#1
welkom bij de club (ik ben ervan af,ik ben herboren)hahahdas nou verslaafd zijn 


Audio Scum zei:Ook goed om van Heroiene af te kicken is Iboga.
Hier meer info: http://www.iboga.nl/IndxOne10.html
Tevens ook goed voor andere verslavingen.
jaja zei:Audio Scum zei:Ook goed om van Heroiene af te kicken is Iboga.
Hier meer info: http://www.iboga.nl/IndxOne10.html
Tevens ook goed voor andere verslavingen.
Yeah right; € 450,- voor een volledige kuur.
Ik gebruik al een tijdje niks meer. Nog heel lang Rohypnol en Valium geslikt. Nou ruim een maand niet meer.SpacingBen zei:hoe is het nu fnea en jaja?
fneawognfkgln zei:Ik heb zelf niet echt trek in bruin direct, maar meer in -iets- dat het dagelijks leven wat dragelijker maakt.
Audio Scum zei:Ook goed om van Heroiene af te kicken is Iboga.
Methadon is zeker gratis en helpt je van je verslafing af.
jaja zei:fneawognfkgln zei:Ik heb zelf niet echt trek in bruin direct, maar meer in -iets- dat het dagelijks leven wat dragelijker maakt.
Dat was mijn probleem aanvankelijk ook, maar nadat ik door enkele sloppenwijken in Afrika had gelopen was ik wakker geschud; het bleek bij mij een soort van luxe-probleem. (klinkt als een cliché, maar toch is het de waarheid.)
Medicatie krijg ik al een tijd niet meer.
SpacingBen zei:Kan ik me inderdaad voorstellen! Wat klagen wij hier eigenlijk altijd?
fneawognfkgln zei:Ik doe niet zo veel op m'n dagen helaas, gelukkig begint de school binnenkort weer. Kan ze niet zo goed invullen. Begin wel steeds gelukkiger te worden, en wat meer dingen te doen, bv. koken (leuk, aanrader).![]()
![]()
De grooste stap die je hebt kunnen zetten in je leven was de bewustwording naar jezelf toe dat je verslaafd bent ,kerel/meid veel respect je zit al een heel stuk op weg ,en idd ik snap dat je niet staat te wachten op stompzinnige praat (junkie-haters :het zal je kind maar wezen!!) by the way ik zelf zit nu gelukkig op de laatste druppel metha in een blind afbouw schema ik moet zeggen dat dit mij goed af gaat ,wat het medicijn aangaat wat jij krygt kan ik alleen maar zeggen hocus pocus wat is dat , ik heb er zelf nog nooit van gehoort ,wel heb ik zelf ook een tydje Nalorex(Naltrexon) geslikt werkt in die zin ook goed zolang je dit medicijn blijft slikken ,ik moet wel erbij vermelden dat je voor dit medicijn minimaal 14 dgn opiaat vrij moet zijn (i.vm. directe ontwenningsverschijnselen bij inname al dus onder invloed zijnde van dope )Werkt eigenlijk meer als eens soort neurotranssmitter blokkerfneawognfkgln zei:Hallo,
Na een paar maanden heroïneverslaving heb ik zelf de stap naar de zorg gezet. Ik kon het niet meer betalen en moest hierdoor geld stelen van familie om aan m'n bruin te komen (sta ook op het randje van een verslaving aan crack), en dat was een reden voor mij om te stoppen. Nog een reden was, dat ik aan het roken niet meer genoeg had. Ik had een hele hoge tolerantie en vond het niet zo lekker meer als het begin, waardeerde het minder, en voelde er minder van... en had nog veel meer nodig ook, waardoor ik steeds meer geld moest gaan stelen... Doordat de flash EN de high nihil werden, en ik meer nodig had dus meer geld moest stelen, stond ik op het punt te gaan spuiten.
Maar ik ben in plaats daarvan naar de huisarts gegaan. Ik heb al vaak geprobeerd ermee te stoppen, maar ik kan het niet, het is onbegrijpelijk voor mensen die dit lezen en het middel en de verslaving ervan niet kennen, maar ik kon er niet mee stoppen, althans niet zonder hulp en medicijnen.
De huisarts is een goede man en wou me graag helpen, maar volgens de NL. wetgeving mocht hij geen methadon voorschrijven, dus ik moest het maar doen met oxazepam (10 mg). En hij verwees me ook door naar de verslavingszorg hier, waar ik vrijdag (morgen) een afspraak heb met m'n therapuit. Die zouden me dan ook methadon geven.
De oxazepam werkte natuurlijk echt niet genoeg om de 'craving', de drang, het verlangen, naar de heroïne, te onderdrukken. De eerste dag wel, maar daarna slikte ik er 8 op een dag en merkte haast niks. Ziek werd ik haast niet gelukkig van het stoppen deze keer: omdat ik al een paar dagen gestopt was, was ik al ziek geweest, maar ik kon het niet volhouden en ben toen toch weer gaan halen, de dag daarna was de dag dat ik naar de huisarts ging, na ongeveer de tiende poging om te stoppen besefde ik dat ik het niet alleen zelf kon.
Ik had weer heroïne gehaald, ik hield het niet vol, terwijl ik dacht definitief de kunnen stoppen met die medicatie. Ik belde de huisarts om zwaardere en hij gaf me diazepammetjes, 5 mg. Ik heb trouwens al ervaring met benzo's, heb veel alprazolam (Xanax) gebruikt vroeger (niet via de huisarts verkregen). Meer kon hij niet voorschrijven, en ik merkte al gauw dat de diazepam ook samen met oxazepam én alprazolam niet genoeg werkte om af te kunnen kicken voor mij. Dus ik belde naar de verslavingszorg of ik nou echt een week moest wachten op methadon, legde uit dat ik nu wou stoppen en zwaardere medicijnen nodig had, maar nee ik moest nog maar wachten op een arts, en dat zou minstens een week duren.
Ik dacht dat methadon krijgen om te stoppen een kwestie was van in een potje pissen, opiaten in je pis herkennen en een dosis krijgen... Misschien vroeger zo geweest, want zo heb ik het wel ergens gelezen.
M'n moeder (die ik alles had verteld nadat ik bij de huisarts was geweest) belde ook nog naar de verslavingszorg hier en drong echt aan op methadonverstrekking. Omdat we er zo veel druk op legden, zou ze het even overleggen met m'n therapeut (die ik pas morgen voor het eerst zie). Toen we later die middag in een café zaten werd ze op haar mobiel gebeld, ja we konden over een uur terecht, voor een spoed afspraak met die arts dus.
Ik vertelde de arts het hele verhaal, en hij heeft me buprenorfine voorgeschreven. Hij vertelde dat dit beter was dan methadon: het is een opiaat, dus in je hersens stimuleert het de delen zoals opiaten, maar dat doet hij op een speciale manier, zodat het wél voelt alsof je lekker bruin op heb (geen behoefte, daar ging het om) maar je wordt er niet high van. Het is niet licht, juist heel zwaar, maar het werkt op een iets andere manier. In Amerika en Frankrijk heeft het methadon al grotendeels vervangen, in Nederland ben ik geloof ik een van de eersten die dit krijgt i.p.v. methadon. Maarja, de dok zei dat dit beter was... ik ben benieuwd.
Ervaringen, reacties, vragen, adviezen, post maar, maar ga a.u.b. niet schelden van 'kankerjunk' enzo, dat wordt vaak gedaan, en ik weet heus wel dat het fout is om op deze manier drugs te gebruiken, maar er is een verslaving en die is heel sterk, maar ik vecht er tegen.
Groetjes
Yip klopt precies wat JaJa hier zegt ,kan zelfs heel gevaarlijk zijn ,althans hoe meer opiaten er aanwezig zijn des te groter de gevaren zijn bij inname van Nalorex/Naltrexon (denk maar bijv aan een acute hartsilstand )Andersom idem dito gebruik je een hele tyd Nalorex/Naltrexon en je zou heftig terug vallen is de kans op een o.d. heel groot aanwezig dit omdat het hele lichaam behalve je hersenen heroine registreren, dit geeft meestal de gebruiker het gevoel dat of de dope niet goed was ,of de portie te klein was met alle gevolgen van dien .jaja zei:Dat is niet erg handig van je fnea.
Indien je een week voor je naltrexon inname, opiaten hebt gebruikt, heb je kans op redelijk heftige ontwenningsverschijnselen.
Ken dat uit eigen ervaring.
Dopegebruik heeft nu echter geen enkele zin, aangezien de receptoren voor opiaten in je hersens hier momenteel niet ontvankelijk voor zijn.
Dat duurt zo'n twee dagen.
Sterkte.
![]()
Naltrexon zuigt
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."