Als we kijken naar andere geestelijke gezondheidszorg dan verslaving, valt er nog een wereld te winnen.
We zijn er indd nog lang niet ,gaan wij dit nog meemaken ?
Mijn vertrouwen in Psychiaters en dokteren is ook zwaar beschaamd al vanaf me 6e jaar in de martelkamer van het ziekenhuis omdat men dacht dat ik een hersentumor had.
Het resultaat 11 keiharde naalden in me hoofd en een waarschuwing dat ik niet mocht huilen van de dokters.
Ik huilde dus wel van de pijn en mijn moeder heb niets meer van die kamer overgehouden.
Nadien heb ik nooit meer een positieve ervaring met een dokter/psychiater ,me laatste geval was een longontsteking een aantal maanden terug.
Ik moest op me brommertje zeiknat door de regen naar de dokter met bijna geen adem en veel pijn en daarnaast ook nog COPD.
Eenmaal aangekomen werd ik niet onderzocht en wou ze me zonder antibiotica naar huis sturen,medisch gezien is dit een zware fout.
Ik werd woedend en sloeg met beide handen op haar bureau ,en ineens kon er wel een recept worden geschreven.
Zo ken ik nog wel 80 a4'tjes vol schrijven over dingen die ze me hebben aangedaan.