ik raak steeds meer verward,
toen de artsen me xuboxone of burbenorfine probeerden "aan de smeren", (zo voelde dat althans echt wel), nadat ik met mijn hulpvraag om van mijn heroine verslaving af te koken vertelde men mij dat de afkick van deze middelen vele malen lichter waren dan die van heroine of zelfs methadon. en nu hoor ik dit hier weer. toch heb ik de afgelopen weken ook een paar keer hier gelezen van mensen die spijt hebben dat ze nu aan een van die middelen vast zitten omdat ze er gewoon niet meer afkomen, omdat de afkick zo zwaar is. iemand had het vooral over ondragelijke pijn in zijn benen.
dus, wie moet je nu geloven?
niet dat ik overweeg om xuboxone ofzo te nemen hoor, vind dat maar een eng middel, net als methadon. heroine is ook bagger natuurlijk, maar ik prefereer t ten alle tijden boven deze andere middelen, tesamen met methadon. en natuurlijk niet omdat t zo lekker stoned maakt, want de laatste 2 jaar gebruik ik enkel nog maar wanneer ik ziek begin te worden. zelfs al heb ik 1o gram liggen dan nog neem ik enkel een snuifje tot ik net beter ben, en wacht dan weer tot ik ziek word.
t klinkt heel raar, maar sinds 2 jaar of langer vind ik stoned zijn van heroine, pillen etc niet meer prettig. en dat terwijl ik vroeger er geen genoeg van kon krijgen, hoe meer hoe beter.
gebruik dope nu echt als een medicijn, puur als onderhouds dosering. zit op 4 tot 6 strepen per dag, (afhankelijk van de dope kwaliteit).
raar he, had at NOOIT gedacht, dat ik heroine nog eens niet lekker zou vinden, het stoned zijn eran althans.
![:tearsofjoy:]()