Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpium roken

Opium roken

57 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Opium moet je leren waarderen en jezelf ontvankelijk opstellen om het effect te voelen.

Ik vind het wel verslavend aanvoelen, net als met coke voelt het vrij licht en onschuldig aan. De roes is niet supersterk ofzo.

Ik zou het elke dag wel kunnen gebruiken omdat het niet zo heftig is en je gedachten neutraal worden. Lege stonedheid is idd een goede beschrijving. Ideaal om aan de dagelijkse sleur te ontsnappen.

Middelen die na 1 x gebruik al een waarschuwing afgeven zijn het minst verslavend. Die hebben het mes in hun hand.

Middelen die het gevoel geven dat een tweede wandeling vreedzaam kan moet je direct als verdacht zien. Die hebben een mes in hun binnenvoering.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#2
heb je je opium zelf gemaakt? zoja.. welke papaversoort hadje?? ligt het daar niet gewoon aan??
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Jij snapt het :wink:
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee had ik niet




:grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
DMT werkt niet meer, 2CB? Dat is raar.. Gewoon maandje niet doen? Probeer anders paddo's, die zijn niet schadelijk/verslavend en kun je heel mooi van trippen, probeer een halve dosis truffels en voer die op als je een sterkere trip wil.
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nieuwe lading is binne

Zodra ik bevindingen maak horen jullie het
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Opium...
Tja, Groningen...
Het lijkt mij geweldig spul!
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#8
Angramar Temenos zei:
DMT werkt niet meer, 2CB? Dat is raar.. Gewoon maandje niet doen? Probeer anders paddo's, die zijn niet schadelijk/verslavend en kun je heel mooi van trippen, probeer een halve dosis truffels en voer die op als je een sterkere trip wil.
Klik om te vergroten...

Aan de inhoud van de post kan ik opmaken dat het aan mij besteed is, maar wat doet dit in het opium topic ? :grin:

Gisteren toevallig nog DMT gerookt, en erg heftig getripped :)
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nou, zoals jullie in een ander topic al hadden gelezen, heb ik de laatste tijd nogal een gebrek aan zin in drugs...

Maar, gisteren was de nieuwe O eindelijk binnen, en ik vond het wel tijd om mijn pionierstocht verder te zetten, en wel waar ik de laatste succesvolle keer was gestopt. In de tussentijd nog een keer zonder al te veel succes thee geprobeerd te maken van de O, maar dat resulteerde in misselijkheid.

Nou, waterpijp erbij genomen, en gevuld met shag, o, shag, o, etc. Lekker in mn bed gaan zitten, kun je fijn omhoogklappen voor te lezen of tv te kijken, en koos dus voor tv. Fijn animal planet op gezet voor rustgevend beeld. Hoopte dat het visioenen zou stimuleren maar dat viel tegen :P

Nou eerst die pijp gerookt, en voelde het lege stonede gevoel weer komen van de vorige keer... Alleen wat heftiger dit keer. Vond het op zich wel prettig, het stonede gevoel van vroeger en kleine oogjes (heb al 4 jaar ofzo geen kleine ogen meer van blowen) maar vooral de leegte. De grote leegte, ik was wat tv aan het kijken, en ik zat helemaal in het programma. Wat resulteerde in groooote teleurstelling bij reclame :P Iemand had me eens verteld dat die films op de ketamine zo geweldig vond, omdat hij midden in de film zat. Daar deed het me wel aan denken. Alleen was ik dus rustgevende beelden aan het bekijken.

Tijdje gerookt van de pijp, ging aanzienlijk langer mee dan ik dacht, en even later met wiet gevuld want had in het opium topic van J0rrit gelezen dat iemand visioenen kreeg van wiet en o samen. Die combi had ik nog niet geprobeerd. Dat dus gedaan, en rustig aan gerookt omdat ik altijd snel moet hoesten van pure wiet door de pijp (rook normaal jointjes), En het gevoel versterkte gewoon.

De lege stonedheid bleef en ik zat lekker tevreden naar mn tv te kijken... Hele apparte ervaring omdat ik normaal nogal drukte in mijn hoofd heb, zelden rust maar eigenlijk nog nooit zo'n leegte. Ben blij dat ik nu dus weet hoe werkt, en wat meer hoe het gevoel is. Uiteindelijk nog een lekkere joint met olie gedraaid en toen wou ik gaan slapen. Toen ik me bedklaar ging maken werd ik wel ontzettend misselijk, maar dit nam ik op de koop toe omdat het hoort heb ik gelezen. Bovendien sliep ik binnen 3 minuten toen ik bij mijn bed was dus geen probleem.

Alleen vanmorgen toen toen ik 1,5 door me wekken heen sliep :P Trouwens nog een vraag; verdunnen opiaten het bloed ? want ik werd vanmorgen (zoals gewoonlijk) met een ontzettend dichte neus wakker, en zoals ik altijd smorgen doe snoot ik dus mijn neus. Dit keer resulteerde het echter in een gigantische bloedneus die een half uur aan hield, en ook niet een beetje, het bloed gutste dr echt uit alsof ik n kraan vol open had gezet. Kan dit met elkaar te maken hebben ?

Verder was het een toffe ervaring :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik ga vandaag ook zwaar aan de Opa, alles staat klaar.
De testuitslag ligt klaar maar die persoon belt iedere keer te laat mijn geduld is op.
Eerst even werken .....dan aan de dope.


Bonie
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#11
lysergine25 zei:
Ik ga vandaag ook zwaar aan de Opa, alles staat klaar.
De testuitslag ligt klaar maar die persoon belt iedere keer te laat mijn geduld is op.
Eerst even werken .....dan aan de dope.


Bonie
Klik om te vergroten...

Veel plezier en genietse Bonie! :)
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja ff clean zijn denk ik spor. Maar O roken werkt niet. Je zult anders moeten innemen
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#13
Bonie wordt weer Stonie..
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het klinkt allemaal zeer aantrekkelijk. Indien ik geen andere doelen had gesteld, zou ik het dolgraag proberen. Het zal de Hero vast niet overtreffen, maar daarom waarschijnlijk niet minder lekker.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Veels te lekker die zooi ....
Downers en dromers doen het altijd al goed bij mij, het smaakte best wel ok.
Ik werd er behoorlijk high van, ik moet nog wel even flink doorzuigen vrees.
Ik had lekkere Minty Marocco thee gezet, wierookaangestoken het hele huis meurde naar die typerende opium geur. Ik moest wel flink luchten om het weer normaal en fris te krijgen.
Ook nog lekker gekookt en goed gegeten.

Allom geen slecht spul
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
het overtreft de heroine ook niet ... de morfine ook niet.
maar het heeft ook een totaal andere inslag, een connectie met de somniferium.
het is een plantaardig produkt, het is meer een zware hasj dan heroine.
het ziet er ook uit als Nepaleze hasj oftewel zwarte hasj.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wromtrax zei:
Ja ff clean zijn denk ik spor. Maar O roken werkt niet. Je zult anders moeten innemen
Klik om te vergroten...

De halve wereld plugt die zooi de andere helft rookt het.
Het kan dus kennelijk beide, de volgende poging wordt een plugger van 250 mg.

Groet

Bonie
S
SporLid
01-01-2024, 00:00
#18
Het roken werkt nu ook wel hoor, was alleen ff uitvinden hoe.

Ik rook het sowiso liever, gezien het feit dat ik eigenlijk niet plug...

Daarbij ben ik de smaak gaan waarderen, eerst vond ik het maar ranzig, maar nu vind ik het wel ok.

Rook zo nu en dan een pijpje voor ik ga slapen. Leegte in mijn hoofd, daar hou ik van op zijn tijd
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gek he, dat je iets bent gaan waarderen wat je eigenlijk tegenstond?!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoelang duurt het voor spor niet meer zonder pijpje gaat slapen ?

A: 2 weken
B: 2 maanden
C: 2 kwartalen
D: 2 jaar

Ik ga voor B, misschien A :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."