Datwel zei:
Na mijn laatste afkick met Naltrexon duurde het ook weken voordat ik weer lekker in mijn vel zat. Ik zat die dagen flink te mijmeren en te klagen omdat ik me na al dat vechten nog steeds slecht voelde maar, van de een op de andere dag was ik er weer, zo maar als een geschenk uit de hemel. Doe dus niet aan doemdenken maar ga ervan uit dat die dag ook voor jou snel komt en aangezien je al 2 maanden op weg bent kan dat niet lang meer duren.
Wat ik je wel echt kan aanraden is te gaan sporten en dan het liefst duursporten. Door dat drugsgebruik is je systeem, en dan met name je beloningssysteem en de productie van neurotransmitters, op zn gat komen te liggen en het heeft moeite om op te staan en weer zelf het werk te gaan doen. Daarom voel je je klote en moe. Als je bijvoorbeeld gaat hardlopen dan geef je het hele zaakje een flinke boost en dwing je je brein om weer op gang te komen. Gewoon doen en je zult zien dat het werkt, ik ben er zelfs een fanatieke duurloper van geworden (die af en toe nog eens wat recreatief gebruikt..).
Volkomen met je eens
Ben ook 2 keer onder narcose in Breda geweest.
De eerste keer 3,5 jaar clean geweest ,
ik moest de hele jaar een tabletje in nemen,
2 de keer 1,5 jaar clean ,in het begin was alles mooi,
Prachtig ik kon de gemaaide gras ruiken ,
en toch zat het me niet lekker,
Ik voelde me lamlendig,gouw moe,en heel sober .
Ik was een van de eerse van ,
300 proef konijnen van Naltrexon projekt.