Bedankt voor je kompliment!
En ja, ben alweer een hele tijd clean, na 30 jaar verslaving aan heroine.
Wat stoned zijn is, wel, daaronder versta ik als een zombie rondlopen. Vroeger kon ik niet stoned genoeg zijn, moest dan moeite doen om niet in slaap te vallen. Heb wel eens in de winter zonder boven kleding voor een open raam gestaan met een natte koude handdoek om mijn schouders na het innemen van een inslaper (zo'n jel balletje met vloeistof erin, ook wel katteoogje genoemd ).
Hoopte dan stoned te kunnen zijn, en niet direct in te slapen. Hielp dus niet, want een uur later werd ik op de grond wakker. Belachelijk wanneer ik er nu op terug kijk. Maar was toen liefst zo stoned mogelijk, als ik maar niets voelde, en wat ik voelde, als dat maar lekker duf was.
Tja, weet dat in instanties men de patienten rustig houdt met pillen, pammetjes. Zwaaaaaaaar verslavend! Weten ze ook, maar, zo heeft men geen last van de patienten. Is inderdaad altijd raar, men stopt de patienten vol met het ene, terwijl men het andere verbied of als misbruik bestempelt. Het vervelende is dat je als brugman kunt praten maar dat men toch de geijkte paden blijft bewandelen. Misschien dat men over een paar jaar wel Keta gaat gebruiken, maar voorals nog zal men enkel het geven aan die die in die test groep zitten. Want ze verstrekten het wel aan een kleine testgroep he, als ik een van je berichten goed herinner.
het lullige is dat je nooit weet bij binnenkomst wat wel en wat niet te zeggen. En dat je dat zo dus ongewilt deuren voor jezelf sluit. En helaas ook dat men alles zo goed vastlegt in dosiers. Dus omdat je had toegegeven dat je aan zelf medicatie deed, zal men je geen keta voorschrijven, tenzij dat gangbaar wordt. Maar zoals met alles in die behandel wereld, zal dat nog vele jaren duren.
Mag ik vragen wanneer ze je methadon gaan verstrekken, want dat hadden ze toch wel toegestaan uiteindelijk?
veel succes, en hoe donker sommige dagen ook zijn, uiteindelijk zal er licht doorbreken.
Ben zelf van mening dat we ons leven als een school moeten zien, we zijn op aarde om bepaalde dingen te leren. Dus alles wat je meemaakt dient een doel. Lullige is dat we nooit weten welk doel en dat we vaak amper bewust zijn van wat onze leervakken zijn.
leveldesigner.