Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOntwenningsverschijnselen beginnend gebruiker.

Ontwenningsverschijnselen beginnend gebruiker.

30 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Boy Wonder zei:
Leestekens. Je gebruikt ze niet.
Klik om te vergroten...
Maakt toch geen ruk uit.
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#2
*.exe2.0 zei:
nee, die bestaan voor niets
klopt hoor
Klik om te vergroten...
Ben hier voor de inhoud.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Legio Patria Nostra zei:
Ik vind een begin met H eigenlijk altijd hetzelfde verlopen.
Eerst beginnen met H zo Af en toe.
Mij zal het niet overkomen. Ik ben niet zo als al die anderen.
Sluipenderwijs, enkele maanden later.....En je bent dus wél net zoals al die anderen.
Ik heb aan Theo beloofd, om het nooit te proberen. Daaraan houd ik me.
Klik om te vergroten...
Is waar hoor maar is dat niet met de meeste drug zo?
Meestal begin het met af en toe en dat wordt dan meer en vaker. Nou is heroine wel echt een hardnekkige drug maar ik ken(de) wel wat mensen die het enkele keren per jaar gebruikte en dat al bijna 10 jaar zo deden. Neemt niet weg dat ik ook van heroine vandaan blijf hoor. Als het ongeveer hetzelfde werking heeft als Oxycodon dan vind ik het veel te lekker. Voor mij dus een te groot risico.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
*.exe2.0 zei:
ik mis je pik
ik mis je, pik

ik zie verschil in inhoud, jij ook?

juist als je waarde hecht aan inhoud kunnen leestekens essentieel zijn
het lezen zelf gaat er ook makkelijker door

maar wees maar lui en kom maar niet al te slim over
ook goed
Klik om te vergroten...
Mijn pik?
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mezelf zei:
Is waar hoor maar is dat niet met de meeste drug zo?
Meestal begin het met af en toe en dat wordt dan meer en vaker. Nou is heroine wel echt een hardnekkige drug maar ik ken(de) wel wat mensen die het enkele keren per jaar gebruikte en dat al bijna 10 jaar zo deden. Neemt niet weg dat ik ook van heroine vandaan blijf hoor. Als het ongeveer hetzelfde werking heeft als Oxycodon dan vind ik het veel te lekker. Voor mij dus een te groot risico.
Klik om te vergroten...
Pauzeren pauzeren
h
hansje1963Lid
01-01-2024, 00:00
#6
(Haast) iedere verslaafde is zo begonnen, bij mij ging het exact zo en na jaren dagelijks gebruik (3 gram) dus pas op, na een periode wordt je ineens s'morgens flink ziek wakker en dan is de weg terug haast onmogelijk, pas dus goed op, je hersenen onthouden alles!
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Verslaving is 95% mentaal anyways.

Ja de afkick verschijnselen zorgen er wss voor dat men minder snel stopt maar het mentale gedeelte is de rede dat men de fysieke verslaving krijgt.
De constante drang naar meer is veel erger dan de 2 weken ziek op bed.

Dat is maar 2 weken after all geen heel leven aan pijn.
P
PsilocylonerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik denk eerlijk gezegd dat de mate waarin een middel verslavend is meer wordt bepaald door de gebruiker dan door het middel zelf. In hoeverre is de gebruiker mentaal stabiel en in staat zichzelf te dragen? In september had ik even een flinke dip en toen werd keta en 3-MeO-PCP plots toch wel erg verleidelijk. Sindsdien komt het gewoon niet meer in huis. Daarmee neem je verantwoordelijkheid voor jezelf. Doe je dat niet, dan is het wel erg makkelijk om het op het middel af te schuiven alsin 'oh, da's verslavend', vind ik. Je maakt toch echt jezelf verslaafd... of niet. Het is niet het middel wat dat doet. Jij bent degene die het neemt en bepaalt hoe vaak, hoe veel, etc.
B
Boy WonderLid
01-01-2024, 00:00
#9
Kennen jullie de documentaire ‘Black Tar Heroin’? Staat volgens mij ook op youtube, moet ik altijd wel aan denken bij zware verslaafden. Die mensen hebben vaak ook zulke kutervaringen achter de rug dat er wel wat is om te willen vergeten.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#10
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik mis je pik
ik mis je, pik

ik zie verschil in inhoud, jij ook?

juist als je waarde hecht aan inhoud kunnen leestekens essentieel zijn
het lezen zelf gaat er ook makkelijker door

maar wees maar lui en kom maar niet al te slim over
ook goed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."