#1
Nog steeds heerlijk relaxed The walking dead kijken.
Oke dus met 10mg beginnen? Ik lees dat je erg misselijk kan worden in het begin.. is dat zo wanneer hij inwerkt of al nadat je het neemt?Begin met de helft en als dat niet genoeg is kan je bijnemen na 1 a 1,5uur. Maar weet waar je aan begint he.....
heb me erover in gelezen, ben benieuwd naar die 'high'. En niet 20 stuks, maar de pillen zijn 20mg.Ik blijf het een vreemde redenatie vinden: 'ik kan aan een bepaalde drug komen dus ga ik die maar doen, ondanks dat ik er nauwelijks iets vanaf weet'.
En dan niet een halen, maar meteen 20.
Maar goed, have fun en ik hoop dat je er mee om kan gaan.
Niet 20 stuks, maar 20mg
Tegen de misselijkheid kun je vooraf bijv. Suprimal nemen of iets dergelijks, gewoon te koop bij de drogist. Ik werd na het innemen wel al snel wat misselijk maar heb niet daadwerkelijk hoeven overgeven oid. Ik zou wel met 10mg beginnen, minder is denk ik te weinig om echt wat te merken (was bij mij althans) en meer kan misschien iets te heftig zijn.
Top uitleg!Oxycodon is een opioïde pijnstiller met een vergelijkbaar effect als dat van heroïne. Een gebruikelijke dosering ligt ergens tussen de 2,5 en 25 milligram in, afhankelijk van het doel: pijnbestrijding of roes.
Mensen die de eerste keer opioïden gebruiken krijgen meestal last van misselijkheid, voornamelijk tijdens het bewegen. Daarom blijven ze vaak doodstil liggen. Ook kan je neus of andere delen van je gezicht flink gaan jeuken.
De space wordt een beetje omschreven als een 'fuck alles in lig toch wel lekker' gevoel. Maar de meesten zeggen dat je er pas echt van gaat genieten als je er niet meer misselijk van wordt. Maar op dat punt heb je al een lichamelijke afhankelijkheid opgebouwd en krijg je grieperige onthoudingsverschijnselen als je een langer dan een uurtje of zes niks meer hebt genomen.
Neem in ieder geval niet meer dan één pil van 20 milligram, ook niet als je er niks van denkt te voelen. Combineer de oxycodon ook absouluut niet met alcohol of slaap- en kalmeringsmiddelen ('pammetjes' ofwel benzodiazepinen). Ik zou eigenlijk voor de zekerheid ook willen adviseren om de andere pillen alvast door de wc te spoelen. Je wilde dit spul één keer uitproberen, ga ik even van uit? De verslaving kan behoorlijk hardnekkig zijn, niet iets waar je bewust aan begint. Je kan er dus maar beter mee oppassen. Als het niet lukt om de oxycodon volledig te vermijden, neem dan heel strenge maatregelen waarbinnen dat recreatieve gebruik dan zou moeten plaatsvinden.
en danheb me erover in gelezen
???Krijg je trouwens een kater na het gebruik zoals bij pep of mdma? En wat maakt oxycodon zo verslavend?
ik lees nergens iets over een kater dus dacht vraag het maar . Denk je nou echt dat ik iets ga nemen waar ik me niet bij inlees?
Top uitleg!Krijg je trouwens een kater na het gebruik zoals bij pep of mdma? En wat maakt oxycodon zo verslavend?
Thx. Ben benieuwd morgen avond!Ja door een beetje water. Het is echt heel vies en plakt aan je tanden. Als je het zo neemt, werkt het na een half uur ongeveer. Wel nemen op een lege maag, 3 uur nadat je gegeten hebt.
Je bent toch wel wat suf de dag erna.
is de eerste dosering belangrijk zoals bij mdma? dus als ik 10mg neem en het valt tegen kan ik dan nog 10mg nemen om lekker high te worden?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."