Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVanavond voor het eerst Morfine.

Vanavond voor het eerst Morfine.

18 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RelicLid
01-01-2024, 00:00
#1
goede avond opiaten liefhebbers,

Vanavond is het zover, ik ga wat morfine proberen.
Ik heb in principe nog niet zoveel geexperimenteerd. E
en keertje of twee ghb geprobeerd, een keertje xtc en weleens hasj/wiet gerookt.

maar nu heeft mijn anonieme vriend die als dokter werkt bij een ziekenhuis wat morfine kunnen mee smokkelen.

Ik weet alleen niet zoveel van morfine af, ik snap dat het wat heftiger is dan xtc of ghb... maarja, het is wat lichter dan herione is het niet.

ik neem gewoon een normale-shot en ga kijken hoe ik daar op space heb heerlijke muziek alvast klaar gezet - sensation en wat hoegaarden :wink: dan gaan we door de stad langs een paar cafés athans dit door de morfine beinvloede lichamaan nog mogelijk is.
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jeez, ga je meteen al shotten of neem je ons nou in de zeik? Ik heb 20 jaar heroine gespoten en zou het je niet aanraden.
Trouwens, als jij kickt op XTC zou morphine best wel eens kunnen tegenvallen. het is niet te vergelijken, een heel ander soort kick. Waarschijnlijk val je in slaap (als je geluk hebt) en anders ga je denk ik zwaar over je nek.
Maar hou ons op de hoogte.. :)
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou Relic,
tijdens mijn bevalling was het heerlijk :beer: :P
Ik weet niet of jij ook moet bevallen vanavond? Dan is het je wel aan te raden. Verder... zou ik er vanaf blijven, tenzij je vriend de dokter continue kan meesmokkelen. Want eenmaal genomen, blijf je nemen. :beer:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#4
Relic zei:
goede avond opiaten liefhebbers,

Vanavond is het zover, ik ga wat morfine proberen.
Ik heb in principe nog niet zoveel geexperimenteerd. E
en keertje of twee ghb geprobeerd, een keertje xtc en weleens hasj/wiet gerookt.

maar nu heeft mijn anonieme vriend die als dokter werkt bij een ziekenhuis wat morfine kunnen mee smokkelen.

Ik weet alleen niet zoveel van morfine af, ik snap dat het wat heftiger is dan xtc of ghb... maarja, het is wat lichter dan herione is het niet.

ik neem gewoon een normale-shot en ga kijken hoe ik daar op space heb heerlijke muziek alvast klaar gezet - sensation en wat hoegaarden :wink: dan gaan we door de stad langs een paar cafés athans dit door de morfine beinvloede lichamaan nog mogelijk is.
Klik om te vergroten...

Je hebt geen flash zoals bij Heroine, verder lijkt het 'tzelfde. Qua risico zou ik het als even risicovol bestempelen. Niet doen dus. Er kleven altijd meer na- dan voordelen aan.

Wat is het overigens voor Morfine? Omdat je het gaat shotten mag ik aannemen dat het vloeibaar is. Maar is dit dan kunstmatige Morfine of natuurlijke?

En wat Zilvervis tikt, naar mijn mening waar. Het effect is niet te vergelijken met E of bijv. Speed. Morfine-achtige producten zijn verradelijk.

Ik ben erg benieuwd wat je hebt gedaan en hoe je er nu, een dag later tegenaan kijkt.

Gr., S-eend
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja laat nog eens horen hoe het was? Positief of negatief, maakt niet uit.
k wil geen zeikerd zijn maar probeer het toch bij de ene keer te houden. Opiaten zijn linke soep, je zit er aan vast voor je het weet..
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je leeft toch nog wel? :)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
silverfish zei:
Je leeft toch nog wel? :)
Klik om te vergroten...

Ja hoor hij leeft nog, hij heeft in andere topic's wat reacties neer gezet. :grin:
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hehe, o.k. dan. Hoop snel te horen hoe het is bevallen..
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
is morphine niet één van de leukste drug die er is?
zal wel zeer verslavend zijn
R
RelicLid
01-01-2024, 00:00
#10
zal nog wat uitgebreider schrijven een andere keer. Ik weet niet wat voor morfine het was en ja we spoten vloeibare, er zat in iedergeval niet zo veel in het buisje. Ik kreeg een warm / zweverige gevoel en nee moest niet kotsen, kon heerlijk zitten enzv en alles voelde heerlijk aan en mijn zicht was ook apart alsof je in een eeuwige roes zat maar toch wel weer wakker, alle kleine pijntjes verwdenen tevens en de externe prikkelingen waren niet te voelen, alsof je lichaam was buiten gesloten van de echte wereld. Het was een leuke ervaring deze drugs en we waren eventjes naar buiten geweest, onder invloed maar weinig boeiends gedaan, naar café gaan zat er namelijk niet in :wink: hoe dan ook hier bij deze keer blijft het.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#11
Relic zei:
zal nog wat uitgebreider schrijven een andere keer. Ik weet niet wat voor morfine het was en ja we spoten vloeibare, er zat in iedergeval niet zo veel in het buisje. Ik kreeg een warm / zweverige gevoel en nee moest niet kotsen, kon heerlijk zitten enzv en alles voelde heerlijk aan en mijn zicht was ook apart alsof je in een eeuwige roes zat maar toch wel weer wakker, alle kleine pijntjes verwdenen tevens en de externe prikkelingen waren niet te voelen, alsof je lichaam was buiten gesloten van de echte wereld. Het was een leuke ervaring deze drugs en we waren eventjes naar buiten geweest, onder invloed maar weinig boeiends gedaan, naar café gaan zat er namelijk niet in :wink: hoe dan ook hier bij deze keer blijft het.
Klik om te vergroten...

Klinkt relatief saai, alsof je gewoon verdoofd was. Lijkt me de moeite niet waard om een spuit voor in mijn arm te steken...
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#12
Succes ermee, heb je er trouwens wel bij nagedacht hoe lang een junky road is? ik ben nu meer dan een maand clean en die periode die ik gehad heb wens ik niemand toe.
t
tsLid
01-01-2024, 00:00
#13
mmz, heb zelf niks op met deze vorm van drugs gebruiken (spuiten), maar kan wel begrijpen dat morfine lekker is. Heb het ooit eens een week lang zelf mogen toedienen (met doseer pomp) in het ziekenhuis en dat was zeer relaxt.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee paddo's doen een boel goed.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het klinkt zoals Patrick zegt redelijk saai, maar wel relaxed om eens meegemaakt te hebben mits je er nu ook echt vanaf blijft. 't zou zonde zijn als je dit vaker gaat doen want volgens mij voegen opiaten het minst toe aan je leven van alle drugs..
s
silverfishLid
01-01-2024, 00:00
#16
BillyBilo zei:
nee paddo's doen een boel goed.
Klik om te vergroten...

:mrgreen:

En Adrenochroom..
Ik zou opiaten niet onderschatten hoor.. kan namelijk een nogal heerlijk gevoel zijn. En dat is nou juist het probleem. Kom er dan maar eens vanaf.
Maar ik ben blij dat je er zo over denkt, dan ga je ze in elk geval niet uitproberen.
R
RelicLid
01-01-2024, 00:00
#17
mofine <3 :flushed: je voelt niks meer, alleen geluk.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#18
Relic zei:
hoe dan ook hier bij deze keer blijft het.
Klik om te vergroten...
Relic zei:
mofine <3 :flushed: je voelt niks meer, alleen geluk.
Klik om te vergroten...
Blijf je nogsteeds bij je besluit? :wink:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
BillyBilo zei:
nee paddo's doen een boel goed.
Klik om te vergroten...

Wat dan? De enige keren dat het mis gaat is het bij slecht voor gelichte touristen en mensen die het onverantwoord nemen. Het gebeurt ook nog wel eens dat een dader liegt over het gebruik van paddo's om zo onder zijn misdaad uit te komen, maar ja dat krijg je niet te horen in de krant.

Daarbij komt dat paddo's voor mij weldegelijk iets toevoegen, ik beleef enorme introspectie waarbij ik mijn persoonlijkheid goed leer kennen, maar kan ik ook op een soort van 'objectieve' manier naar mijn leven en handelingen daarin kijken. Terwijl een opiaat je een roes geeft waarin je je gewoon prettig voelt.

Ik beoordeel niemand en vind dat iedereen moet nemen wat hij wilt zolang hij er niemand kwaad mee doet. Maar dit is slechts mijn mening.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."