan in slow motion.

Wel graag rondom volle maan een pauze !
I
ImpotenteGiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Stil hier, is net alsof de weerwolven iedereen al te grazen hebben genomen :tearsofjoy:
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#6
BelowTheFlow zei:
Misschien wel meer richting levensecht maar dan in slow motion.
Klik om te vergroten...
Levensecht en slow motion in 1 zin
Ik ben verliefd
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik weet niet of weerwolvenweer nou weerwolven weert of weerwolven werft, het zou werelds zijn als we weer een weergaloze weerwolven weerder in ons midden werven.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
LucidLucy zei:
Ik weet niet of weerwolvenweer nou weerwolven weert of weerwolven werft, het zou werelds zijn als we weer een weergaloze weerwolven weerder in ons midden werven.
Klik om te vergroten...
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zanza zei:
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
Klik om te vergroten...

Weert, wat een wonderlijke wereldstad hè?

Waren geweren al opgeworpen als weerzinwekkend weerwapen?
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zanza zei:
En mochten we het ooit levensecht doen, dan graag in Weert
Klik om te vergroten...

Oeh, I’m in! Da’s vlakbij mij. 👹🐺

@LucidLucy: Prachtige zinspeling maar don’t underestimate Weert. 🤜
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Weert, wat een wonderlijke wereldstad hè?
Klik om te vergroten...
Geen idee. Nooit geweest. Heb die plek altijd geweertd
Roze Olifant zei:
maar don’t underestimate Weert. 🤜
Klik om te vergroten...
Maar als jij het zegt. Het proberen weert
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#12
LucidLucy zei:
Je bent een dag te vroeg!
Vorig jaar begon je op 13 januari ook al iets over weerwolven hahaha

I'm in!

En jullie?
@FredKroket
@Proxima
@Druktemaker
@PsyTekz (Ohja kut, die was ook vertrokken...)
@Eve's drop
@Roze Olifant
@ImpotenteGiraffe (leef je nog? Waar ben je gebleven dan?)
@Cerberus
@De Zandman
@De Zeemeerman

En het valt te proberen:
@Geneesmiddel (ook weg?)


Ik vind dit eigenlijk ook wel een spelletje voor @StraffeNeel met zijn pietpraat over kroketten en lijmklemmen.

Is dit ook iets voor jullie?
@Kordie
@Jazz35
@De Dunne
@Manu76
@annihilation
@Zeehond
@Hippie Langwaus

Ongetwijfeld heb ik mensen getagged die al lang niet meer actief zijn of ben ik mensen vergeten die wel heel actief zijn. Ik zou zeggen, tag maar raak.

Ik heb geprobeerd een boel actieven te taggen in elk geval.
Klik om te vergroten...
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
LucidLucy zei:
Weert, wat een wonderlijke wereldstad hè?

Waren geweren al opgeworpen als weerzinwekkend weerwapen?
Klik om te vergroten...
Denk dat ik het doorkrijg 😀...

Weer wel eerst even hondenweer tot wolvensnot afweren. Was weeral te laat met m'n afweersysteem op te waarderen met de weergegeven hoeveelheid vitamine D vanaf het zonnetje met dit grijze weer.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mevrouw Pløp zei:
Scheelt: ik ook niet
Klik om te vergroten...
Onwaar
Spel is al begonnen
Druktemaker
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#15
StraffeNeel zei:
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Klik om te vergroten...
Ik destijds ook niet. Maar als je maar genoeg onzin uitkraamt, zit je een heel eind in de goede richting.
I
ImpotenteGiraffeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mevrouw Pløp zei:
Ik stem overigens voor een versie met dagen van 24u (en dus ook nachten)
Klik om te vergroten...
+1!
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#17
StraffeNeel zei:
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Klik om te vergroten...
https://drugsforum.nl/threads/doe-mee-met-weerwolven-van-wakkerdam.71021/

En als je zoekt op weerwolven in de topictitel kun je de voorgaande edities lezen!
P
ProximaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Graag zou ik weer meespelen (ff weer een nieuw typetje verzinnen, kijken of we weer burgemeester kunnen worden 😂) maar ik ben bang dat ik er te weinig tijd voor ga hebben de komende weken.

Zodra het start zal ik het in ieder geval wel volgen voor de lol. 💛
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#19
StraffeNeel zei:
Misschien klinkt ik nu heel gek, maar ik ken dat spelletje niet.
Klik om te vergroten...

Het is redelijk eenvoudig te volgen. Er zullen wel iets van spelregels volgen denk ik. En er is een spelleider. Die vertelt het verhaal en zodoende kan je vrij makkelijk mee spelen zonder het spel te kennen.

De kunst zit 'm in onzinnige tekstjes typen om wat sfeer te maken. Je eigen identiteit niet prijs te geven, maar desondanks toch mensen manipuleren in de richting die voor jouw rol goed uitkomt. En tussen alle onzin door wat cryptische hints droppen als je durft 😉

Leuk spelletje hoor. Zowel live als op forum.
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zanza zei:
Ik destijds ook niet. Maar als je maar genoeg onzin uitkraamt, zit je een heel eind in de goede richting.
Klik om te vergroten...
Dat is zeker waar
En absoluut waar
En helemaal zo wanneer je

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."