Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJong geleerd is oud gedaan...

Jong geleerd is oud gedaan...

36 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#1
Punt is ook wel dat opium roken zeeeeeeeer slecht is voor de longen van zo'n 5-jarige.
r
ronjaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Natuurlijk is het niet goed voor zo'n jongetje. Geen enkel kind zou drugs moeten gebruiken.

Ik denk dat mijn punt (en als ik het zo lees, ook Nicolai's punt) is dat je niet zo maar als een wilde stier anderen moet veroordelen. Wij zijn op geen enkele manier superieur aan wie dan ook in de wereld. Elk land, elk volk, elke ouder maakt zijn fouten. En iedereen heeft ook z'n goede kanten.

De wereld is niet één grote tweede wereldoorlog, waar iedereen òf goed, òf slecht is. (En bovendien zaten er achteraf meer dan twee keer zoveel mensen in het verzet als tijdens de oorlog zelf.) Ik ga er van uit dat iedereen zijn best doet om zichzelf en de mensen om zich heen zo gelukkig mogelijk te maken.

Deze vader kiest voor opium. Hier laten we de huisarts kiezen voor ritalin of anti-depressiva. What's the difference?
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
o.t.

Ouwe smulpaap, ik wist wel dat je er nog een paar had!
I
IonescoLid
01-01-2024, 00:00
#4
damn :openmouth: das echt ziek ...
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Da's mooi beroerd voor dat kind. Een verslaving is nooit leuk en al helemaal niet op die leeftijd, of gebruik nou normaal is en er meer dan genoeg is of niet. :openmouth:
S
SerenityLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dan ook maar gelijk dat arme kind erbij, dat heeft toch geen leven meer.

''Dankjewel papa, ben écht blij dat je me zo hebt opgevoed''

Wat een kolerehommel. Heb die cultuur daar nooit écht gemogen maar dit gaat me veel te ver.
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#7
:(

http://www.liveleak.com/view?i=27e_1187423084

zielig!!
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Sick... geen woorden voor :openmouth:
Behalve dan dat die mafketel die het filmd zelf ook wel een paar hijsjes mag nemen zodat die daarna kan gaan tippelen voor het huis van sadam hoessein :angry:
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mister Sosa zei:
WTF
Klik om te vergroten...

dat vind ik ook! :openmouth:
moest dieje kleine een pintje drinken zou ik al geschokt zijn maar dit...
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#10
omg NEE dit gaat echt Veels te ver ..!

Afschieten .. die vader
p
partygirlLid
01-01-2024, 00:00
#11
ZIEKELIJK!! pure mishandeling!!!
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#12
is waarschijnlijk een manier om een soort slaven te kweken. Die koters zullen alles doen om hun portie opium/heroïne te krijgen... :(
F
Fat Freddy's catLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tellius zei:
Hoi,

Opium is heel gewoon, bijna banaal in hun cultuur.
Klik om te vergroten...


Bier, koffie drinken en sigaretten roken is in onze cultuur ook heel normaal wat niet wil zeggen dat we dat aan 5-jarigen gaan geven...

De gemiddelde Iranees is niet achterlijk hoor.
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
crazy mot*erfu*ker

Fat Freddy's cat zei:
De gemiddelde Iranees is niet achterlijk hoor.
Klik om te vergroten...

Nee, het omgekeerde zal eerder waar zijn. Maar gelukkig groeien daar woestijnen vol met papaver. Indien je een opiumverslaving hebt, dan zit je daar beter dan hier, lijkt mij. Plus dat het inderdaad in de cultuur gebakken zit.

Maar het blijft te gek voor woorden dat zo'n jong mannetje opium rookt en het tafereel op onsmakelijke manier gefilmt - én op internet gezet werd.
W
WolfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het is vreselijk zoiets ! :(
Het leven van dat kind is nu totaal naar de haaien .
Een klein kind kan niet kiezen voor zoiets als opium-verslaving .
Je moet vrijelijk kunnen kiezen voor wat je wilt , maar dat kind is gewoon door die misdadige vader verziekt !
Een klein kind zwaar verslaafd maken , bah ! :confused:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: crazy mot*erfu*ker

Is net zoals wijn in Frankrijk denk ik...

Niet dat ik het niet erg vind hoor, vind het ook mishandeling...
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dan zit er wel een iets goed fout bij je als je dit laat gebeuren,en filmt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."