Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag

vraag

41 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik snap het op zich wel dat ikmik angstig is om een verslaving op te bouwen maar, als ik vanuit mijn eigen standpunt bekijk, is een lage dosering Methadon geen ramp, tenminste, als de voordelen groter zijn als de nadelen.
Maar dat is natuurlijk voor een ieder anders, het zou jammer zijn als je eenmaal wat stabiel kunt zijn ( worden) op een niet al te hoge dosering om er vervolgens weer mee te stoppen met alle gevolgen van dien, maar het is een ieder zijn/haar eigen beslissing, dat is en blijft zo.
Nou, Ikmik, ik hoop dat het je goed gaat.
l
leveldesignerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zie dat ook zo, en voor zover ik het kan zien was het voor Ikmik een enorme verbetering. Ze was zoveel beter af in enkel een paar dagen. Zo jammer dat de angst voor de verslaving aan methadon haar deed besluiten toch ermee te stoppen. Maarja, het is altijd makkelijk om vanaf de zijkant raad te geven of het 'beter' te weten.

Ben wel bang dat het niet meer hier op het forum komen betekend dat het weer erg slecht met haar gaat. We kunnen enkel hopen dat dit niet het geval is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."