Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Datwel zei: Na mijn laatste afkick met Naltrexon duurde het ook weken voordat ik weer lekker in mijn vel zat. Ik zat die dagen flink te mijmeren en te klagen omdat ik me na al dat vechten nog steeds slecht voelde maar, van de een op de andere dag was ik er weer, zo maar als een geschenk uit de hemel. Doe dus niet aan doemdenken maar ga ervan uit dat die dag ook voor jou snel komt en aangezien je al 2 maanden op weg bent kan dat niet lang meer duren. Wat ik je wel echt kan aanraden is te gaan sporten en dan het liefst duursporten. Door dat drugsgebruik is je systeem, en dan met name je beloningssysteem en de productie van neurotransmitters, op zn gat komen te liggen en het heeft moeite om op te staan en weer zelf het werk te gaan doen. Daarom voel je je klote en moe. Als je bijvoorbeeld gaat hardlopen dan geef je het hele zaakje een flinke boost en dwing je je brein om weer op gang te komen. Gewoon doen en je zult zien dat het werkt, ik ben er zelfs een fanatieke duurloper van geworden (die af en toe nog eens wat recreatief gebruikt..). Klik om te vergroten... Volkomen met je eens Ben ook 2 keer onder narcose in Breda geweest. De eerste keer 3,5 jaar clean geweest , ik moest de hele jaar een tabletje in nemen, 2 de keer 1,5 jaar clean ,in het begin was alles mooi, Prachtig ik kon de gemaaide gras ruiken , en toch zat het me niet lekker, Ik voelde me lamlendig,gouw moe,en heel sober . Ik was een van de eerse van , 300 proef konijnen van Naltrexon projekt."
"kietje zei: ik heb heroine gebruikt en ben nu + - 2 maanden gestopt ik heb 4 jaar heroine gebruikt en het laatste jaar ook cocaine ik rookte het allebij vanaf eind januarie ben ik bezig om te stoppen met mijn gebruik beetje bij beetje lukte het me wel steeds viel ik terug om de week of 3 weken maar nu dus +- 2maanden gestopt maar ik voel me nog niet de oude kan iemand me uit leggen hoe dit werkt en simptonen?????? groetjes kietje[/quote Geachte Kietje 2 Maanden ben jij nou clean neem ik aan , Dan blijft er nog 8 a / 10 maanden nog over, Na gemiddeld 5/6 maanden begin je weer normaal te voelen, Eer je lichaam en je geestelijkheid weer op de rails krijgt . Je reuk vermogen en je eet lust komt terug . Je bent heel goed bezig,Ik zou zeggen hou vol en , De blangrijkste is dat je een bezigheid moet crieeren, Je hebt een bezigheid of een afleiding nodig, Zo dat jij tijdens deze dappere afkick periode, Nog sterker op je benen zal staan qua lichaamelijk als geestelijk. Bezigheid is heel blangrijk,dan ben je afgeleidt, Anders ben je psygisch,de hele tijd bezig in je hoofd . 36 Jaar heb ik het zelfde wat jij heeft gebruikt ,en nog . Als een oude hippie als ik kan jou deze mee geven, Je bent dapper ,elke dag is een strijd en naar mate, Dat jij strijd,naar mate jij steeds sterker wordt, En naar mate jij jou eigen nog beter gaan voelen , als voor jou verslaafdheid . En blijf contackt houden met de verslaafden zorg, Ze kunnen jou heel erg goed begleiden. Kietje ik wens jou heel veel sterkte van harte, Elke dag is een winst voor jou leven,en leven is waard. Respect Klik om te vergroten..."