Excuus! Was bezig.
Ik wordt jarenlang achtervolgd door het getal 23.
Paar jaar geleden droomde ik over een groot fel licht/flits dat op aarde afkwam en deze vernietigde. "Einde ter tijden".
De kleur van de flits was niet wit of geel, het was een kleur die niet bestaat of die wij niet kennen/zien.
Al jarenlang heb ik gevoel dat ik al deze dingen heb moeten mee maken, ondergaan om te leren.
Dat het nodig was voor " iets"
Toen ik theorieren opzocht over het einde van de wereld, zat de mijne ertussen.
Een supernova.
Als dat in deze tijd zou gebeuren, zullen er enkel een halve seconde een felle flits zien. En dan boem. Stofdeeltjes.
Toen ik opzocht wat nou die 23 was, kwam bij therorie dat sommige mensen engelen zijn.( Ik geloof niet per se engelen en ik noem mezelf er zeker geen 1)
Mensen die 23 zien, zijn voorbestemd om te " lijden", en daardoor te leren, sterk te worden, mensen te kunnen helpen en begleiden ect.
Als de wereld eindigd, mogen mensen/zielen mee met dat licht. Er zullen ook zielen zijn die verdwaald zijn, niet weten hoe mee te gaan, en dan zou het mijn taak om deze mensen te begeleiden.
Dit is allemaal heel zweeferig.
Ik ben een realist, ik geloof niet in God,hemel en hel.
Ik kan alleen niet ontkennen dat ik wel dingen heb mee gemaakt, spiritueel gezien. Ik kan het echter niet bewijzen.
Deze dingen, 23, de droom, mijn gevoel over mijn hele bestaan hier en wat mijn doel is, zijn wel erg toevallig bij elkaar.
Daarom denk ik niet dat ik terug kom in rearcinatie. Als wij een lot hebben, is dit het mijne.
Disclaimer: allemaal hypothetische, uit eigen ervaring,zonder bewijs