Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAfkicken met buprenorfine i.p.v. methadon

Afkicken met buprenorfine i.p.v. methadon

64 antwoorden
28 weergaven
18-5-2026
p
patrick2Lid
01-01-2024, 00:00
#1
fneawognfkgln zei:
Klerezooi, weer gebruikt; hero + rohypnol + valium.

Dit na 4-8 weken (kut geheugen) sinds mijn recept voor Valium is verlopen, sinds ik dus clean ben, en 3 maanden nadat ik voor het laatst illegale zooi had gebruikt, vooral Rohypnol. Ben 3 maanden opgenomen (nog steeds, bijna met ontslag) in een jeugdpsychiatrische kliniek (open afdeling), hierover later meer...

Het fijne vind ik dat je van opiaten zo lekker wegdroomt zonder zorgen, van benzo's wordt ik rustig en van Ritalin / amfetaminen heb ik het gevoel echt mezelf te zijn en ben ik heel efficient bezig ook in m'n kop.

Ik ben bang dat een leven zonder drugs zo moeilijk is, ik hou zo veel van die drie middelen, zowel voor de lekkerheid als voor beter te functioneren, maar ik blijf doorvechten. :smilingimp:

Dus ik zit al een maandje of drie in een psychiatrisch centrum omdat alles klote ging. Heb een diagnose gehad, Syndroom van Asperger, een autistische stoornis gepaard met gemiddeld tot (zeer) hoge intelligentie. Krijg ruim een week weer medicijnen, een lage dosis Risperdal, oorspronkelijk een anti-psychoticum dus voor psychoses en schizofrenie maar het remt prikkels af en wordt derhalve veel bij autisme en vele andere doeleinden gebruikt, ben hier zeer tevreden over. Zal wel vragen of de dosis verhoogd kan worden, dan val ik misschien minder snel terug, misschien ook maar weer aan de Naltrexon.

Bedankt voor de reacties nog mensen :) :) :)
Klik om te vergroten...
he wat jammer nu ,en je zat zo goed op weg .Is het mischien niet eens belangrijk om te kijken wat het voor jou zo moeilijk maakt in het leven (tegnslagen teleurstellingen ,te hoge verwachtingen) , omdat je zelf nl aangeeft dat als je onder invloed bent alles in het leven dragelijker is.Begrijp mij niet verkeerd (ik vrheerlijjk dus niets ) ik weet dat de alledaagse shit als sneeuw in de zon verdwijnt onder invloed , maar is dat permanent???
NEEN,morgen is weer een dag ,en geloof me die shit ook ,Zie deze terugval niet als een catastrophe ,maar als een leerproces ,waar ging het fout en waarom !!!!!!!Als dit helder word kun je verder in het proces, anders blijf je stil staan , je zult voor jezelf eens moeten gaan kijken wat je precies wil en hoe hoe kun je dit realiseren.Ik hoop dat je het echt gaat redden want het is zo,n doodzonde als een leven verloren gaat aan die rotzooi , ik denk wel dat je het gaat redden , je geeft het nl al zelf aan , aan intelligentie schort het niet bij jou.Dus wat let je , maak er wat positiefs van en bedenk wereldsteden bouwt men ook niet in een dag.
Ook voor jou veel sterkte en kop op , ik moet gaan werken dus , ik zie jullie allemaal later groetjes en sterkte Patrick en vriendin .
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oowkay dan.

:smoke:
S
SheenaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben 3 maanden opgenomen (nog steeds, bijna met ontslag) in een jeugdpsychiatrische kliniek (open afdeling), hierover later meer...
Klik om te vergroten...

Ik weet niet of je het eerder al ergens gezegd heb,maar dat kon ik niet zo goed vinden :confused: maar hoe oud ben je eigenlijk gezien je bij de jeugdkliniek loopt? want aan je verhaal dacht ik altijd dat je al wat ouder was mid 20 ofzo :flushed: groetjes sheena
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Maakt niet uit hoor, ben nu 18 :)
f
fneawognfkglnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oh wat voelde ik me vanochtend klote, natuurlijk dacht ik eraan om heroïne te halen maar ik heb het lekker niet gedaan :mrgreen: ik voel me sterker worden!! :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."