Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk wil proberen vanaf morgen cold turkey te gaan

Ik wil proberen vanaf morgen cold turkey te gaan

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#1
speeseend zei:
^Hoe lekker het ook klinkt, hoezeer ik mij ook kan inleven in jouw gelukzalig gevoel.. ik blijf toch een verschrikkelijk gelukkig man zonder al die negatieve shit. Die drama's van niet hebben, slechte shit krijgen, dealer die weer eens z'n tijd neemt (: noem maar op..

En dan hoor ik nu ook nog eens stairway to heaven.. wat kan een mens nog meer willen dan goede muziek en rust..

Ik hoop van harte dat je er vanaf komt, Succes bij je volgende poging, misschien met Buprenorfine?
Klik om te vergroten...

Daar sluit ik me helemaal bij aan, Speeseend :wink:

Vandaag weer heerlijk muziek geluisterd (die zónder bruin toch echt vele malen beter klinkt), met de kinderen naar Sealife en een pier-/strandwandeling op Scheveningen gemaakt; te midden van het natuurgeweld en erna een visje gegeten, heerlijk!

Ik ben ook zonder middelen én een zeer gelukkige vrouw :wink:

Enne... heroïne is idd "the devil himself", maar gelukkig zijn er excorcisme-methoden. Drijf hem uit (maar dan niet cold turkey). Ik snap het gevoel van alles zat zijn, maar als je toch al jaren verslaafd bent, kan die (korte) periode afbouwen en dan pas afkicken er ook nog wel bij, toch?

Groetjes,
R@ :wave:
r
r@r@Lid
01-01-2024, 00:00
#2
speeseend zei:
Goed bezig rAT :)
Klik om te vergroten...

:grin:
s
speeseendLid
01-01-2024, 00:00
#3
Goed bezig rAT :)
M
MessiasLid
01-01-2024, 00:00
#4
da_pj zei:
Hij zei zoiets van "Wola Hasabé is niet goed héé, is dat van materiaal???" Kzeg : "jah, geef materiaal en stap aub uit dat ik kan mijzelf genezen"
Klik om te vergroten...

Sorry maar deze was echt hilarisch!

da_pj zei:
Pfff...2 dagen kunnen volhouden bijna maar het ging echt niet meer :( Ik heb echt afgezien. Pijn,steeds vanbinnen opgloeien dat ik precies overhit ga geraken en toch steeds koude rillingen. Naar de wc gaan,last van darmen en terwijl ook :kots: . zweten en er naar stinken steeds. Gooor. Kreeg voor het minste volle tranen in mijn ogen + 7x niezen achter elkaar. Savonds rond 19u de 2de dag werd ik zooo gek dat ik bij een kennis in de auto stapte, op de achterbank mij neerlegde en als een gek richting Dealer in Antwerpen.

Hij zei zoiets van "Wola Hasabé is niet goed héé, is dat van materiaal???" Kzeg : "jah, geef materiaal en stap aub uit dat ik kan mijzelf genezen". 2min verder rijden gestopt op afgelegen parking en daarzeker een dikke steen op folie gegooit van 0.4gr + 0.1gr mix (versnijmiddel om beter te laten lopen omdat het anders te straf is). Mijn god dat gevoel dat je beter wordt en er doorkomt en hoe de warmte terugkeert...ZAAAAAAAAAAALLLLLLLIIIIIGGGG (spijtig om dat te zeggen maar was toen zo)
Klik om te vergroten...

da_pj zei:
Mijn god dat gevoel dat je beter wordt en er doorkomt en hoe de warmte terugkeert...ZAAAAAAAAAAALLLLLLLIIIIIGGGG (spijtig om dat te zeggen maar was toen zo)
Klik om te vergroten...

ZO waar!

Maar maakt me wel benieuwd, hoe gaat het inmiddels met je?
M
MessiasLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben nu trouwens zelf aan het ontnuchteren (na de "cold turkey" toe) want wil gaan afbouwen (gebruik zelf 20 jaar, zit nu op de 1gr per dag, geen methadon) maar het rare is, heb voor het laatst gebruikt vanmorgen om half 10 en ben nog steeds niet ziek, pas sinds een half uurtje begin ik om de 10 seconden te gapen en tranende ogen.. and this is only the beginning. Maargoed, voor het afbouwen dan maar en inderdaad enkel al voor dat gevoel als je gaat pakken terwijl je ziek bent, WOW.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."