#1
he wat jammer nu ,en je zat zo goed op weg .Is het mischien niet eens belangrijk om te kijken wat het voor jou zo moeilijk maakt in het leven (tegnslagen teleurstellingen ,te hoge verwachtingen) , omdat je zelf nl aangeeft dat als je onder invloed bent alles in het leven dragelijker is.Begrijp mij niet verkeerd (ik vrheerlijjk dus niets ) ik weet dat de alledaagse shit als sneeuw in de zon verdwijnt onder invloed , maar is dat permanent???fneawognfkgln zei:Klerezooi, weer gebruikt; hero + rohypnol + valium.
Dit na 4-8 weken (kut geheugen) sinds mijn recept voor Valium is verlopen, sinds ik dus clean ben, en 3 maanden nadat ik voor het laatst illegale zooi had gebruikt, vooral Rohypnol. Ben 3 maanden opgenomen (nog steeds, bijna met ontslag) in een jeugdpsychiatrische kliniek (open afdeling), hierover later meer...
Het fijne vind ik dat je van opiaten zo lekker wegdroomt zonder zorgen, van benzo's wordt ik rustig en van Ritalin / amfetaminen heb ik het gevoel echt mezelf te zijn en ben ik heel efficient bezig ook in m'n kop.
Ik ben bang dat een leven zonder drugs zo moeilijk is, ik hou zo veel van die drie middelen, zowel voor de lekkerheid als voor beter te functioneren, maar ik blijf doorvechten.![]()
Dus ik zit al een maandje of drie in een psychiatrisch centrum omdat alles klote ging. Heb een diagnose gehad, Syndroom van Asperger, een autistische stoornis gepaard met gemiddeld tot (zeer) hoge intelligentie. Krijg ruim een week weer medicijnen, een lage dosis Risperdal, oorspronkelijk een anti-psychoticum dus voor psychoses en schizofrenie maar het remt prikkels af en wordt derhalve veel bij autisme en vele andere doeleinden gebruikt, ben hier zeer tevreden over. Zal wel vragen of de dosis verhoogd kan worden, dan val ik misschien minder snel terug, misschien ook maar weer aan de Naltrexon.
Bedankt voor de reacties nog mensen![]()
![]()
![]()
NEEN,morgen is weer een dag ,en geloof me die shit ook ,Zie deze terugval niet als een catastrophe ,maar als een leerproces ,waar ging het fout en waarom !!!!!!!Als dit helder word kun je verder in het proces, anders blijf je stil staan , je zult voor jezelf eens moeten gaan kijken wat je precies wil en hoe hoe kun je dit realiseren.Ik hoop dat je het echt gaat redden want het is zo,n doodzonde als een leven verloren gaat aan die rotzooi , ik denk wel dat je het gaat redden , je geeft het nl al zelf aan , aan intelligentie schort het niet bij jou.Dus wat let je , maak er wat positiefs van en bedenk wereldsteden bouwt men ook niet in een dag.
Ook voor jou veel sterkte en kop op , ik moet gaan werken dus , ik zie jullie allemaal later groetjes en sterkte Patrick en vriendin .

ik voel me sterker worden!!