#1
Bedankt voor de reacties!
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met iemand van de verslavingszorg en die heeft me ook wel aardig geholpen.
Bal0n, mijn bevindingen met het middel zijn als volgt. Ik heb dus zo'n afbouw schema gekregen voor ongeveer 10 dagen en vier maal daags neem ik het aantal tabletten dat erop staat, wat steeds minder wordt. Ik mag ze beslist niet doorslikken maar moet ze onder m'n tong laten oplossen (sublinguale inname heet dat als ik het goed heb), anders werken ze niet goed. Dat is best lastig en ik ben soms bang dat ik het fout doe, de pilletjes zijn namelijk heel erg klein en soms weet je dan niet meer of ze er zitten.
Ik krijg er zoals ik de werking beschreef dus geen kick, rush of high van, maar wordt er wel een beetje slaperig van. De eerste dag had ik nog trek in heroïne, die nacht heb ik ondragelijke drang ervaren, lag zwetend en vloekend onder m'n dekens, terwijl ik gewoon m'n dosis buprenorfine had genomen voor het slapen gaan en zelfs een valiumpje omdat ik me onrustig voelde (ik mag max. 10 mg diazepam per dag van de dokter maar soms neem ik stiekem wat meer hihi, maar dat moet ik afleren zei de verslavingszorger vanmorgen, om te verdoven).
Anyway ik kon me die avond niet slechter voelen, ik heb geprobeerd geld bij elkaar te zoeken in huis voor bruin maar er was niks in huis en het was ook al veel te laat om een dealer te bellen of er naar eentje toe te gaan. Ik kon mezelf toen echt niet meer bedwingen. Heb toen 1 mg alprazolam genomen en een kop warme melk met honing en ging niet op mijn kamer die nog vol ligt met crackpijpjes, zwartgeblakerd aluminiumfolie, lege gripzakjes, lege aanstekers en as van crack en heroïne liggen maar ik ging beneden liggen in de woonkamer op de bank. Toen ging het wel wat weter, ik weet niet of dat door de alprazolam (beter bekend als xanax) kwam of doordat ik mezelf probeerde te kalmeren door beneden te gaan zitten met warme melk en weg uit m'n kamer... Misschien had ik die avond per ongeluk de buprenorfinetabletjes niet goed ingenomen per ongeluk maar doorgeslikt? Dat is zo moeilijk te voelen maar nu begin ik er handigheid in de krijgen.
Ik voel me nu ook stukken beter en vandaag heb ik sinds het gesprek vanmorgen langzaam aan weer zin om terug te keren naar het echte leven, zonder vlucht naar een droomwereldje waaraan je uiteindelijk kapot gaat, maar met confrontaties, en dingen bereiken in je leven.
Komende dagen ga ik alleen maar leuke dingen doen, ik hoef dinsdag pas weer naar school... morgen een grote wandeling maken, ik denk aan 12 kilometer, ook nog naar een museum, misschien wat leuke foto's proberen te maken buiten, gewoon ff op pad.
Ik denk wel dat het lukt zo.
Bal0n dit waren dus tot nu toe mijn bevindingen met de stof, ik zit nu op dag 2, het is slecht gegaan vannacht maar nu weer goed... Achteraf kan ik pas oordelen, de kuur duurt ongeveer tien dagen.
En oja de bijwerkingen zijn natuurlijk zoals bij alle opiaten maar daar heb ik geen last van met m'n tolerantie natuurlijk.
Ik heb vanmorgen een gesprek gehad met iemand van de verslavingszorg en die heeft me ook wel aardig geholpen.
Bal0n, mijn bevindingen met het middel zijn als volgt. Ik heb dus zo'n afbouw schema gekregen voor ongeveer 10 dagen en vier maal daags neem ik het aantal tabletten dat erop staat, wat steeds minder wordt. Ik mag ze beslist niet doorslikken maar moet ze onder m'n tong laten oplossen (sublinguale inname heet dat als ik het goed heb), anders werken ze niet goed. Dat is best lastig en ik ben soms bang dat ik het fout doe, de pilletjes zijn namelijk heel erg klein en soms weet je dan niet meer of ze er zitten.
Ik krijg er zoals ik de werking beschreef dus geen kick, rush of high van, maar wordt er wel een beetje slaperig van. De eerste dag had ik nog trek in heroïne, die nacht heb ik ondragelijke drang ervaren, lag zwetend en vloekend onder m'n dekens, terwijl ik gewoon m'n dosis buprenorfine had genomen voor het slapen gaan en zelfs een valiumpje omdat ik me onrustig voelde (ik mag max. 10 mg diazepam per dag van de dokter maar soms neem ik stiekem wat meer hihi, maar dat moet ik afleren zei de verslavingszorger vanmorgen, om te verdoven).
Anyway ik kon me die avond niet slechter voelen, ik heb geprobeerd geld bij elkaar te zoeken in huis voor bruin maar er was niks in huis en het was ook al veel te laat om een dealer te bellen of er naar eentje toe te gaan. Ik kon mezelf toen echt niet meer bedwingen. Heb toen 1 mg alprazolam genomen en een kop warme melk met honing en ging niet op mijn kamer die nog vol ligt met crackpijpjes, zwartgeblakerd aluminiumfolie, lege gripzakjes, lege aanstekers en as van crack en heroïne liggen maar ik ging beneden liggen in de woonkamer op de bank. Toen ging het wel wat weter, ik weet niet of dat door de alprazolam (beter bekend als xanax) kwam of doordat ik mezelf probeerde te kalmeren door beneden te gaan zitten met warme melk en weg uit m'n kamer... Misschien had ik die avond per ongeluk de buprenorfinetabletjes niet goed ingenomen per ongeluk maar doorgeslikt? Dat is zo moeilijk te voelen maar nu begin ik er handigheid in de krijgen.
Ik voel me nu ook stukken beter en vandaag heb ik sinds het gesprek vanmorgen langzaam aan weer zin om terug te keren naar het echte leven, zonder vlucht naar een droomwereldje waaraan je uiteindelijk kapot gaat, maar met confrontaties, en dingen bereiken in je leven.
Komende dagen ga ik alleen maar leuke dingen doen, ik hoef dinsdag pas weer naar school... morgen een grote wandeling maken, ik denk aan 12 kilometer, ook nog naar een museum, misschien wat leuke foto's proberen te maken buiten, gewoon ff op pad.
Ik denk wel dat het lukt zo.
Bal0n dit waren dus tot nu toe mijn bevindingen met de stof, ik zit nu op dag 2, het is slecht gegaan vannacht maar nu weer goed... Achteraf kan ik pas oordelen, de kuur duurt ongeveer tien dagen.
En oja de bijwerkingen zijn natuurlijk zoals bij alle opiaten maar daar heb ik geen last van met m'n tolerantie natuurlijk.
