Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe reageer jij op h

hoe reageer jij op h

24 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opioids are associated with a range of adverse drug reactions - mostly associated with their pharmacological actions at opioid receptors.

Common adverse reactions include: nausea and vomiting, drowsiness, dizziness, headache, orthostatic hypotension, itch, dry mouth, miosis, urinary retention, and constipation. (Rossi, 2005)
Klik om te vergroten...

Bovenstaande uit wikipedia
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#2
PharmaPhreeK zei:
Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.
Klik om te vergroten...

De eerste paar keer heb je het braken en misschien wat misselijkheid, maar het word helemaal (door mij iig) niet als naar ervaren, ik word er niet anders van sterker nog ik denk dat de meeste zich er geen bal van aan trekken.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tuurlijk, lijkt mij ook niet heel erg als je fucking high bent. Braakje doen,boeie. Maar andere mensen vinden dat wel vervelend.

Dat je na een paar keer niet meer hoeft te braken komt omdat je tolerantie opbouwt. Als je je dosis verhoogt zal je waarschijnlijk wel weer moeten braken. Maar dat kan jij waarschijnlijk beter vertellen...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
heroine is echte troep gewoon zeer zware pijnkiller waardoor je gaat braken bah bah bah en het blijft bah ook na dagelijks gebruik
ik zal wel ee opiaatallergie hebben ofzo
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#5
als je jezelf slecht voelde waarom bleef je dan 3 weken die spul doen
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#6
kijken of ik tolerantie tegen de vervelende bijwerkingen zou ontwikkelen
maar dat lukte niet,,, ben er denk misschien allergisch voor???
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Vogel, je ben een rare vogel :wink:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#8
blijf van die zooi af joh.... :rolleyes:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#9
need^weed zei:
blijf van die zooi af joh.... :rolleyes:
Klik om te vergroten...
zou ik ook doen, zoveel mensen die zeggen dat het niet goed is voor je, je krijgt een extra kans van je lichaam om ervan af te blijven, je lichaam verzet zich ertegen
neem die kans!
waarom zou je zoiets uitlokken?
z
zakkieLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmm ..... rare gast.
p
pasqualiLid
01-01-2024, 00:00
#11
Beste Vogel ,

Ik vind het een beetje appart dat je mensen over maanzaad gaat waarschuwen terwijl je zelf xperimenteerd met Heroine!
Maar goed , hopelijk ben je nog niet verslaafd en kun je naar de Uva...kijk onderzoek gaat door op opium forum.
Als je steeds misselijk bent zou ik er maar mee kappen voor je het lekker gaat vinden!!!
I dee??

Liefs Nicole
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
idd kzou er al voor minder mee gestopt zijn als ik u was vogel :wink:
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#13
begrijp niet dat je die 3 weken doorgaat... lijkt wel dat je graag wil dat je er hooked aan raakt.
maarjah jou feestje :wink:

kep hero 1x gedaan(per vergissing) en ben de hele dag ziek geweest...ik bleeft er toen wel vanaf hoor :P
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#14
zijn er nog mensen die mijn vraag willen beantwoorden:;';';:;;
hoe reageer jij op heroine toen je er mee begon
ik ben nou trouwens gekapt met die ZOOI
bij mijn voeld het een beetje aan als alcohol, alleen dan iets minder duizelig,maar wel iets meer kotsen, en worde er gewoon super duf van
nee niet leuk en het lukt me niet om het leuk te vinden,, das wel beter dan
bof ik is effe dat ik dat troep niet lekkah vind
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#15
vond het wel een beetje op die kratom lijken.... alleen vond ik die kratom relaxed en die hero net veel "TE"

//edit
alleen tjaaa ben ik ook geen hero gebruiker (ooit 1x), en kan ik hier nie echt over meepraten....gelukkig:wink:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#16
heel makkelijk spoel die troep door de wc
en gebruik het niet
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ge bent n fascinerend menneke. :smoke:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#18
wausie91 zei:
heel makkelijk spoel die troep door de wc
en gebruik het niet
Klik om te vergroten...
wausie91 zei:
helemaal vant padje af van coke en pillen
Klik om te vergroten...
Best raar opzich, ik had op zijn leeftijd al aardig wat achter de rug qua drugs. Toch vind ik het een snotjong dat te jong is om ''van het padje af te zijn van pillen en coke'' en beter in de zandbak kan gaan spelen. Ontzettend hypocriet inderdaad, dat ontken ik niet. Ik kan het dan ook niet verklaren.
K
KimLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik reageerde rustig ik gebruikte het in combinatie met coke
is de crash minder en het gevioel is ook zo lekker
p
pillywillyLid
01-01-2024, 00:00
#20
PharmaPhreeK zei:
mischien heb je slechte shit te pakken.....mischien kan je het beter injecteren. Wie weet, probeer het allemaal uit zou ik zeggen.
Klik om te vergroten...

hahaha lol

ja hier ga ik in mee... ga netzo lang door tot het wel goed werkt...de aanhouder wint!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."