#1
Ik heb het overigens nooit gedaan.. Me leven is me toch wat meer waard dan een gevoel, wil de gok niet nemen..
Ja precies, maar hij doelt op dopeziek zijn, oftewel ontwenning. Dat treedt niet op na 1 keer hoor.mandragora zei:heb toch al vernomen dat 1e keer heroine je vrijwel altijd ziek maakt.
Zoari zei:Fout.
Een fout...dat kan iedereen toch gebeuren! En wat nou als de fout erger blijkt te zijn dan het is...jij verteld smoesjes tegen je zelf dat het allemaal wel meevalt maar de buitenwereld ziet wat er met je gebeurd. Het is een fout die je leven en je vrienden kunnen kosten. Maar wat kan jij er tegen doen? Want deze fout is mischien niet recht te zetten.
Zelfgemaakt....het mag mischien niet zo mooi zijn maar ik heb er wel moeite in gestoken. Moeite voor jou zodat jij mischien niet die fout maakt.
Albino zei:Ik heb het overigens nooit gedaan.. Me leven is me toch wat meer waard dan een gevoel, wil de gok niet nemen..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."