Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwenningsverschijnselen beginnend gebruiker.

Ontwenningsverschijnselen beginnend gebruiker.

30 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
1963 is je geboortejaar hans?

Ik hou van je ouwe lul!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#2
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
ik mis je pik
ik mis je, pik

ik zie verschil in inhoud, jij ook?

juist als je waarde hecht aan inhoud kunnen leestekens essentieel zijn
het lezen zelf gaat er ook makkelijker door

maar wees maar lui en kom maar niet al te slim over
ook goed
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#4
De bijdrage van Poppy vind ik waardevol, ondanks het ontbreken van leestekens.
Toch ben ik het eens met *.exe nog wat, omdat slechte grammatica zorgt voor misverstanden en het komt een beetje dom over. Op mijn werk zie ik trouwens ook veel academici die de Nederlandse taal slecht beheersen. Daar ben ik dan altijd verbaasd over.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
ik mis je pik
ik mis je, pik

ik zie verschil in inhoud, jij ook?

juist als je waarde hecht aan inhoud kunnen leestekens essentieel zijn
het lezen zelf gaat er ook makkelijker door

maar wees maar lui en kom maar niet al te slim over
ook goed
Klik om te vergroten...
Ik zie geen één hoofdletter. Die zijn toch ook niet voor niks? :wink:
V
erder heb je gelijk hoor.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind een begin met H eigenlijk altijd hetzelfde verlopen.
Eerst beginnen met H zo Af en toe.
Mij zal het niet overkomen. Ik ben niet zo als al die anderen.
Sluipenderwijs, enkele maanden later.....En je bent dus wél net zoals al die anderen.
Ik heb aan Theo beloofd, om het nooit te proberen. Daaraan houd ik me.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Legio Patria Nostra zei:
Ik vind een begin met H eigenlijk altijd hetzelfde verlopen.
Eerst beginnen met H zo Af en toe.
Mij zal het niet overkomen. Ik ben niet zo als al die anderen.
Sluipenderwijs, enkele maanden later.....En je bent dus wél net zoals al die anderen.
Ik heb aan Theo beloofd, om het nooit te proberen. Daaraan houd ik me.
Klik om te vergroten...
Is waar hoor maar is dat niet met de meeste drug zo?
Meestal begin het met af en toe en dat wordt dan meer en vaker. Nou is heroine wel echt een hardnekkige drug maar ik ken(de) wel wat mensen die het enkele keren per jaar gebruikte en dat al bijna 10 jaar zo deden. Neemt niet weg dat ik ook van heroine vandaan blijf hoor. Als het ongeveer hetzelfde werking heeft als Oxycodon dan vind ik het veel te lekker. Voor mij dus een te groot risico.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#8
*.exe2.0 zei:
ik mis je pik
ik mis je, pik

ik zie verschil in inhoud, jij ook?

juist als je waarde hecht aan inhoud kunnen leestekens essentieel zijn
het lezen zelf gaat er ook makkelijker door

maar wees maar lui en kom maar niet al te slim over
ook goed
Klik om te vergroten...
Mijn pik?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mezelf zei:
Is waar hoor maar is dat niet met de meeste drug zo?
Meestal begin het met af en toe en dat wordt dan meer en vaker. Nou is heroine wel echt een hardnekkige drug maar ik ken(de) wel wat mensen die het enkele keren per jaar gebruikte en dat al bijna 10 jaar zo deden. Neemt niet weg dat ik ook van heroine vandaan blijf hoor. Als het ongeveer hetzelfde werking heeft als Oxycodon dan vind ik het veel te lekker. Voor mij dus een te groot risico.
Klik om te vergroten...
Pauzeren pauzeren
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#10
*.exe2.0 zei:
ik mis je pik
ik mis je, pik

ik zie verschil in inhoud, jij ook?

juist als je waarde hecht aan inhoud kunnen leestekens essentieel zijn
het lezen zelf gaat er ook makkelijker door

maar wees maar lui en kom maar niet al te slim over
ook goed
Klik om te vergroten...
Punt! (Geintje).
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#11
(Haast) iedere verslaafde is zo begonnen, bij mij ging het exact zo en na jaren dagelijks gebruik (3 gram) dus pas op, na een periode wordt je ineens s'morgens flink ziek wakker en dan is de weg terug haast onmogelijk, pas dus goed op, je hersenen onthouden alles!
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#12
Vraagje, ben deze zomer begonnen met af en toe H te gebruiken en was benieuwd na hoeveel gebruik je last krijgt van de ontwenningsverschijnselen. Ik las ergens dat deze na 3 weken continu gebruik ontstonden dus bedacht me dat 1 x per maand een gram wel ok was. Maar ik ben dan ook erg naïef.
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat verschilt per persoon en methode van inname denk ik.
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Boy Wonder zei:
Maar ik ben dan ook erg naïef
Klik om te vergroten...

Hier posten was een goed begin. Lees alles en besteed uren aan onderzoek doen op internet! Zoek betrouwbare bronnen. Zodat je weet waar je aan begonnen bent.
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dank voor jullie antwoorden. Ben al jaren recreatief gebruiker van verschillende middelen zoals coke, keta en mdma en kan prima weken zonder dus maak me geen zorgen over de doemverhalen van ‘er aan’ zitten. Ik denk dat ik H ook beperk tot de winter, is toch wel een bankhang wegdroom gebeuren.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je 1x per maand een gram gebruikt dan zal je waarschijnlijk geen fysieke afkick verschijnselen krijgen.
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#17
Cerberus zei:
Dat verschilt per persoon en methode van inname denk ik.
Klik om te vergroten...

Ik doe mespuntjes op een folie en roken, stuk of 3 keer, dan heb ik wel genoeg. Met een gram ben ik wel 6 avonden zoet.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Afkicken is ook haast onmogelijk als je niks hebt om te verliezen.
Als alles al verloren hebt wat is nuchterheid dan nog waard?
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#19
Boy Wonder zei:
Ben al jaren recreatief gebruiker van verschillende middelen zoals coke, keta en mdma en kan prima weken zonder dus maak me geen zorgen over de doemverhalen van ‘er aan’ zitten.
Klik om te vergroten...

Ja maar is het concept van die doemverhalen niet dat heroïne sterk fysiek verslavend is? MDMA bv heeft dat totaal niet, enkel mentaal, dus dat is niet vergelijkbaar.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Verslaving is 95% mentaal anyways.

Ja de afkick verschijnselen zorgen er wss voor dat men minder snel stopt maar het mentale gedeelte is de rede dat men de fysieke verslaving krijgt.
De constante drang naar meer is veel erger dan de 2 weken ziek op bed.

Dat is maar 2 weken after all geen heel leven aan pijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."