Hoe komen ze er ook op, ff een 24uur tripje in een pil draaien en verkopen als 2cb 🙄.
Dan ben je echt ziek...Hoe komen ze er ook op, ff een 24uur tripje in een pil draaien en verkopen als 2cb 🙄.
Ben wel benieuwd hoeveel DOC er nou inzit.
Gewoon waar voor je geld; echt een excellente prijs-triplengte-verhouding.Hoe komen ze er ook op, ff een 24uur tripje in een pil draaien en verkopen als 2cb 🙄.
Ja de dosering van DOC is echt heel tricky. De meeste mensen schijnen bij 1 tot 2 milligram een underwhelming ervaring te hebben, tussen de 2 en 3,5 milligram treden vaak recreatief gewenste effecten op en boven de 3,5 milligram krijgen mensen veel last van bijwerkingen zoals misselijkheid en lichamelijk ongemak.Ik ook. Mijn enige ervaring met DOC was 3.75 mg en dat was bepaald geen makkelijke trip en het duurde een eeuw - tot 24 uur na inname merkte ik effecten. Natuurlijk ook wel gewoon echt een te hoge dosis voor een eerste keer, al helemaal met mijn gewicht, dus eigen schuld... de effecten waren voor mij overwegend onplezierig tot zeer onaangenaam, fysiek was het way too much, trillen, kaakklapperen, brrr... en mentaal kwam ik ook geen steek verder want ik bleef continu vastzitten in extreme tijdfucks. Ik moet er niet aan denken om hier per ongeluk een zeer hoge dosis van binnen te krijgen als ik een fun tripje van een paar uur verwacht. Ik kan me met die bodyload ook echt wel voorstellen dat het fysiek gevaarlijk kan worden.
Niks mis met DOC op geschikte dosis als ik andere reports moet geloven, maar ronduit misdadig en gestoord om deze potente stof in 2C-B pillen te stoppen.
Gelukkig is dit wel een vervuiling die je zou kunnen herkennen met marquis reagens; de druppeltest die ze ook bij de testservice gebruiken als voorselectiemiddel. 2C-B kleurt eerst geel en dan langzaam groen als je een druppel van het reagens op een beetje van een pil/poeder gooit. Maar DOC kleurt groen (dus niet geel). Dus als je echt niet in de gelegenheid bent om je pil/poeder te laten testen dan zou je het ook nog thuis kunnen herkennen.Holy shit, daar schrik ik van. Ik woon namelijk in een niet nader te noemen stad die misschien wel eens dicht in de buurt van de stad in kwestie kan liggen. En dan neem je iets wat totaal anders is als wat je denkt te hebben, in dosering effect én duur. Doodeng.
Everything for money!Hoe komen ze er ook op, ff een 24uur tripje in een pil draaien en verkopen als 2cb 🙄.
Holy shit, daar schrik ik van. Ik woon namelijk in een niet nader te noemen stad die misschien wel eens dicht in de buurt van de stad in kwestie kan liggen. En dan neem je iets wat totaal anders is als wat je denkt te hebben, in dosering effect én duur. Doodeng.
ja das nog steeds belachelijk dat die niet kan in België. zou wel zelftesten aanschaffen, dan heb je in elk geval een indicatie...Wat een ironie om hier zoveel maal "laten testen" te lezen als Belg. 🤐
Wat een ironie om hier zoveel maal "laten testen" te lezen als Belg. 🤐
En een complete testkit kopen bij BunkpoliceVoor ons word dat vertaald naar: Tesla vermijden!
energycontrol-international.org
He, mijn vriend ! 🤣ja das nog steeds belachelijk dat die niet kan in België. zou wel zelftesten aanschaffen, dan heb je in elk geval een indicatie...
en anders opzoek naar Nederlandse vrienden, tot er getest word in België
Wist dat het bestond in Spanje, maar toch enkele bedenkingen...Vanuit België kun je trouwens ook een sample met drugs opsturen naar Energy Control in Spanje, waar ze dan voor je testen. Dat is wel een beetje prijzig, maar als je gewoon met 10 vrienden ofzo gezamenlijk drugs koopt en dan ook allemaal 6 euro bijlegt om zeker te zijn wat erin zit dan is het goed te doen denk ik. Kost dus iets meer wilskracht, geduld en geld. Maar ook in België zijn er opties hoor!
![]()
Submitting a sample - International Energy Control
energycontrol-international.org
Alles bij elkaar, denk dat het inderdaad aansluit bij wat Psytekz zegt
( waarom kan ik die niet taggen?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."