#1
Wat is er verkeerd aan dan leg me dat maar eens uit slimmerik. Bij een bepaalde dosis is het heel normaal om te braken van alle opiaten. Ik kan voor je opzoeken in mijn fisio boek welke centra het precies zijn en hoe het mechanisme werkt als je me niet gelooft.