Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: 1e x hero snuiven ga ik dus ook nooit meer doen :P! wees blij dat het hem slecht is bevalen! Dat weerhoudt hem, of haar, er hoop ik van om het nog eens te proberen en een verslaafde te worden. Om te zeggen dat het waarschijnlijk rotzooi is geweest, zal diegenen volgens mij uitnodigen om dan nog maar eens "goede" te proberen. Ik was de 1e x en trouwens ook de 2e x, behoorlijk ellendig en misselijk. Ja, waarom probeer je het dan nog eens? En word je er daarna aan verslaafd? DOM!! ik weet het."