Jaja, ik leef nog
Heb nog wel gebruikt, 1x een beetje heroïne, was een buitenkansje, iemand had witte heroïne (nee geen coke of speed, ik heb het gerookt en het was echte H) en dat kon ik niet voorbij laten gaan want ik had tot nu toe alleen Turkse gebruikt bruine dus.
Spierwit was het, het was heroïne op verstrekking van de overheid dus hij zal 100% zuiver geweest zijn... was wel lastig te roken, zo'n klein beetje, maar shotten doe ik niet.
En methadon gekocht, en crack, wat ik opstraat oprookte (ik wou niet wachten) en ben toen opgepakt door een patrouille, die heel fijn mijn moeder over de situatie heeft geinformeerd en de methadon in beslag heeft genomen, het pakje witte heroïne was klein genoeg om hem in een speciaal vakje van m'n portomonnee te stoppen dus die hebben ze niet gevonden (helemaal gefouilleerd enzo) maar methadon was vloeibare in een busje dus dat kon ik niet zo gauw verbergen.
Dus ik was heel gefrustreerd, ook omdat ik nu 15 euro kwijt ben van bruine heroïne die nog zou komen terwijl de politie me weghaalde.
Das alweer een paar dagen geleden.
Het blijft geestelijk trekken............
Sinds het stoppen slaap ik heel slecht, en als ik slaap heb ik voortdurende nachtmerries of chaos, en maar 2-4 uur echte slaap per nacht, dus ik ben nog 'herstellende', maar geestelijk trekt het nog ENORM, ik denk eigenlijk nergens anders aan. Ik heb ook schokken in mn hoofd, op sommige momenten veel achter elkaar, alsof je uit je lichaam knalt en direct er weer in en dit heeft denk ik met het herstellingsproces te hebben (iets vergelijkends kan je hebben als je sterke koorts hebt, zo'n schok-gevoel).
Als ik bezig ben voor school, in de natuur wandel of fiets, of zit te gamen op de compu bv. dan heb ik nergens last van maar hoe langer ik me verveel hoe meer het gaat trekken.
Mensen die er ervaring mee hebben: HOE LANG DUURT DIT? Of moet ik gewoon zoveel dingen gaan plannen dat ik niet eens de kans heb om eraan te denken???
M'n geheugen komt iig al aardig terug, maar ik denk dat dat geheugenverlies waar ik last van had meer door valium en andere benzo's komt die ik gebruikte, zowel recreatief (vooral Xanax en Valium) als op voorschrift om af te kicken (Seresta en Valium).
Gelukkig heb ik gauw een afspraak weer bij de verslavingszorg want ik wil eigenlijk gewoon weer 'voor een keertje' basecoke/hero/methadon halen. Maar ik weet ook dat die drugs mn leven weer gaan verneuken en dat ik het eigenlijk niet kan betalen. Maarja als de rest van mijn leven alleen maar voorstelt een verlangen hebben naar dat middel en nergens anders aan kunnen denken... :/ Ik denk dat ik eraan moet werken, maar m'n gevoel is zo paradoxaal want ik wil gewoon gebruiken
![:hearteyes:]()
... ik denk dat ik 'eraan moet werken' en dan mbv hulp van de verslavingszorg maar die wachtlijsten zijn enorm er zitten weken tussen afspraken.
Mja, ik durf niet te beloven dat ik niet ga gebruiken aan iemand iig...