dat is dus het probleem..ik heb een bep dosering die ik mag nemen als ik bijna niet kan lopen,maar ik bestel dus gewoon extra via het internet
ik heb een nieuwe huisarts die in de plaats is gekomen van mn oude die met pensioen is en die snapt gewoon sommige dingen niet,hij was oorspronkelijk ook chirurg in pakistan en pas omgeschoold,zo schreef hij mij is antidepressiva voor bij de tramadol...
als goede huisarts had hij moeten weten dat die 2 geen combi zijn,dus ik vind em echt nix
ik wil dit alleen gebruiken bij hoge nood maar mn verslavings gevoeligheid neemt nu dus de overhand en wil gewoon iedere dag beneveld zijn.
ik heb net nog gekeken bij hetdrugsinfo team maar daar zeggen ze weer dat het afbouwen per 25 mg per week a 2 weken moet zijn dat gaat me zolang duren.
en die afkick gevoelens zijn niet te harden dus zocht eigenlijk naar een soort van lotgenoot die zoiets allis afgebouwd heeft
ik ben welis acuut gestopt omdat ik gewoon nix voorgeschreven kreeg meer dan normaal en de apotheek melding had gemaakt van teveel recepten etc
vandaar dat ik online mn heil had gezocht,want ik was toen zooo ziek en kreeg acuut een depressie die ik vervolgens weer had opgelost met efexor,ging tijd goed totdat ik weer niet kon lopen en zo ook weer de smaak te pakken had vdie tramadol
als er geen afkick bij kwam kijken was ik zo gestopt,heel vervelend spul dus..
![:angry:]()