Nou, zoals jullie in een ander topic al hadden gelezen, heb ik de laatste tijd nogal een gebrek aan zin in drugs...
Maar, gisteren was de nieuwe O eindelijk binnen, en ik vond het wel tijd om mijn pionierstocht verder te zetten, en wel waar ik de laatste succesvolle keer was gestopt. In de tussentijd nog een keer zonder al te veel succes thee geprobeerd te maken van de O, maar dat resulteerde in misselijkheid.
Nou, waterpijp erbij genomen, en gevuld met shag, o, shag, o, etc. Lekker in mn bed gaan zitten, kun je fijn omhoogklappen voor te lezen of tv te kijken, en koos dus voor tv. Fijn animal planet op gezet voor rustgevend beeld. Hoopte dat het visioenen zou stimuleren maar dat viel tegen :P
Nou eerst die pijp gerookt, en voelde het lege stonede gevoel weer komen van de vorige keer... Alleen wat heftiger dit keer. Vond het op zich wel prettig, het stonede gevoel van vroeger en kleine oogjes (heb al 4 jaar ofzo geen kleine ogen meer van blowen) maar vooral de leegte. De grote leegte, ik was wat tv aan het kijken, en ik zat helemaal in het programma. Wat resulteerde in groooote teleurstelling bij reclame :P Iemand had me eens verteld dat die films op de ketamine zo geweldig vond, omdat hij midden in de film zat. Daar deed het me wel aan denken. Alleen was ik dus rustgevende beelden aan het bekijken.
Tijdje gerookt van de pijp, ging aanzienlijk langer mee dan ik dacht, en even later met wiet gevuld want had in het opium topic van J0rrit gelezen dat iemand visioenen kreeg van wiet en o samen. Die combi had ik nog niet geprobeerd. Dat dus gedaan, en rustig aan gerookt omdat ik altijd snel moet hoesten van pure wiet door de pijp (rook normaal jointjes), En het gevoel versterkte gewoon.
De lege stonedheid bleef en ik zat lekker tevreden naar mn tv te kijken... Hele apparte ervaring omdat ik normaal nogal drukte in mijn hoofd heb, zelden rust maar eigenlijk nog nooit zo'n leegte. Ben blij dat ik nu dus weet hoe werkt, en wat meer hoe het gevoel is. Uiteindelijk nog een lekkere joint met olie gedraaid en toen wou ik gaan slapen. Toen ik me bedklaar ging maken werd ik wel ontzettend misselijk, maar dit nam ik op de koop toe omdat het hoort heb ik gelezen. Bovendien sliep ik binnen 3 minuten toen ik bij mijn bed was dus geen probleem.
Alleen vanmorgen toen toen ik 1,5 door me wekken heen sliep :P Trouwens nog een vraag; verdunnen opiaten het bloed ? want ik werd vanmorgen (zoals gewoonlijk) met een ontzettend dichte neus wakker, en zoals ik altijd smorgen doe snoot ik dus mijn neus. Dit keer resulteerde het echter in een gigantische bloedneus die een half uur aan hield, en ook niet een beetje, het bloed gutste dr echt uit alsof ik n kraan vol open had gezet. Kan dit met elkaar te maken hebben ?
Verder was het een toffe ervaring
![:)]()