#1
okay, ik heb hier voor me 150 gram maanzaad,
heb er thee van gezet en ik kauw de rest weg...
de thee smaakte iets bitter..
lekker hoor...
heb er thee van gezet en ik kauw de rest weg...
de thee smaakte iets bitter..
lekker hoor...