wat jammer joh, maar wees niet boos op jezelf. je afbouw was gewoon te zwaar en methadon afkicken is veel zwaarder en vooral ook langduriger als met heroine. uit ervaring weet ik hoe teleur gesteld je in jezelf kunt zijn wanneer je iets (meer) pakt enkel om een uitweg te vinden in dat ziek zijn en depressief zijn. misschien wel beter zo, want je schrijft dat je in een soort van spiraal van depressie zat en dat die nu weer over is of in ieder geval minder is, en dat is toch wat
waard. zoals ik al eerder schreef, hoe lager je komt met je dosis, des te zieker word je van een klein beetje mindering van methadon. dus dat je heel ziek kunt worden van 2,5 mg afbouw klopt helemaal. denk dat zelf vaak ook, maar dan over heroine, dan bekijk ik zo'n klein snuifje en denk dan; hoe is t mogelijk dat zo'n klein beetje poeder zoveel ellende en ziek zijn kan veroorzaken.
soms lijkt dat gewoon onmogelijk, maar helaas weten we wel beter.
geef de afbouw niet op, als je dat niet wilt. een rust inlassen, of de dosis minder snel verlagen is beter denk ik. ookal zul je na die extra meth en 2 oxycontins 10 mg wel weer even extra rot voelen, want dat moet nu weer extra uit je systheem.
afkicken is gewoon een hel. dat je ermee aan de slag wilt vind ik echt bewonderens waardig, denk zelf zo vaak na over stoppen maar alleen al de gedachte aan het ziek zijn maakt dat ik er gewoon niet aan begin. dus dat jij toch die stap zet vind ik echt geweldig van je!!
