Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsheroine

heroine

23 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
W
WutangLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi ik ben laatst begonnen met injecteren,heb ondertussen 5keer geprobeert,telkens gedaan hoe het moet en met verschillende hoeveelheden van 0,10 tot ongeveer 0,5 g heroine maar telkens zonder effect.hoe kan dit?voel er helemaal niets van, kan iemand mij raad geven?
k
kietjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb heroine gebruikt en ben nu + - 2 maanden gestopt ik heb 4 jaar heroine gebruikt en het laatste jaar ook cocaine ik rookte het allebij vanaf eind januarie ben ik bezig om te stoppen met mijn gebruik beetje bij beetje lukte het me wel steeds viel ik terug om de week of 3 weken maar nu dus +- 2maanden gestopt maar ik voel me nog niet de oude kan iemand me uit leggen hoe dit werkt en simptonen??????
groetjes kietje
P
Pieter210Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Pieter210 zei:
Wutang zei:
Hoi ik ben laatst begonnen met injecteren,heb ondertussen 5keer geprobeert,telkens gedaan hoe het moet en met verschillende hoeveelheden van 0,10 tot ongeveer 0,5 g heroine maar telkens zonder effect.hoe kan dit?voel er helemaal niets van, kan iemand mij raad geven?
Klik om te vergroten...
Jij bent echt volledig gestoord; mocht je H toevallig een zuiverheid hebben van bijvoorbeeld 50%, dan ga je gegarandeerd od'en. Oftewel: je gaat dood. :angry:

Je hebt mazzel, je bent nog niet dood omdat je waarschijnlijk rotzooi gekocht hebt. Als je gaat shotten, laat het dan eerst testen.
Klik om te vergroten...
En pas de dosis aan (flink naar beneden welteverstaan)... :rock:
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kunt inderdaad niet zomaar zulke hoeveelheden shotten, zeker wanneer je nog niet vaak heroine gebruikt hebt. Denk dus ook dat het rotzooi is, en dat is maar goed want anders had je inderdaad het loodje kunnen leggen. Aan de andere kant kun je je nu ook afvragen wat je dan wel in je aderen hebt gepompt, want je hebt mafkezen die echt alles gebruiken om ermee te versnijden. Dus een test lijkt me wel raadzaam.

Je zou in het vervolg altijd even een klein mespuntje op folie kunnen laten "lopen" (verhitten),
en zien hoe of het loopt, en of t erg plakt. Zo kun je t dan ook een beetje testen, want ik snap dat je niet dagen wilt wachten op een test uitslag wanneer je net hebt gescoord.

In het vervolg gewoon anders kleinere hoeveelheden zetten, een OD is makkelijk gezet wanneer je geen tolerantie hebt opgebouwd.

succes,

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."