Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe verander ik papaver ?!

Hoe verander ik papaver ?!

43 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond een paar Opium-joints helemaal niet tegenvallen. :stoned:
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hmm vooruit, maar ik ben nog steeds benieuwd wat je ouders ervan vinden als je hun papaverplant hebt geconsumeerd :P
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
mvematthaus zei:
Joo jullie zijn echt chill :hearteyes:

"Psychedelibee" , "Fool" , & "Leveldesigner"

toffe gasten :rock:
Klik om te vergroten...
Drugs gebruiken is niet perse cool te noemen hoor.
Klik om te vergroten...
Wow jullie zelfvertrouwen zal wel gelijk omhoog schieten nu :smoke:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
ooscaar zei:
Psychedelibee zei:
mvematthaus zei:
Joo jullie zijn echt chill :hearteyes:

"Psychedelibee" , "Fool" , & "Leveldesigner"

toffe gasten :rock:
Klik om te vergroten...
Drugs gebruiken is niet perse cool te noemen hoor.
Klik om te vergroten...
Wow jullie zelfvertrouwen zal wel gelijk omhoog schieten nu :smoke:
Klik om te vergroten...

Ewa toffe gasten, waarom is mijn naam niet genoemd?
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#5
in nederland staan ook weleens hele velden wiet, volgens mij mannetjes en vrouwtjes door elkaar. het zaad gebruiken ze voor vogelvoer bijvoorbeeld, je hebt het dan niet over een super speciaal gekweekte versie van cannabis, en zal nagenoeg geen thc bevatten, hetzelfde geld voor de maanbol. in talibanland bevat dat sap 10% werkzame stof, de meeste andere soorten maanbol bevatten bijna geen werkzame stoffen.

heb ik van wikipedia.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is inderdaad zo dat van nature je pupillen groter worden wanneer je in het donker bent. Eerlijk gezegt is dit een verkeer voorstelling van zaken. De pupil zit achter de iris en is altijd even groot, het is de iris (dat wat je ogen een bruine, blauwe, groene of grijze kleur geeft en wat dus rond/voor de pupil zit) die samen trekt of uitzet. En wat dus maakt dat het lijkt alsof je pupil groter of kleiner wordt. Heeft gewoon te maken met hoeveel licht er toegelaten mag worden in het oog. Is het erg licht buiten dan knijpt de iris als een kringspier samen zodat er nog maar een klein gaatje open blijft waardoor het licht op de pupil valt.

Nu over drugs, alle opwekkende middelen hebben dit effect inderdaad, zoals coke en speed,
en vreemd genoeg zelfs paddo's en LSD, wat weer geen opwekkende middelen zijn zoals we weten. Helaas moet ik je het antwoord schuldig blijven waarom drugs dit doen met onze ogen.

Trouwens, opiaten in het bijzonder doen juist het tegenovergestelde. Heb je heroine, opium of methadon op dan heb je juist hele kleine pupillen, als spelden prikjes, zelfs in het pikdonker.
Maar waarom dit is ?????
:rolleyes:

Nooit me echt af gevraagd maar zou t nu ook wel willen weten, dus wie weet het antwoord mag het zeggen.
S
SnowblindLid
01-01-2024, 00:00
#7
Papaver somneferia moet je hebben. De rest is crap. Somneferia hebben ze soms in tuincentra. Gekartelde olijfgroene bladeren. Lange stelen met dikke bollen. Op sommige plekken zijn ze wild uitgezaaid. Als ze niet doorgeteeld zijn wordt je al kwartier high van de papavermelk zelf. Echt veel meer kicks haal je er niet uit. Te zwak zonlicht hier.
Opium heeft de koperen ploert nodig.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#8
Koperen ploert? vertel...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#9
MeejheM zei:
Koperen ploert? vertel...
Klik om te vergroten...
Dat is een uitdrukking voor de zon. :P
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey mensen !

Ik ben erachter gekomen dat wij in de achtertuin een papaverplant hebben staan (ja de grote groene bollen)

Ik weet hoe ik ruwe opium hieruit verkrijg ! IK HEB ALLEEN 1 PROBLEEM :(

Ik kan er ongeveer 2-4 bollen van plukken, meer niet !

Als ik 2-4 bollen inkerf, laat bloeden, en het laat drogen tot ik zwarte "Ruwe Opium" heb, is dit dan genoeg om een goed effect te ervaren ? (Let op : het zijn maar max. 4 bollen !) ik heb geen idee hoeveel ruwe opium ik hieruit kan krijgen !

Reactie(s) worden echt gewaardeerd, ik ben namelijk van plan om ze vanavond in te snijden en het dus morgenavond te gebruiken... (ik moet om 17:00 - 20:00 werken)

Kan ik het trouwens vanaf de ochtend tot 20:00 laten staan ? Of bederft het dan of zoiets geks ?

Of kan ik het gewoon zolang in de openlucht (slaapkamer) laten staan ?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het kan best lang buiten blijven staan. Afhankelijk van het soort papaver en de potentie van je spul merk ej miscchien wel wat. Zou alleen niet de wonderen van de wereld verwachten. van echt gemaakte Opium had ik ongeveer 0.3-0.4 gram nodig om goede effecten te voelen.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#12
Fool zei:
Het kan best lang buiten blijven staan. Afhankelijk van het soort papaver en de potentie van je spul merk ej miscchien wel wat. Zou alleen niet de wonderen van de wereld verwachten. van echt gemaakte Opium had ik ongeveer 0.3-0.4 gram nodig om goede effecten te voelen.
Klik om te vergroten...

zo dat is aardig wat..

ik wil straks een aantal bollen insnijden (mag ik de bollen na insnijden eraf halen, en in een open plastic-bakje op mijn kamer laten drogen ?)

kan ik het dan morgenmiddag verkruimelen en zoals op internet staat, door een joint heendraaien (zonder wiet eerst) (lange vloei is op dus hopelijk kan ik het ook gewoon door een "shagje" heen doen :smoke: ) "lijkt me wel toch ? zolang de Opium-rook maar binnenkomt ?"
o
ooscaarLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ben benieuwd wat je ouders ervan vinden als je de papaverplant hebt opgegeten. Gaat lekker trouwens met je drugspauze! :wave:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zou de bollen eraan laten na het inkerven, dan stroomt er meer uit.

Heb het toentertijd gewoon in een jointje gedraait, moet vast ook wel in een shagje kunnen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het verbaast mij eerlijk gezegd dat niemand meer lijkt te weten hoe de pupillen werken. Zonder drugs zullen je pupillen ook groter worden als het donker is en kleiner bij veel licht. Daarbij zorgen alle stimulerende middelen dat je pupillen groter worden. Google eens de werking van de pupillen zou ik zeggen, dat zou toch algemene kennis moeten zijn.
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#16
ooscaar zei:
Ben benieuwd wat je ouders ervan vinden als je de papaverplant hebt opgegeten. Gaat lekker trouwens met je drugspauze! :wave:
Klik om te vergroten...

Hmm, drugspauze ging over stimulerende middelen en/of wiet.

En trouwens, ik weet nog niet eens hoeveel opium ik ga verkrijgen van 2-4 bollen dus er bestaat een kans dat er niet eens effecten zullen komen, en dan nog, na zo'n opium tripje blijft de pauze zich gewoon voortzetten
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Fool zei:
Zou de bollen eraan laten na het inkerven, dan stroomt er meer uit.

Heb het toentertijd gewoon in een jointje gedraait, moet vast ook wel in een shagje kunnen.
Klik om te vergroten...

Ooh nice, ja haha ik kan ze wel beter eraan laten inderdaad, had ik niet eens vanaf die kant bekeken dat er dan wss meer uitkomt, bedankt voor je tip maat ! :wink:
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#18
ooscaar zei:
Hmm vooruit, maar ik ben nog steeds benieuwd wat je ouders ervan vinden als je hun papaverplant hebt geconsumeerd :P
Klik om te vergroten...

Ze staan in de voortuin (ik was in de war met achtertuin) (Voorkant huis) mochten zij vragen aan mij " heb jij daar wat mee te maken ? "

zeg ik simpelweg " luister, ze staan aan de voorkant, iedereen kan de papaver zien staan vanaf de weg, er is vast jeugd langsgelopen die ze geplukt hebben "
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#19
Haha ik laat het wel weten als ze erom vragen trouwens :P
m
mvematthausLid
01-01-2024, 00:00
#20
Fool zei:
Zou de bollen eraan laten na het inkerven, dan stroomt er meer uit.

Heb het toentertijd gewoon in een jointje gedraait, moet vast ook wel in een shagje kunnen.
Klik om te vergroten...

Ik zag dat we veel meer hebben haha, ik heb ongeveer 8/9 ingekerfd (komt niet bij elke evenveel uit trouwens maar bij sommigen stroomde er aardig wat uit !)

Nu wil ik het even een uur of 2 erop laten zitten, daarna eraf schrapen (in een plastic bakje stoppen) en dan de rest van de nacht laten drogen, dan morgen na wakker worden zie ik wel even hoe het eruit ziet :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."