Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnap het niet!

Snap het niet!

29 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad, ik heb het eens gerookt ( 2 keer gerookt en 1 keer gesnoven ), toen het op was nooit meer gehaald. Ik lag de 1e keer een uur lang te kotsen, 2e keer niet maar ook beetje misselijk gevoel, laatste keer was overigens wel heel relaxt, maar toen het op was niet meer gehaald, gewoon beetje discipline.

Overigens is spuiten natuurlijk nóg verslavender.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Waarom rookt iemand sigaretten ?

Omdat ze verslaafd zijn .....
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#3
nieuwsgierigheid en de situatie, mensen raken in de foute kringen, zien andere mensen spuiten, krijgen een spuit aangeboden en denken ach, een keertje kan toch geen kwaad? en zo begint het :wave:
f
flipkonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
Waarom rookt iemand sigaretten ?

Omdat ze verslaafd zijn .....
Klik om te vergroten...
na maar met sigaretten kun je wel nog een perfect leven opbouwen zoals werken en voor jezelf en eventuele kinderen zorgen

ipv alles te moeten doen voor je beetje bruin
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Maar hij bedoelt waarom ze eraan beginnen als ze weten dat het verslavend is / net zoals sommige met hero beginnen
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#6
omdat al die andere soorten drugs misschien geen verslavingsgevaar opleverden? waarom dan heroine wel ...

je bent niet gelijk na 1 keer echt lichamelijk en geestelijk hooked .. dus het gevaar is dat 1 keer proberen twee keer word .. en dan zit het zaadje wel in je geest ..........

het is dus vaak, zo niet altijd, pure overschatting van eigen persoon en pure onderschatting van die bruine troep dat mensen ertoe aanzet om het toch eens te proberen. En blijkbaar zijn er maar al teveel mensen die hen die kans nog geven ook :confused:

:sunglasses:
]
]-[IG]-[Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Groepsdruk is denk ik wel de voornaamste reden. Daarbij komt misschien nog wel nieuwsgierigheid naar voren, en dan vooral bij mensen die alles al eens geprobeerd hebben.
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ewaa Bdk :P haha zomaar reageren in mijn topic :grin: wanneer komt de dmt er nou is van??
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#9
TrippyShit zei:
Ewaa Bdk :P haha zomaar reageren in mijn topic :grin: wanneer komt de dmt er nou is van??
Klik om te vergroten...

zodra ik weer me loonstrookje heb gehad gaan we erop trippen :hearteyes:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#10
onderschatten i.c.m. overschatten

]-[IG]-[ zei:
Groepsdruk is denk ik wel de voornaamste reden. Daarbij komt misschien nog wel nieuwsgierigheid naar voren, en dan vooral bij mensen die alles al eens geprobeerd hebben.
Klik om te vergroten...

Wat betreft groepsdruk ben ik het echt niét met je eens! Dit zal jij misschien als zodanig ervaren hebben.

A.K.A. komt toch wat dichter bij mijn waarheid: Het onderschatten i.c.m. overschatten.

De meesten hebben toch het één en ander geprobeerd en zijn nergens verslaafd aan geraakt. Met bruin gaat het allemaal heel geleidelijk. Pas wanneer je voor het eerst ziek wordt van het niet gebruiken, merk je dat je hooked bent. Dit kan gerust een half jaar tot een jaar duren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."