Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik krijg gewoon al zin in een goeie drup op de folie en daarna shotje zetten en zalig slapen, wat moet het leven toch meer zijn"
"Oke, dat vorige bericht is dus niet van mij afkomstig, er heeft iemand mijn laptop gebruikt en ik ben altijd ingelogd op deze site... Hmz kan ik dat bericht verwijderen? Alvast bedankt"
"Hey rudolf, ik heb heel de topic gelezen (veel leeswerk ) Hoe zit het nu verder met het inspuiten van Dipidolor? Lukt dit nu al of nog altijd niet? Ik kan je gemakelijk zeggen hoe je het moet doen maar daar ga je nog niet mee geholpen zijn, Moest ik in nederland wonen ik zou je met plezier komen helpen, maar ik versta niet dat er zoveel mensen dit lezen (die afkomstig zijn van NL) die wss ook spuiten en u niet kunnen helpen, Iemand leren spuiten is natuurlijk niet leuk, maar als ik zo heel je verhaal lees dan zou ik het toch doen. Ik hoop echt dat er een oplossing komt voor u, uw vrouw en uwe zoon, Want zo leven kan echt niet aangenaam zijn, Ikzelf ben al 10j verslaafd aan de heroine, heb een lange tijd met naalden bezig geweest nu gelukkig ben ik daar al mee geminderd. Hopelijk komt er goed nieuws voor jou uit de bus via de dokters ofzo.. Veel sterkte. Grtz"
"rudolf zei: Het spuiten gaat nog steeds moeilijk. Echter ben ik al druk aan het afbouwen. Ik zou alleen dus nog willen leren spuiten omdat het afbouwen nog sneller gaat. Als ik in aderen kan spuiten , gebruik ik er 4 a 5 per dag. Nu 19!!! Dat is een HEEL groot verschil. Mocht je dus willen helpen hoor ik het graag. Klik om te vergroten... Ik ben blij te lezen dat je al veel verminderd ben, en voel je u dan beter ofzo? Helpen wil ik zeker doen, maar hoe? Van hier in belgie naar den bosch... Is een heel eindje van hier ongeveer een 180kilometer heb ik op google maps gezien"
"wie weet ga je ervan zoals vele hun 1ste X Grtz edit:Ik was 17 toen ik hero leren kennen heb, en binnen 2 dagen word ik 27 en ben er nog steeds mee bezig."
"Da is eigenlijk vrij snel gegaan.... In het begin was da een paar keer per week samen met een vriend gebruiken, Toen ik het na een tijdje dagelijks gebruikte hebben ze me gezegd let op da je nie verslaafd word, en ik zegde altijd ik word daar nie verslaafd aan ik kan daar direct mee stoppen, maar na een 3 a 4 weken had ik nieuw werk en ik wou gaan werken en mijn laatste dag dat ik thuis was heb ik nog gebruikt, maar niets meegenomen naar het werk (en ook geen methadon ofzo ik kost dat allemaal nog niet dan) Maar ik heb op dat werk afgezien, wist ik veel dat het door die heroine kwam... Ik ben zo 2 dagen ziek geweest toen ik die vriend terug zag en die had heroine bij, en een beetje gekocht van hem en voelde me iets later al veel beter, Dus voor je het weet ben je eraan verslaafd, Moest ik de tijd kunnen terug draaien ik zou er nooit meer mee beginnen, En volgens mijn familie is het simpel voor te stoppen, ze zeggen altijd: Gooi uwe gsm weg en blijf een week thuis, en ge zijt ervan af. Ik wou dat het zo simpel was. Wie het nog niet gedaan heeft, Oke cava da je het probeert is normaal iedereen wil wel eens vanalles proberen, maar doe het niet te veel want voor je het weet heb je het dagelijks nodig. Bij mij is het op een goede maand gegaan (de verslaving) Maar ik weet dat het op een dag wel zal lukken voor te zeggen: NEE ik moet die vuiligheid niet meer Dus denk 2 x na voor je ermee begint. Grtz"
"Dat is nu iets waar ik geen probleem mee heb ze Ik ben al verschillende jaren gebruiker van heroine, maar mijn zin in sex neemt niet af, ik heb er nog altijd evenveel zin in als toen ik nog clean was, en problemen tijdens de sex?? Ik denk niet dat ik het een probleem kan noemen, maar een voordeel :P Het enige dat er bij mij is, dat het langer duurt voor ik klaarkom tijdens de sex, maar ik kom wel.. Dus dat kan je nu niet echt een probleem noemen he Maar het lukt me keer op keer :P Grtz"
"Valtran helpt een beetje, die van 60ml toch, Ik heb ook Tinalox staan van 20ml is vergelijkbaar met valtran alleen de prijs verschilt In welke gevangenis heb je gezeten? Ik heb in dendermonde gezeten en daar krijg je ook methadon maar niet meer dan 20, was veel te weinig maarja als je niet meer krijgt... Op 2 weken tijd hebben ze daar die methadon afgebouwd, ik heb er 4maand gezeten en toen ik buiten kwam voelde ik me een heel andere persoon Spijtig genoeg ben ik na een tijdje terug hervallen, als je moeite hebt met slapen probeer eens Seroquel 600 daar slaap je zeker door. Benzo's zijn eigenlijk ook goed bij afkick maar ze zijn dan ook weer verslavend..."
"Gebruik van Heroine heb ik op alle mogelijke manieren al gedaan, ik ben er ongeveer nu al een 10j mee bezig, wel al veel miserie gehad daardoor. wil je afkicken doe het met subuxono, methadon is nog slechter qwa afkick and i know it!! Ik ben nen belg ik betaal 20€ voor 1gr hero in antwerpen, ik weet niet hoe het bij jullie ziet maar ik ben eens opzoek naar een ander plaats"
"speeseend zei: zodra het geld binnen is, er iets te 'vieren' valt etc. Klik om te vergroten... Idd na een tijdje ga je om bruin zodra je er het geld voor hebt, het is echt een vergif, Ik denk ook dikwijls nu HAD IK DAT MAAR NOOIT GEPROBEERD maar dat is te laat..."