Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoe reageer jij op h

hoe reageer jij op h

24 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Opioids are associated with a range of adverse drug reactions - mostly associated with their pharmacological actions at opioid receptors.

Common adverse reactions include: nausea and vomiting, drowsiness, dizziness, headache, orthostatic hypotension, itch, dry mouth, miosis, urinary retention, and constipation. (Rossi, 2005)
Klik om te vergroten...

Bovenstaande uit wikipedia
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#3
PharmaPhreeK zei:
Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.
Klik om te vergroten...

De eerste paar keer heb je het braken en misschien wat misselijkheid, maar het word helemaal (door mij iig) niet als naar ervaren, ik word er niet anders van sterker nog ik denk dat de meeste zich er geen bal van aan trekken.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tuurlijk, lijkt mij ook niet heel erg als je fucking high bent. Braakje doen,boeie. Maar andere mensen vinden dat wel vervelend.

Dat je na een paar keer niet meer hoeft te braken komt omdat je tolerantie opbouwt. Als je je dosis verhoogt zal je waarschijnlijk wel weer moeten braken. Maar dat kan jij waarschijnlijk beter vertellen...
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:
heroine is echte troep gewoon zeer zware pijnkiller waardoor je gaat braken bah bah bah en het blijft bah ook na dagelijks gebruik
ik zal wel ee opiaatallergie hebben ofzo

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."