Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMaanzaad thee!!!

Maanzaad thee!!!

95 antwoorden
71 weergaven
18-5-2026
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#1
Jazeker kan dat, bij de meeste supermarkten kan het niet, vraag gewoon eens rond, bij de bakker ofzo of aan je moeder ( je wil er cake en brood mee maken, niet high worden)
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mr.jiho zei:
waar kan je die zaden krijgen?
Klik om te vergroten...

Bij de bakker en/of dierenwinkel of bij de meelmolen
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#3
wat is het effect eigenlijk
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#4
PharmaPhreeK zei:
yeah das helemaal vet . mag dat ? en werkt dat echt ? heb je er ervaring mee?
Klik om te vergroten...


Nee het mag niet natuurlijk, je maakt gewoon ruwe opium, door de zaaddoos, 10 dagen nadat de blaadjes er af zijn gevallen kun je er ondiepe sneetjes in maken en komt het melksap eruit
f
flash kiekeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoeveel koste die zaadje?
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#6
PharmaPhreeK zei:
Volgens mij mag het namelijk wel... ik weet niet of je dan opium hebt hoor..Papaversap heb je iig wel, maar opium is soort van geconcentreerde papaversap. Dus als je het niet bewerkt is het allemaal legaal lijkt mij. Er zijn ook veel mensen die poppies hebben in de tuin..leuke bloemetjes.
Klik om te vergroten...

Opium is ingedroogde papaversap, niets geconcentreerd aan dus (H) en als je een beetje een smart ass bent dan zou je dus ook je eigen hero kunnen maken, maar pas er wel een beetje mee op :wink: het is trouwens wel verboden om de planten voor opium te telen, maar fuck dat geen een agent die weet hoe de poppy's er uit zien.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ingedroogt betekent dat er water uitgaat waardoor concentratie omhooggaat= geconcentreerd. maar het is niet zo makkelijk als het klinkt er staat een recept op bluelight.ru maar ik ga het nu niet zoeken want niemand hier maakt er toch gebruik van. Het komt erop neer dat je heel veel papavers hebt om een heel klein beetje opium te maken.

Om vervolgens heroine te maken moet je met je smart ass toch een redelijke lab hebben waarmee je de struktuur van de opium alcaloiden kan veranderen dmv een aantal chemische reacties

En volgens mij zijn papaverplanten wel legaal, natuurlijk geen voetbalveld vol, maar een paar voor decoratie van je tuin moet kunnen(mooie rooie bloemen in de lente)

Vergis je niet, iedereen die een beetje iets afweet van tuinieren weet hoe papavers uitzien en dat er opium uit wordt gemaakt.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#8
PharmaPhreeK zei:
Ingedroogt betekent dat er water uitgaat waardoor concentratie omhooggaat= geconcentreerd. maar het is niet zo makkelijk als het klinkt er staat een recept op bluelight.ru maar ik ga het nu niet zoeken want niemand hier maakt er toch gebruik van. Het komt erop neer dat je heel veel papavers hebt om een heel klein beetje opium te maken.

Om vervolgens heroine te maken moet je met je smart ass toch een redelijke lab hebben waarmee je de struktuur van de opium alcaloiden kan veranderen dmv een aantal chemische reacties

En volgens mij zijn papaverplanten wel legaal, natuurlijk geen voetbalveld vol, maar een paar voor decoratie van je tuin moet kunnen(mooie rooie bloemen in de lente)

Vergis je niet, iedereen die een beetje iets afweet van tuinieren weet hoe papavers uitzien en dat er opium uit wordt gemaakt.
Klik om te vergroten...


damn, nou een smart ass ben je wel, ook een eigenwijze, aangezien ik mijn eigen opium heb, en maak, weet ik heus waarik over praat, je zou zelfs met een poppy salade de opium een boost kunnen geven door er bepaalde soorten azijn over heen te doen. de concentratie alKaloiden gaat niet omhoog door dat het water er uit gaat maar je houd minder over. en zoveel papavers ben je niet nodig voor opium aan gezien je maar de grote van een luciferskopje nodig bent. doe niet zo wijs man.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#9
Jonge jonge.
wat is concentratie ? alkaloiden/gewicht. Als er minder stof is, dus meer alcaloiden per eenheid stof wordt de concentratie hoger. Vraag maar aan je scheikunde leraar als je het niet snapt.

The opium yield from a single pod varies greatly, ranging from 10 to 100 milligrams of opium per pod. The average yield per pod is about 80 milligrams. The dried opium weight yield per hectare of poppies ranges from eight to fifteen kilograms.
Klik om te vergroten...

Van http://opioids.com/jh/index.html

Dus van 10 pods kan je niet eens een gram opium vandaan halen. Als je je bedenkt dat je maar een keer per seizoen kan oogsten betekent dit dat je 1 gram hebt voor een heel jaar. Dat is WEINIG.
d
donderwezenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jo ik wist dus echt niet dat maanzaad en poppyseeds het zelfde waren. Is dat wel zo??? Is er iemand die me dat kan vertellen??? Ik dacht echt dat poppyseeds groter waren.
B
BillyBiloLid
01-01-2024, 00:00
#11
PharmaPhreeK zei:
Jonge jonge.
wat is concentratie ? alkaloiden/gewicht. Als er minder stof is, dus meer alcaloiden per eenheid stof wordt de concentratie hoger. Vraag maar aan je scheikunde leraar als je het niet snapt.

The opium yield from a single pod varies greatly, ranging from 10 to 100 milligrams of opium per pod. The average yield per pod is about 80 milligrams. The dried opium weight yield per hectare of poppies ranges from eight to fifteen kilograms.
Klik om te vergroten...

Van http://opioids.com/jh/index.html

Dus van 10 pods kan je niet eens een gram opium vandaan halen. Als je je bedenkt dat je maar een keer per seizoen kan oogsten betekent dit dat je 1 gram hebt voor een heel jaar. Dat is WEINIG.
Klik om te vergroten...

Ik snap je punt niet zo, je hoeft toch ook geen kilo's te hebben? een lucifers kopje per keer, niet voor een heel jaar ik ben ook niet achterlijk, en je kan je planten ook indoors groeien hoor, het hele jaar door, je moet ze gewoon door lopend kunnen oogsten, zodat je jezelf constant kan voorzien. je kan btw beter in het vroege voorjaar dan in de zomer je zaden planten want ze kiemen het liefste bij een paar graden boven nul. anders duurt het ongeveer een week.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoeveel poppys zou je moeten hebben om jezelf te kunnen voorzien van opium? waneer je dr trek in hebt dat je t gewoon kan pakken. Is het te doen ?
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik wil hier van thee zitten , maar is 300 g echt niet veel voor iemand van 65 kg?
Kan je het gewoon in de winkel kopen en daarvan thee zetten van 300 gram zaad bv??
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#14
frapannn zei:
Ik wil hier van thee zitten , maar is 300 g echt niet veel voor iemand van 65 kg?
Kan je het gewoon in de winkel kopen en daarvan thee zetten van 300 gram zaad bv??
Klik om te vergroten...

Liefst zo snel mogelijk antwoord, Dank U .

:wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
frapannn zei:
frapannn zei:
Ik wil hier van thee zitten , maar is 300 g echt niet veel voor iemand van 65 kg?
Kan je het gewoon in de winkel kopen en daarvan thee zetten van 300 gram zaad bv??
Klik om te vergroten...

Liefst zo snel mogelijk antwoord, Dank U .

:wave:
Klik om te vergroten...

Vraag het in de smartshop en neem voor de zekerheid een extra levensverzekering.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#16
ik heb het geprobeert maar voelde van 300 gr niet veel. probeer zelf de goede dosis te vinden omdat de sterkte kan verschillen maar je hoeft niet te kloten met minder dan 300gr
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#17
mathijs zei:
frapannn zei:
frapannn zei:
Ik wil hier van thee zitten , maar is 300 g echt niet veel voor iemand van 65 kg?
Kan je het gewoon in de winkel kopen en daarvan thee zetten van 300 gram zaad bv??
Klik om te vergroten...

Liefst zo snel mogelijk antwoord, Dank U .

:wave:
Klik om te vergroten...

Vraag het in de smartshop en neem voor de zekerheid een extra levensverzekering.
Klik om te vergroten...

Smartshop, hier heb je ze niet in Belgie, naar nederland rijden...
neee toch niet.Dus daarvoor iemand die hier wel ervaring heeft, en die niet dood is, want klig hier dood te typen(levensverzekering...te laat)
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#18
PharmaPhreeK zei:
ik heb het geprobeert maar voelde van 300 gr niet veel. probeer zelf de goede dosis te vinden omdat de sterkte kan verschillen maar je hoeft niet te kloten met minder dan 300gr
Klik om te vergroten...
Kan ik maanzaad gewoon kopen in de winkel???
Maar ik bedoel niet in smartshops, ik woon in België
U
UshaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Bij Aveve (Boerenbondwinkel) hebben ze dat.
P
PharmaPhreeKLid
01-01-2024, 00:00
#20
Nee 300 gr is niet teveel vor iemand van 65 kilo. zit maar weinig spul op die zaden

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."