Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Thanx"
"Thanx! heb mimosa hostilis gehaald. maar, weet iemand missch een methode om de dmt eruit te extraheren zonder gootsteen ontstopper? want alle 'recepten' die ik erover kan vinden hebben het over gootsteen ontstopper en wasbenzine... weet wel dat als je t goed doet deze stoffen dr nie meer inzitten, maar toch."
"Bedankt voor de reacties. En het is idd Phalaris arundinacea , is dat gramine heel erg dan? Groetjes"
"Hallo allemaal, ik heb bij azarius kanariegras gekocht, K moet het nog zaaien maar heb begrepen dat het een vrij makkelijke plant is) Maar hoe haal ik de dmt nu uit de planten? Ik heb niet bepaald een scheikunde knobbel , dus please als je kan leg het zo simpel mogelijk uit. Groetjes Metish"
"volgens mij moet je het niet koken, wel warm water maar als je t kookt dan kook je de werkzame stof kapot. (heb ik ergens gelezen) succes!"