#1
Okay, ik zal de collandiance-kaart alvast uit het stof halen. Nog eventuele laatste wensen...op de Hero na dan ![:sunglasses:]()
edit:
Bekeren heeft vooralsnog bij u geen zin, zal het dan ook niet proberen. Indien wel gewenst, dan horen wij dat natuurlijk graag! MvG., Stichting ''red de Kut"
edit:
Bekeren heeft vooralsnog bij u geen zin, zal het dan ook niet proberen. Indien wel gewenst, dan horen wij dat natuurlijk graag! MvG., Stichting ''red de Kut"


