#1
En dan verbeter je de rest van je post niet, met al die verkeerd geplaatste komma's en punten en spelfouten. I loll'd.
Maargoed, ontopic: Heel veel succes!
Reiziger888 zei:Lieve mensen ,ik ben bijna een week geleden gecleand in het slotervaartziekenhuis na 20 jaar sjit.
Het was uiteraard GEEN pretje,maar ik ben zo blij als een kind van bijna 38........
Deze topic is echt voor alle tips en hulp bij clean blijven!!!!!!!!!
ToT Gauw Groet De Reiziger![]()

leveldesigner zei:goed te horen dat alles goed is gegaan Reiziger.
wat ik al steeds wilde vragen, maar uitstelde tot je hier weer clean zou verschijnen is;
'hoe voel je je nu ?'
je schrijft al dat t geen pretje was, maar, hoe voelt men zich na zo'n behandeling. heb wel eens gehoord dat t een week lang aanvoelt alsof je door een bus bent overreden. maar ook dat t allemaal reuze meevalt. dat je enkel wat moe bent een week lang, alsof je iedere dag een lange wandeling gemaakt hebt.
snap dat t natuurlijk afhangt van hoeveel en hoelang je hebt gebruikt, en aan hoe de lichamelijke gesteldheid is etc. maar toch, kun je daar iets over zeggen.
goed je hier terug te zien, had me kunnen voorstellen dat je hier een tijd lang niet je neus had laten zien, om maar niets meer over shit te hoeven horen.

cobhc zei:ik geef je 2 maanden
![]()
leveldesigner zei:niet erg optimistish hoor, 2 maanden.
zelfs al zou je t denken, dan nog vind ik niet dat je dat moet zeggen.
en ik geloof echt dat dit wel eens de keer kan worden dan Reiziger er echt
vanaf blijft, hoop t van harte voor je, en hoop je te volgen hierin!!!

Ninanina zei:Reiziger,
In het begin is er de euforie van hey, ik ben niet meer doodziek!
Let echter op want de kleine ,maar daarom niet minder vervelende kwalen kunnen lang duren!!
Twee en halve maand verder gaat het met mij redelijk goed, maar ik voel dat ik toch nog niet helemaal de oude ben. De euforie van de eerste weken is over, blijft het alledaagse leven zonder verdoving met zowel geestelijk als fysiek, alle uos en downs!
Maar je bent nu zover! Je kan het!
Liefs

pamela zei:Hai reiziger,
Overigens leuke naam!
Ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat? Heb je reacties gelezen en vind het jammer dat mensen negatief zijn. Kan het me wel voorstellen, vooral als diegene zelf al een aantal pogingen gedaan hebben. Maar ik denk juist dat je jezelf helpt door te proberen te zien! Dat je bezig bent het gewone leven op te pakken met 100 keer sokjes aan en uit doen!!!!!!!!1Denk juist dat dat je kan helpen om door de eerste moeilijke tijd heen te komen! De gewone dingentjes. Juist de bewustwording van die kleine garnalen teentjes die elke keer weer in die kleine sokjes gestopt moeten worden!
Het wonder der natuur. Het geen je samen met je vriendin hebt geschept! (Althans dat neem ik aan dan.)Zie het als een nieuwe reis door het leven! Laat het geluksgevoel in je komen als je sokjes aan doet bij je kindje! Zorg dat je de hunkering in je hersennen afsluit door je te verbazen over die kleine garnalen teentjes! KIJK ernaar! En leer en train je hersenen weer te genieten van de kleine dingen in je leven. Sluit de neuronen die om de dope smeken af door je bezig te houden met kleine dingentjes en leer je hersens weer te genieten van de gewonen dingen die echt de moeite waard zijn.
Veel liefs en sterkte voor de komende dagen!!![]()


"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."