#1
Ben ik even blij dat jij nu je eigen creatieve moment van de dag hebt gecreëerd, dan hoef ik dat niet meer te doen voor jou ![:wink:]()

ArieKanariE zei:Allemaal ego van een mens dat een zelfbeeld van nix heeft en door een ander wat te verwijten nog een beetje hoop in zichzelf probeert op te bouwen.. ook al doe je zelf net zo dom, je voelt je beter als in jouw ogen die ander toch nog wat dommere dingen doet en dus zal je ze zo duidelijk mogelijk proberen aan te wijzen ... In feite gewoon een geval van de pot die de ketel verwijt dat ze zwart ziet natuurlijk, want of je nou troep gebruikt die je vernaggeld of troep die je verneukt ... het is gewoon niet zo heel er goed voor je zeg maar![]()
? zei:...schien ligt het aan de mensen die ik ken, maar waarom doen bruingebruikers zo moeilijk aan hoe je je bruin wil gebruiken? What's the deal?
Angramar Temenos zei:Tja, dat snap ik, maar bij andere drugs hoor ik wel eens dat het zonde is, bruingebruikers flippen bijna door..

Opium&Rum zei:Je kent EEN heroïne-gebruiker die moeilijk doet over chinezen en je trekt meteen conclusies over alle 'bruinjunkies'. Dat is al achterlijk genoeg op zich. Dat in combinatie met de denigrerende toon van je bericht maken dit topic complete bullshit.
Eerst kijken, dan vragen. Anders blijft je wereld zo klein.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."