Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam

Diazepam

23 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#1
*modknip: laten we de prijzen van voorgeschreven medicijnen die ook op straat te krijgen ook gewoon niet noemen*

Het bespreken van straatprijzen van middelen in de illegale handel is hier niet toegestaan.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou bijvoorbeeld wel eens willen weten of ik afgezet werd toen ik laatst nieuwe ghb heb gekocht. Als dat zo is zoek ik een andere dealer. Het geld groeit mij ook niet op de rug.
Dus dan zou het fijn zijn als ik dat aan anderen hier kan vragen. Want in mijn omgeving gebruikt bijna niemand ghb.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#3
@Natozlato
Ik kan helaas alleen maar zeggen dat GHB een van de goedkoopste drugs is die er zijn.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mcrazy zei:
Ik zie het niet :(
Klik om te vergroten...
Ik had toegevoegd dat wanneer je naar de apotheek gaat, dat je dan ook nog apotheekkosten betaalt ongeveer à 7 euro en dat wanneer het een eerste uitgifte is of een uitgifte na een jaar, dat je dan ook nog eenmalig extra kosten betaalt, eveneens ongeveer à 7 euro. Lijkt me dat dit gewoon genoemd mag worden, maar dit was samen met de eerder geposte link naar een erkende website van Zorginstituut Nederland waarop je de prijzen van medicijnen kunt inzien verwijderd.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#5
acht.zes zei:
@MacLeod @Eik @KropSla @Roze Olifant

Zelfs de politie noemt hoeveelheid en straatwaarde bij een ingenomen partij drugs, en dan kan je in 3 seconden de straatwaarde van een XTC pil/gram coke/gram speed enzovoort uitrekenen. Dus de politie mag prijzen noemen.

De overheid komt jaarlijks met de nationale drug monitor, een lijvig rapport over hoe het er met de drugs voor staat in Nederland en ook daar worden prijzen genoemd. De overheid mag dus ook prijzen noemen.

Dan tv programma's over drugs. Ook daar worden prijzen genoemd. Dus ook op TV mogen er prijzen worden genoemd.

Op sites van verslavingsklinieken staan bij info over drugs ook de gemiddelde prijs van de betreffende drugs. Dus mogen op internet ook prijzen worden genoemd van drugs.


En dan vind ik het niet zo gek om eens te vragen waarom prijzen van drugs op dit forum dan weer niet genoemd mogen worden.
Klik om te vergroten...
Ik weet ook niet precies waarom prijzen noemen niet toegestaan is maar ik kan wel een paar dingen bedenken. Wellicht zet het noemen van prijzen aan tot dealen of heeft het toch een negatieve impact op de reputatie van DF. Wellicht kan @MacLeod hier een wat uitgebreider antwoord op geven.

Ik zou zelf ook liever hebben dat we in heel Nederland wat normaal om zouden gaan met drugs en dus ook prijzen zouden kunnen noemen. Maar helaas is drugs nog steeds een taboe-dingetje in dit land.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Eik zei:
Ik weet ook niet precies waarom prijzen noemen niet toegestaan is maar ik kan wel een paar dingen bedenken. Wellicht zet het noemen van prijzen aan tot dealen of heeft het toch een negatieve impact op de reputatie van DF. Wellicht kan @MacLeod hier een wat uitgebreider antwoord op geven.

Ik zou zelf ook liever hebben dat we in heel Nederland wat normaal om zouden gaan met drugs en dus ook prijzen zouden kunnen noemen. Maar helaas is drugs nog steeds een taboe-dingetje in dit land.
Klik om te vergroten...
Dealen ben ik t helemaal mee eens ja, daar is dit forum niet voor.... Maar ik vind t verder best dat er geen prijzen genoemd mogen worden, ook geen moeite mee!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Voor mij is het ook wel best ok dat hier geen prijzen vermeld worden. Zo blijven de conversaties bij de middelen en onderwerpen in context. Anders word er snel geleuterd over de ene die zoveel betaald en de ander net minder of meer. Lokt dan ook reacties uit openbaar of in berichten als iemand prijs plaatst dat een ander met bv. een lagere prijs daarop ingaat en goedkopere bronnen gaat vermelden,... prijs maakt niet veel uit toch. Het gaat hem om de informatie die we verschaffen en winnen door op dit forum te communiceren. Gaat er niet om wie wat betaald voor zijn spulletjes.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat is eigenlijk de reden dat je geen prijzen mag bespreken op het forum? @Eik?
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heyhey,

*Modknip: vragen naar prijzen van drugs is niet toegestaan op dit forum!*

Alvast bedankt leden ❤️❤️

Groetjes

Mcrazyyy
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Mcrazy
Diazepam mag niet 'verkocht' worden maar zal door een arts voorgeschreven moeten worden. en de kosten daar van worden vergoed door je zorgverzekeraar (dat wil zeggen, als je over je eigen bijdrage zit natuurlijk)
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#11
*Modknip: het geven van prijzen van drugs is niet ook toegestaan op dit forum!*
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Gaat dit niet in tegen de forumregels ??
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Inderdaad, prijzen mogen niet genoemd worden. Maar zal wel weer even duren voor dit topic naar de prullenmand gaat daar je tegenwoordig nauwelijks meer een moderator op dit forum tegenkomt.
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Psilocyloner zei:
Zie hier voor prijzen en vergoedingsvoorwaarden van diazepam op recept legaal verstrekt door de apotheek. Het bespreken van straatprijzen van middelen in de illegale handel is hier niet toegestaan.
Klik om te vergroten...

yes dankjewel hoor! :)
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Diazepam is toch een benzo en geen opiaat? Verkeerde subforum
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Mcrazy zei:
yes dankjewel hoor! :)
Klik om te vergroten...
You're welcome! Ik heb trouwens nadat je mijn post al gelezen had nog een toevoeging gedaan. Misschien handig om te weten... :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#17
Komop jongens geen prijzen bespreken hier! Anders moeten we met de "ban-hamer" gaan zwaaien en dat is ook zo zonde...

acht.zes zei:
Inderdaad, prijzen mogen niet genoemd worden. Maar zal wel weer even duren voor dit topic naar de prullenmand gaat daar je tegenwoordig nauwelijks meer een moderator op dit forum tegenkomt.
Klik om te vergroten...
49 minuten om precies te zijn. Voor een mod-team waarin mensen ook nog werk en een leven hebben en dit er geheel vrijwillig naast doen vind ik dat best netjes. Jij niet?! :wink:
M
McrazyLid
01-01-2024, 00:00
#18
hansje1963 zei:
Op straat zijn ze meestal een euro per stuk (10mg) dit mag uiteraard niet maar dat kost het, bij de apotheek zie post boven van acht. zes.
Klik om te vergroten...
Natozlato zei:
Diazepam is toch een benzo en geen opiaat? Verkeerde subforum
Klik om te vergroten...
Oohja klopt natuurlijk hihi foutje
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Diazepam is vrij goedkoop op de straat(mag ik dit zeggen idk).
Natozlato zei:
Diazepam is toch een benzo en geen opiaat? Verkeerde subforum
Klik om te vergroten...

Is er een benzo sub of op zijn minst een gabanergic sub?
Zo iets onder verdovend zou ook nog niet zo verkeerd zijn.
Nu moet je je diazepam vraagjes in farmaceutisch plaatsen waar je ook tussen de dexamphetamine dextromethorphan tapentadol en de diphenhydramine zit welke biet echt veel met benzos of andere gabanergics te maken hebben...

WIJ WILLEN MEER SUB FORA!
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#20
Apothekers prijzen moeten kunnen.
Net als is de prijs van mijn pizza mag noemen toch?
Gewoon legale pizza..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."