#1
Hoi Pamela.
Die Heroine zie ik als een soort van brandmerk op mijn hersenen,het zal er altijd blijven zitten en ik zal altijd moeten uitkijken.Hij zal ook iets moeten vinden waar hij echt "z`n ei in kwijt kan".
Die videospelletjes werken als een scherm tegen het tobben(wat je vreselijk doet als je stopt).Hij heeft er nu waarschijnlijk nog niet de rust voor in z`n hoofd maar het zou mooi zijn als hij iets heeft wat hij ECHT leuk vindt,een leuke hobby b.v.Ik ga muziek maken als m`n koppie "op hol slaat",als ik dan iets moois heb gemaakt ben ik trots en hestelt het m`n eigenwaarde.(Daar verlies je heel veel van met die rotzooi!).Hij zal ook het gevoel hebben dat niemand hem begrijpt(denk ik).Ik zelf heb weinig vrienden maar die ik heb zijn bijna allemaal ex-gebruikers(die wel al LANG gestopt zijn !),dat zijn n.l. de enige mensen waar ik een beetje vrij mee kan praten ! De rest van de wereld zit vaak op de eerste rij om te (ver-)oordelen(vaak zodat ze hun eigen ellende vergeten),en deze vrienden doen dit niet.Kijk wel altijd heel goed uit dat`t mensen zijn die je POSITIEF stimuleren en niet negatief !!! Ik vond`t heel lief wat je schreef,dank je.Dat is ook zo iets van deze maatschappij;mensen moeten eens wat meer elkaar complimentjes geven,helpen(NIET de grond in helpen),als dit wat vaker zou gebeuren zag de wereld er een stuk beter uit!Wat ik wel heel positief vind van m`n verslaving is;Ik heb nu hele goede mensenkennis en ik oordeel een heel stuk minder als anderen.Hij heeft nog familie en hij mag blij zijn met zo`n lieve moeder.(Ik verloor m`n enige 2 broers kort na elkaar en een tijd daarna m`n vader,stiefvader en nu m`n moeder,m`n moeder deed er 7 jr.over om dood te gaan en was een vreselijke lijdensweg,ik heb dus echt niemand kwa familie over maar daar moet je gewoon overheen).Ik kijk dan altijd naar m`n moedertje,die heeft n.l. echt een rotleven gehad en dat geeft mij dan kracht(Zij was ZOOOO sterk!).Ik hoop dat je zoon beseft hoe gelukkig hij is.(Zal nog wel ff duren).Ik had ook zo`n schat van een moeder,zonder haar had ik heeel anders geeindigd.Nou...ik wens jullie heel veel sterkte...fijne dagen,groetjes;Eric.![:)]()
Die Heroine zie ik als een soort van brandmerk op mijn hersenen,het zal er altijd blijven zitten en ik zal altijd moeten uitkijken.Hij zal ook iets moeten vinden waar hij echt "z`n ei in kwijt kan".
Die videospelletjes werken als een scherm tegen het tobben(wat je vreselijk doet als je stopt).Hij heeft er nu waarschijnlijk nog niet de rust voor in z`n hoofd maar het zou mooi zijn als hij iets heeft wat hij ECHT leuk vindt,een leuke hobby b.v.Ik ga muziek maken als m`n koppie "op hol slaat",als ik dan iets moois heb gemaakt ben ik trots en hestelt het m`n eigenwaarde.(Daar verlies je heel veel van met die rotzooi!).Hij zal ook het gevoel hebben dat niemand hem begrijpt(denk ik).Ik zelf heb weinig vrienden maar die ik heb zijn bijna allemaal ex-gebruikers(die wel al LANG gestopt zijn !),dat zijn n.l. de enige mensen waar ik een beetje vrij mee kan praten ! De rest van de wereld zit vaak op de eerste rij om te (ver-)oordelen(vaak zodat ze hun eigen ellende vergeten),en deze vrienden doen dit niet.Kijk wel altijd heel goed uit dat`t mensen zijn die je POSITIEF stimuleren en niet negatief !!! Ik vond`t heel lief wat je schreef,dank je.Dat is ook zo iets van deze maatschappij;mensen moeten eens wat meer elkaar complimentjes geven,helpen(NIET de grond in helpen),als dit wat vaker zou gebeuren zag de wereld er een stuk beter uit!Wat ik wel heel positief vind van m`n verslaving is;Ik heb nu hele goede mensenkennis en ik oordeel een heel stuk minder als anderen.Hij heeft nog familie en hij mag blij zijn met zo`n lieve moeder.(Ik verloor m`n enige 2 broers kort na elkaar en een tijd daarna m`n vader,stiefvader en nu m`n moeder,m`n moeder deed er 7 jr.over om dood te gaan en was een vreselijke lijdensweg,ik heb dus echt niemand kwa familie over maar daar moet je gewoon overheen).Ik kijk dan altijd naar m`n moedertje,die heeft n.l. echt een rotleven gehad en dat geeft mij dan kracht(Zij was ZOOOO sterk!).Ik hoop dat je zoon beseft hoe gelukkig hij is.(Zal nog wel ff duren).Ik had ook zo`n schat van een moeder,zonder haar had ik heeel anders geeindigd.Nou...ik wens jullie heel veel sterkte...fijne dagen,groetjes;Eric.

maar ik hou vol!