#1
dat is wel erg kort door de bocht.
fneawognfkgln zei:Fnea heeft het niet voor elkaar gekregen om diamorfine weekendgebruiker te worden, aka weekendmorfinist.
Nu: Meer dagen per week wel dan niet.
fneawognfkgln zei:Ach, het is waarschijnlijk gewoon... Fate, karma, destiny...
fneawognfkgln zei:Maar dan nog. Mits ik er geen geld voor zou hoeven stelen, wat zou er dan mis zijn om vaak onder invloed te zijn van een opiaat?
bas410 zei:fneawognfkgln zei:Ach, het is waarschijnlijk gewoon... Fate, karma, destiny...
even heel zwart-wit: niemand dwingt jou om het te nemen, behalve jijzelf
fneawognfkgln zei:Maar dan nog. Mits ik er geen geld voor zou hoeven stelen, wat zou er dan mis zijn om vaak onder invloed te zijn van een opiaat?
hmm...dat je zonder niet eens normaal kan functioneren?
heel veel sterkte toegewenst
BillyBilo zei:je hebt gewoon mensen met junkcells, sommige weten op jonge leeftijd al dat ze ooit eens aan drugs gaan beginnen. Misschien zijn dit soort mensen wel "te zwak" voor het leven om het zomaar te zeggen, ik ben erzelf ook 1 van, en veel heroine gebruikers denk ik ook wel, iig degene die ik ken.
BillyBilo zei:de omgang van het verleden is toch eigenlijk dat je het niet aankan? je hebt gewoon gevoelige mensen die eerder vluchten dan een ander.
Marklar zei:BillyBilo zei:je hebt gewoon mensen met junkcells, sommige weten op jonge leeftijd al dat ze ooit eens aan drugs gaan beginnen. Misschien zijn dit soort mensen wel "te zwak" voor het leven om het zomaar te zeggen, ik ben erzelf ook 1 van, en veel heroine gebruikers denk ik ook wel, iig degene die ik ken.
Je hebt gewoon mensen. Mensen die tot nu toe weinig verdriet hebben geleden. Mensen die iedereen om hun heen zijn verloren. Mensen die realiteit en fantasie niet meer uit elkaar kunnen halen. Mensen die verliefd zijn. Mensen die thuis zitten en weken lang niet naar buiten gaan.
Mensen, en de keuzes die ze maken. Net zo goed als niemand sterker is dan de dood, is niemand te zwak voor het leven. De oorzaak van problemen zit hem niet in het heden (de symptomen wel), het zit in keuzes en de omgang van het verleden.
Marklar zei:BillyBilo zei:de omgang van het verleden is toch eigenlijk dat je het niet aankan? je hebt gewoon gevoelige mensen die eerder vluchten dan een ander.
Ja klopt, ik probeer alleen duidelijk te maken dat je daar invloed op hebt, en dat het je niet alleen overkomt
fneawognfkgln zei:Ik heb periodes dat ik gelukkig ben zonder dope, maar van tijd tot tijd voel ik me zo ongelukkig dat ik dope nodig heb om me gewoon... normaal... te voelen.
fnea.
yellowmoon zei:leven is kut iedereen is slecht als je dat aanvaard kun je ook leven netzogoed als de anderen, word ook slecht en kun je met hun omgaan, word ergste je bent koning
en als je niet aanvaard om slecht te worden word je asociaal
MetaalKonijn zei:What the fuck zeg jij?
bas410 zei:fneawognfkgln zei:Ach, het is waarschijnlijk gewoon... Fate, karma, destiny...
even heel zwart-wit: niemand dwingt jou om het te nemen, behalve jijzelf
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."