#1
1963 is je geboortejaar hans?
Ik hou van je ouwe lul!
Ik hou van je ouwe lul!
Maar ik ben dan ook erg naïef
Dat verschilt per persoon en methode van inname denk ik.
Ben al jaren recreatief gebruiker van verschillende middelen zoals coke, keta en mdma en kan prima weken zonder dus maak me geen zorgen over de doemverhalen van ‘er aan’ zitten.
Daar heb ik geen verstand van hoe erg het ziek zijn zelf precies is maar je moet nog de tijd en goesting hebben ervoor.De constante drang naar meer is veel erger dan de 2 weken ziek op bed.
Je hebt helemaal gelijk. Ik denk er nogal makkelijk over maar dat is pure arrogantie. Ik moest net denken aan Philip Seymour Hoffman, de acteur, die aan een O.D overleden is een paar jaar geleden. Vond hem echt geweldig, en hij was geen junkie achter het station, maar iemand die dacht dat hij het ook wel kon ‘handlen’. Ik zou me kapot schamen als ik ooit zo gevonden zou worden en het zou overleven. Maar goed, weer wat afgevinkt zal ik maar zeggen.Het Chinezen van heroïne schijnt nog een stuk verslavender te zijn dan het snuiven ervan. Heb je je van tevoren wel goed ingelezen over heroïne en manieren van inname? Als je pas info gaat zoeken als je je afvraagt of je verslaafd raakt is dat wel een beetje laat. Hero vergelijken met xtc en keta komt op mij inderdaad wel naïef over. Denk es aan al die junks op het station. Hebben die dit leven voor zich zo gepland?
Ik zou heel erg oppassen hiermee. Beter kap je ermee nu het nog makkelijk is.
Maakt toch geen ruk uit.
Maakt toch geen ruk uit.Leestekens. Je gebruikt ze niet.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."