Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsClean blijven, net als de reiziger

Clean blijven, net als de reiziger

60 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#1
En dan verbeter je de rest van je post niet, met al die verkeerd geplaatste komma's en punten en spelfouten. I loll'd. :grin: Maargoed, ontopic: Heel veel succes!
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

Dat wordt de grootste uitdaging clean blijven. Maar een goed begin is het halve werk.Ga zo door!!!
Reiziger888 zei:
Lieve mensen ,ik ben bijna een week geleden gecleand in het slotervaartziekenhuis na 20 jaar sjit.
Het was uiteraard GEEN pretje,maar ik ben zo blij als een kind van bijna 38........
Deze topic is echt voor alle tips en hulp bij clean blijven!!!!!!!!!
ToT Gauw Groet De Reiziger :wave:
Klik om te vergroten...
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

Fantastisch!!

Je hebt al veel bereikt! Maar onderschat het niet!! Zelfs na 2 maanden , zelfs fysiek, blijft er iets hangen!!

Ook opletten met alcohol en Benzo achteraf!!!

Wij houden ons sterk!!!!!!

Liefs Nina :wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

goed te horen dat alles goed is gegaan Reiziger.
wat ik al steeds wilde vragen, maar uitstelde tot je hier weer clean zou verschijnen is;
'hoe voel je je nu ?'
je schrijft al dat t geen pretje was, maar, hoe voelt men zich na zo'n behandeling. heb wel eens gehoord dat t een week lang aanvoelt alsof je door een bus bent overreden. maar ook dat t allemaal reuze meevalt. dat je enkel wat moe bent een week lang, alsof je iedere dag een lange wandeling gemaakt hebt.
snap dat t natuurlijk afhangt van hoeveel en hoelang je hebt gebruikt, en aan hoe de lichamelijke gesteldheid is etc. maar toch, kun je daar iets over zeggen.

goed je hier terug te zien, had me kunnen voorstellen dat je hier een tijd lang niet je neus had laten zien, om maar niets meer over shit te hoeven horen.
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

leveldesigner zei:
goed te horen dat alles goed is gegaan Reiziger.
wat ik al steeds wilde vragen, maar uitstelde tot je hier weer clean zou verschijnen is;
'hoe voel je je nu ?'
je schrijft al dat t geen pretje was, maar, hoe voelt men zich na zo'n behandeling. heb wel eens gehoord dat t een week lang aanvoelt alsof je door een bus bent overreden. maar ook dat t allemaal reuze meevalt. dat je enkel wat moe bent een week lang, alsof je iedere dag een lange wandeling gemaakt hebt.
snap dat t natuurlijk afhangt van hoeveel en hoelang je hebt gebruikt, en aan hoe de lichamelijke gesteldheid is etc. maar toch, kun je daar iets over zeggen.

goed je hier terug te zien, had me kunnen voorstellen dat je hier een tijd lang niet je neus had laten zien, om maar niets meer over shit te hoeven horen.
Klik om te vergroten...





Over sjit kun je zelf kiezen wat je wel en niet wilt horen en lezen
wat betreft de operatie,ik was (na 20 jaar dope)aardig fit,haast 84kilo,en dat is mijn geluk,ik eet alweer elke dag alleen na ongeveer 3 a 4 uurtjes ben ik bekaf,en ga een uurtje liggen.
is voor ieder verschillend,MAAR JE BENT NIET MEER ONRUSTIG DOPEZIEK,en daar gat het om!!!!!!!de letters dansen met 1 oog op een kier,ik stop groet de Reiziger
c
cobhcLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

ik geef je 2 maanden
:wave:
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

cobhc zei:
ik geef je 2 maanden
:wave:
Klik om te vergroten...



ik neem een heel leven!!!!!!!!!!!!!!!!

doei :sunglasses:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

niet erg optimistish hoor, 2 maanden.
zelfs al zou je t denken, dan nog vind ik niet dat je dat moet zeggen.
en ik geloof echt dat dit wel eens de keer kan worden dan Reiziger er echt
vanaf blijft, hoop t van harte voor je, en hoop je te volgen hierin!!!
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

leveldesigner zei:
niet erg optimistish hoor, 2 maanden.
zelfs al zou je t denken, dan nog vind ik niet dat je dat moet zeggen.
en ik geloof echt dat dit wel eens de keer kan worden dan Reiziger er echt
vanaf blijft, hoop t van harte voor je, en hoop je te volgen hierin!!!
Klik om te vergroten...




thanks mate,beetje een eshool
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

HALLO,ALLEMAAL...
iK BEN NU 10 DAGEN VERDER,EN WERDT NET WAKKER IN HET ZWEMBAD,WAT NU PAS ONSTAAN IS.
DE VORIGE NACHTEN GINGEN REDELIJK,MAAR MIJN DEKBED KUN JE UITWRINGEN,!!!!!
IK DENK DAT IK RAAR REAGEER OP DIE 2 SERESTAS10 MG,IS WEINIG,MAAR KAN REACTIE ZIJN....
IK DRINK GEEN ALCOHOL,DUS DAT IS HET NIET,MAAR HET IS WEL KLOTE!!!
NOU,IK BLIJF VECHTEN,EN GEEF MIJ OVER AAN MIJN FIJNE GEVOELENS VAN CLEAN ZIJN!!!
GROET DE REIZIGER :wave:
n
nonnaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

Hai Reiziger,

Ik wilde niet voor dat je ging afkicken mijn ervaring vertellen, anders raakte je misschien wat minder gemotiveerd.
Ik heb ook de snelle detox gedaan zonder narcose en vond het hell.
Ik kon niet meer op m'n benen staan en werd in een rolstoel rondgereden. Zat onder de clonidine en valium en werd een keer wakker in m'n eigen kots.
Nu pas besef ik dat ik uitgedroogd was toen naar huis ging.
Het enige voordeel vond ik inderdaad dat je geen onrust hebt, je bent gewoon uitgeput!
Zo zeer zelfs dat het slapen ook best nog wel ging. Ik kon gewoon niet meer.
Helaas bleef die slepende moeheid heel lang voordtduren en werd depri en toen ging ik weer gebruiken. (Nu gebruik ik niet meer).
Zorg dat je veel water drinkt(deed ik namelijk niet) en misschien lekker om naar de sauna te gaan. De toxines moeten eruit!!
Ik wens je veel sterkte en hoop dat je clean blijft, het moet kunnen.
N
NinaninaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

Reiziger,

In het begin is er de euforie van hey, ik ben niet meer doodziek!

Let echter op want de kleine ,maar daarom niet minder vervelende kwalen kunnen lang duren!!

Twee en halve maand verder gaat het met mij redelijk goed, maar ik voel dat ik toch nog niet helemaal de oude ben. De euforie van de eerste weken is over, blijft het alledaagse leven zonder verdoving met zowel geestelijk als fysiek, alle uos en downs!

Maar je bent nu zover! Je kan het!

Liefs
a
artworkLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

Mijn complimenten!
Ninanina zei:
Reiziger,

In het begin is er de euforie van hey, ik ben niet meer doodziek!

Let echter op want de kleine ,maar daarom niet minder vervelende kwalen kunnen lang duren!!

Twee en halve maand verder gaat het met mij redelijk goed, maar ik voel dat ik toch nog niet helemaal de oude ben. De euforie van de eerste weken is over, blijft het alledaagse leven zonder verdoving met zowel geestelijk als fysiek, alle uos en downs!

Maar je bent nu zover! Je kan het!

Liefs
Klik om te vergroten...
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

Dank jullie allen voor de lieve berichtjes,
Het gaat nu na12 dagen eigenlijk best top met mij,en uiteraard de nachtelijke zweetbuien en soms vermoeidheid ff niet meegerekend.
De derde dag na de narcose stond ik al shoarma te bakken,dus ....ik mag niet klagen.
mijn vrouw werkt weer,dus ik heb ook de zorg voor een jongetje van 19 mnd,en dat is soms zwaar,sokjes aan en uit 100 x per dag ,verschonen,hapjes de hele mik.
Ik ben vaker clean geweest,dus ik ken de ins en outs dondersgoed,maar ben erg vastberaden nu!!!!!! Ik hou jullie op de hoogte,en ook succes met clean blijven allen.
Lieve groet De Reiziger :wave:
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: CLEAN BLIJVEN,NET ALS DE REIZIGER

nvt
i
ik doe mijn bestLid
01-01-2024, 00:00
#16
nvt
p
pamelaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hai reiziger,

Overigens leuke naam!
Ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat? Heb je reacties gelezen en vind het jammer dat mensen negatief zijn. Kan het me wel voorstellen, vooral als diegene zelf al een aantal pogingen gedaan hebben. Maar ik denk juist dat je jezelf helpt door te proberen te zien! Dat je bezig bent het gewone leven op te pakken met 100 keer sokjes aan en uit doen!!!!!!!!1 :) Denk juist dat dat je kan helpen om door de eerste moeilijke tijd heen te komen! De gewone dingentjes. Juist de bewustwording van die kleine garnalen teentjes die elke keer weer in die kleine sokjes gestopt moeten worden!
Het wonder der natuur. Het geen je samen met je vriendin hebt geschept! (Althans dat neem ik aan dan.)Zie het als een nieuwe reis door het leven! Laat het geluksgevoel in je komen als je sokjes aan doet bij je kindje! Zorg dat je de hunkering in je hersennen afsluit door je te verbazen over die kleine garnalen teentjes! KIJK ernaar! En leer en train je hersenen weer te genieten van de kleine dingen in je leven. Sluit de neuronen die om de dope smeken af door je bezig te houden met kleine dingentjes en leer je hersens weer te genieten van de gewonen dingen die echt de moeite waard zijn.
Veel liefs en sterkte voor de komende dagen!! :)
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#18
pamela zei:
Hai reiziger,

Overigens leuke naam!
Ben benieuwd hoe het vandaag met je gaat? Heb je reacties gelezen en vind het jammer dat mensen negatief zijn. Kan het me wel voorstellen, vooral als diegene zelf al een aantal pogingen gedaan hebben. Maar ik denk juist dat je jezelf helpt door te proberen te zien! Dat je bezig bent het gewone leven op te pakken met 100 keer sokjes aan en uit doen!!!!!!!!1 :) Denk juist dat dat je kan helpen om door de eerste moeilijke tijd heen te komen! De gewone dingentjes. Juist de bewustwording van die kleine garnalen teentjes die elke keer weer in die kleine sokjes gestopt moeten worden!
Het wonder der natuur. Het geen je samen met je vriendin hebt geschept! (Althans dat neem ik aan dan.)Zie het als een nieuwe reis door het leven! Laat het geluksgevoel in je komen als je sokjes aan doet bij je kindje! Zorg dat je de hunkering in je hersennen afsluit door je te verbazen over die kleine garnalen teentjes! KIJK ernaar! En leer en train je hersenen weer te genieten van de kleine dingen in je leven. Sluit de neuronen die om de dope smeken af door je bezig te houden met kleine dingentjes en leer je hersens weer te genieten van de gewonen dingen die echt de moeite waard zijn.
Veel liefs en sterkte voor de komende dagen!! :)
Klik om te vergroten...




Dankjewel voor de
positieve reactie Pamela,

Ik geniet zoveel mogelijk van onze zoon,de vogeltjes die in de weer zijn,de zon die schijnt,en dopegedachten heb ik gelukkig weinig,na 20 jaar wel gezien,denk ik..
Ik hou van optimistische en vooral positief denkende mensen,en de negativs fucken maar lekker op!!!!!!!!!Succes,en geniet van het mooie leven
lief groetje De Reiziger :wink: :wave:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#19
dat je nog zo moet zweten in de nacht, dat had ik niet verwacht. of t is een reactie op die 2 10 mg. pilletjes die je moet nemen, zoals je zelf al dacht.
fantastisch dat t zo goed gaat en ik hoop dat dit t begin is van dat lang verwachte cleane leven.
zoals ik al eerder zei gebruik ik nog wel steeds, maar ook ik ken enkele langere perioden in mn leven dat ik clean was. en t is waar, in t begin is daar die opgewektheid waarmee je alles lijkt aan te kunnen. die ebt natuurlijk langzaam weg en zal plaats maken voor de alle daagje sleur en blijdschap. toch lijkt t me niet makkelijk om met een 19 maand jarige "opgescheept" te zitten, je zult af en toe er wel even bijna doorheen zitten als zij/hij voor de 91 ste keer de sokjes aan uit wil hebben. heb zelf geen kinderen, maar kan me er iets bij voorstellen.

toch misschien goed om ook dingen buiten de deur te doen te hebben, want dat alleen met de kleine zijn de hele dag kan wel eens een valkuil zijn. wat ik niet hoop natuurlijk.

succes en hou vol !!!
R
Reiziger888Lid
01-01-2024, 00:00
#20
thanks leveler,en nonna,en nina,artwork,etc,
Ik ben nu 25 dagen onderweg,en het gaat steeds beter,en natuurlijk zijn er mindere momenten,maar het voorjaar zit in de lucht,dus elke dag fietsen en wandelen met de kleine en mijn lievevrouw..geeft mij veel kracht terug beweging,en buiten zijn..ik neem nu nog 1 valium 5 mg halverwege de nacht meestal,als ik mijn 2 e droge t-shirt aandoe,en slaap dan ,net als de kleine trouwens, tot ongeveer 0600 door,best wel okee...verder idd veel drinken,water,thee,roosvicee,anders begin ik te gloeien en vet te verbranden,ik woog vorige week 77 (van 84) en vandaag eindelijk weer 78,dus zo doorgaan...
nou iedereen de groetjes en tot soon..De Reiziger :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."