#1
speeseend zei:^Hoe lekker het ook klinkt, hoezeer ik mij ook kan inleven in jouw gelukzalig gevoel.. ik blijf toch een verschrikkelijk gelukkig man zonder al die negatieve shit. Die drama's van niet hebben, slechte shit krijgen, dealer die weer eens z'n tijd neemt (: noem maar op..
En dan hoor ik nu ook nog eens stairway to heaven.. wat kan een mens nog meer willen dan goede muziek en rust..
Ik hoop van harte dat je er vanaf komt, Succes bij je volgende poging, misschien met Buprenorfine?
Daar sluit ik me helemaal bij aan, Speeseend
Vandaag weer heerlijk muziek geluisterd (die zónder bruin toch echt vele malen beter klinkt), met de kinderen naar Sealife en een pier-/strandwandeling op Scheveningen gemaakt; te midden van het natuurgeweld en erna een visje gegeten, heerlijk!
Ik ben ook zonder middelen én een zeer gelukkige vrouw
Enne... heroïne is idd "the devil himself", maar gelukkig zijn er excorcisme-methoden. Drijf hem uit (maar dan niet cold turkey). Ik snap het gevoel van alles zat zijn, maar als je toch al jaren verslaafd bent, kan die (korte) periode afbouwen en dan pas afkicken er ook nog wel bij, toch?
Groetjes,
R@

. zweten en er naar stinken steeds. Gooor. Kreeg voor het minste volle tranen in mijn ogen + 7x niezen achter elkaar. Savonds rond 19u de 2de dag werd ik zooo gek dat ik bij een kennis in de auto stapte, op de achterbank mij neerlegde en als een gek richting Dealer in Antwerpen.