#1
Nog steeds heerlijk relaxed The walking dead kijken.
okay top.Nee is niet zo belangrijk zoals bij M. Ik zou dan niet meer dan 5 mg bijnemen. Als je teveel neemt kan je misselijk worden. Op psychonautwiki staat dat 15 mg een gemiddelde dosis is. Ik zou meteen daarmee beginnen.
jazeker!ik ga rond 6 uur de eerste 15mg nemen . Ik lees overal dat een opioid high een van de beste is.. ben benieuwd . maar zeker gevaarlijkEnjoy. Laat je weten wat je ervan vond?
nope. Ik had suprimal genomen van t voren. Misschien daarom niet misselijkNiet misselijk?
Het relaxe gevoel is wel zoals een benzo, xanax bv. je voelt je ook vrolijk en blij, maar je gaat ook 'nodden' dan doe je je ogen dicht en voel je je super lekker.. beetje zoals bij mdma maar dan zonder space. Vind het moeilijk uit te leggen hoe het precies voelt. Het komt vooral in vlaagjes.Mooi zo! Is het gevoel vergelijkbaar met een goede benzo?
Niet dat ik van plan ben Oxy te proberen maar uit nieuwsgierigheid.
Ik kan me xanax halen bij een maat waarvan ik deze oxycodon ook vandaan heb. Ben trouwens nog steeds super relaxed en kijk The walking deadIk heb slechts enkele keren een benzo geprobeerd. Xanax idd.
Ik vond het verrassend dat ik het wel prettig vond. Normaal ben ik niet echt van de pure downers en men had mij verteld dat Xanax en dergelijke niet echt leuk of boeiend is. Een high of echte euforie heb ik dan idd niet maar het relaxte gevoel, geen druk zijn of spanning, geen zorgen hebben en uren op de bank kunnen hangen zonder gestuiter van adhd oid vond ik fijn. Het maakt wel je emotie erg vlak dus voor vaak gebruik zou ik het niet fijn vinden.
Het is nu alweer een tijdje op want had maar een paar tabletjes gekregen van 0,5mg.
Af en toe denk ik er aan om het zelf eens te kopen. Alleen vind ik ze best duur als je ze online wil kopen en het effect was na 2 dagen achter elkaar gebruiken al minder.
Ook is het wel snel verslavend zeggen ze. Al taal ik er al lang niet meer naar sinds ze op zijn.
Nadeel is dat je 3 (3!) dagen niet mag autorijden na Xanax dus misschien ga ik opzoek naar een andere benzo met een kortere halfwaardetijd maar zelfde effect.
Ik had ze gekregen van een kennis waarmee ik wel eens wat ruil etc. Hij is geen dealer hoor maar hij had toen een keer geen speed en een keer geen xtc meer. Had hem toen +/- kwart gram speed en xtc pil gegeven. Van hem had ik 6 Xanax pillen terug gekregen. Had al een keer van hem xtc gekregen toen ik eens niet had.Ik kan me xanax halen bij een maat waarvan ik deze oxycodon ook vandaan heb. Ben trouwens nog steeds super relaxed en kijk The walking deadIk blijf hier wel updaten vanavond.
Heb om 17:00 ongeveer de helft genomen .Afgebroken en in een glas met water gedaan. Het duurde best lang voordat het helemaal was opgelost dus had het opgedronken . Die vertraagde afgifte is er toch ook af als je een pil breekt? Bijna half uurtje verder maar voel nog niks.
UPDATE:begin overal soms een beetje jeuk te krijgen. Las dat dit veel voorkomt
Goed hoorHoe gaat @MDMAZING ?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."