ik leef met je mee, en weet EXTACT wat je doormaakte, zat zoals ik geloof ik al eerder schreef zelf een week ofzo geleden 36 uur zonder dope, dus...
en Speeseend is inderdaad een gelukkig man, dat hij gelukkig kan zijn zonder al deze shit. een benijdingswaardig positie!!
toch goed dat je wilt stoppen, punt is dat je gewoon veel te snel gind en teveel wilde. je zat nog VOL in je meth afkick (die zeker 2 maanden noig heeft, en jij had geloof ik een week ervoor gestopt ermee), en dan gooi je daarover heen nog eens die bruin afkick, en ja, dan ga je dood. (denk je, en t voelt alsof).
je kunt inderdaad weer terug gaan op de meth, die dokter zal je wel terug nemen, maar of t de oplossing is. meth is erger dan dope, qua afkick. afkicken door af te bouwen met bruin is eigenlijk t beste, maarja, dat kost wel heeeeel erg veel gedult en kracht, en is daarom amper op te brengen. weet niet of je al eens een afkick cliniek hebt geprobeert? want dat is vaak een weg die wel naar succes leid als je het volhoudt. vraag is enkel of je daarna clean blijft, maarja, je bent dan wel eerst clean geworden.
tja, t is een enorm probleem, zit precies in hetzelfde schuitje.
toch heel erg bedankt voor je reactie, t is niet makkelijk om toe te moeten geven dat t mislukte. maar het is geen schaamte!!! want het is een bijna onmogelijk probleem om op te lossen.
en dat ziek zijn is inderdaad enkel voor te stellen wanneer je hebt meegemaakt, alhoewel, zelfs dan niet. altijd wanneer ik zo ziek ben geweest en daarna weer heb gebruikt dan probeer ik de zwaarte van het ziek zijn me weer voor te stellen, en zelfs dan lukt t me niet helemaal, terwijl t dan slechts een paar uur geleden was!
simpelweg, t is HEL!